Kontakt Zboží
Hodnocení: (13) 100%
Nadšenci: 111
Aktivita: aktivní
Prodáno: 25
Registrace: 19.11.2012
Město: Vysoké Mýto
Stát: ČR

Novinky

Žádné aktuální informace.

Ráda tvořím, tak se pokusím trefit se do Vašich přání. Šiji, korálkuji, vytvářím dekorace do bytu, pro nevěsty...                     

 

                                        

 

Děkuji, že nekopírujete moje zboží. Určitě máte i své nápady a představy...

Další prodejní profily  

Bohumila Hermannová

 

 

 

Materiál

Bohumila Hermannová 
materiál

 

 

 

 

 

Způsob dopravy
Česká pošta, Zásilkovnou na vaši adresu, Zásilkovna, platba na účet, osobní odběr. Pečlivě zabaleno - obálka, bublinková folie,krabice.
Obchodní podmínky

Reklamační řád

I.  Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných podmínek prodávajícího  ,,artmade11".Upravuje postup,  při reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.  Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího , kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

II.  Délka záruky

 Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží Kupujícím. 

při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců,nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu

delší.

III. Podmínky záruky

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky(např.poškození

balení).Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky,která není ve shodě s kupní smlouvou,s tím,že zásilka je např. neúplná nebo poškozená.Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme,je nezbytné

poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.je dobré tuto zásilku také vyfotit.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit prodávajícímu písemně na adresu prodejce nebo e-mailem,sepsat s dopravcem škodní  protokol a tento bez zbytečného odklsdu zaslat prodávajícímu.

Kupující může vadné zboží na reklamaci zaslat přepravní službou na adresu prodávajícího.Reklamované zboží

musí být důkladně zabaleno tak,aby nedošlo během přepravy k jeho poškození.Zásilka musí obsahovat reklamované zboží(včetně kompletního příslušenství),kopii faktury a dokladu o zaplacení a dodání zboží,podrobný popis závady,jakým způsobem se závady projevují a dostatečné kontaktní údaje kupujícího

(zejména zpáteční adresu a tel.číslo).Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu a závady zboží.

Závada se nevztahuje na vady vzniklé špatnou obsluhou,neodborným,nebo nepřiměřeným zacházením,použitím a instalací,které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou či běžným použitím zboží.

IV. Vyřízení reklamace

Reklamaci včetně odstranění vady vyřídí prodávající bez zbytečného odkladu,nejpozději do 30 dnů ode dne 

uplatnění reklamace.Po vyřízení reklamace prodávající upozorní  o ukončení reklamace kupujícího buď SMS,

telefonicky,nebo e-mailem.

Tento reklamační řád je platný od 1.1.2014

Komentáře

  • 12364866tvořivé ruce1 | 29.04.20 | 10:10

    Zdravím a děkuji. ÚsměvPusaZamilovaný pohled

  • 12276994Adyhas | 03.03.20 | 13:17

    Děkuji za návštěvu :-)

  • 12241286tvorive ruce | 13.02.20 | 20:03

    Zdravím a děkuji. ÚsměvPalec nahoruPotlesk

  • 12236505tvořivé ruce1 | 11.02.20 | 14:27

    Přeji hezký den a děkuji. Svítíčko sluníÚsměvPusa

  • 12211197petka-2007 | 28.01.20 | 21:55

    Zamilovaný pohledStydlivý úsměvPusaKytice

  • 12209434petka-2007 | 28.01.20 | 10:08

    to já moc děkujiPusaTulipán, hezký denŠtěstíAhoj!

  • 12200663Bohu Bohu | 23.01.20 | 02:02

    Srdečně děkuji SrdceKvětŠtěstí

  • 12162412Amethyst | 31.12.19 | 19:48

    VínoDěkuji mockrátPusaVelký úsměvAhoj!ŠtěstíKrásný denBrrrr, zimaKvět

  • 12160254Amethyst | 30.12.19 | 16:00

    Přeji hodně zdraví, štěstíŠtěstí, láskyMiluju tě!, spokojenostiSvítíčko sluní, úsměvůÚsměv a spoustu inspiraceDuha po celý rok 2020.Párty!Bum!Oslava!KometkaTanečnice

  • 12110850Adyhas | 27.11.19 | 00:18

    Děkuji za návštěvu :-)

Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím