Kontakt Zboží
Hodnocení: (1) 100%
Nadšenci: 14
Aktivita: aktivní
Prodáno: 13
Registrace: 12.8.2015
Město: Vysoké Mýto
Stát: ČR

Novinky

Žádné aktuální informace.

Miluji krásné a kvalitní materiály, které bych ráda nabídla i Vám milé šikulky. 

 

Najdete zde metrový textil, galanterii, bižu komponenty.... 

Pokud zde nenajdete potřebný materiál, tak napište ,

nestíhám vše nafotit a vložit, ale budu se snažit co nejvíce

těším se na spolupráci a přeji krásné dny a nápady

Vaše Bohuška

 

Způsob dopravy
Česká pošta,Zásilkovna,platba na účet,osobní odběr. Pečlivě zabaleno - bublinková obálka - folie,krabice.
Obchodní podmínky

Reklamační řád

I.  Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných podmínek prodávajícího  ,,armade11".Upravuje postup,  při reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.  Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího , kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

II.  Délka záruky

 Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží Kupujícím. 

při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců,nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu

delší.

III. Podmínky záruky

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky(např.poškození

balení).Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky,která není ve shodě s kupní smlouvou,s tím,že zásilka je např. neúplná nebo poškozená.Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme,je nezbytné

poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.je dobré tuto zásilku také vyfotit.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit prodávajícímu písemně na adresu prodejce nebo e-mailem,sepsat s dopravcem škodní  protokol a tento bez zbytečného odklsdu zaslat prodávajícímu.

Kupující může vadné zboží na reklamaci zaslat přepravní službou na adresu prodávajícího.Reklamované zboží

musí být důkladně zabaleno tak,aby nedošlo během přepravy k jeho poškození.Zásilka musí obsahovat reklamované zboží(včetně kompletního příslušenství),kopii faktury a dokladu o zaplacení a dodání zboží,podrobný popis závady,jakým způsobem se závady projevují a dostatečné kontaktní údaje kupujícího

(zejména zpáteční adresu a tel.číslo).Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu a závady zboží.

Závada se nevztahuje na vady vzniklé špatnou obsluhou,neodborným,nebo nepřiměřeným zacházením,použitím a instalací,které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou či běžným použitím zboží.

IV. Vyřízení reklamace

Reklamaci včetně odstranění vady vyřídí prodávající bez zbytečného odkladu,nejpozději do 30 dnů ode dne 

uplatnění reklamace.Po vyřízení reklamace prodávající upozorní  o ukončení reklamace kupujícího buď SMS,

telefonicky,nebo e-mailem.

Tento reklamační řád je platný od 1.1.2014

Blog

Žádný záznam v blogu.

Fler Boxy

Žádný veřejný FlerBox.

Fler kluby

Uživatel nevlastní žádný Fler klub.

Top nominace

Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.

Komentáře

Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím