Kontakt Zboží
Hodnocení: (292) 100%
Nadšenci: 678
Aktivita: aktivní
Prodáno: 1675
Registrace: 10.11.2014
Město: Podbrdy
Stát: ČR
ODESÍLÁME DO 3 až 5 PRACOVNÍCH DNŮ OD PŘIJETÍ ÚHRADY ZA OBJEDNÁVKU. ZBOŽÍ SKLADEM ODESÍLÁME V DEN PŘIJETÍ PLATBY ZA OBJEDNÁVKU. VÁM VŠEM SRDEČNĚ PŘEJEME KRÁSNÝ NOVÝ ROK :)

Novinky

653791
14.9.2017 Dobré ránko, včera pro vás dorazily nové vzory a barvy MERINA:
https://www.fler.cz/zmatl...

Zmatla si zakládá na zakázkové výrobě šité podle Vašich přání. Na míru šijeme nejradši, protože (dobře ;) ) ušité kousky pak prostě krásně padnou a lépe vypadají. A protože s krejčovským řemeslem a šitím na míru má sama Zmatla dlouholeté profesionální zkušenosti (a zároveň je její velkou láskou), nebojíme se pochlubit, jak perfektně jsou naše výrobky ušité ;)

I vzhledem k vlastním potřebám (malé děti, těhotenství, kojení.. ) a čerstvým zkušenostem s nabídkou a kvalitou odpovídajícího oblečení aktuálně šijeme hlavně pro děti a jejich maminky.
Všechny naše výrobky také používáme a hlavně: vše nejdříve zkoušíme a testujeme na všech velkých, malých i nejmenších členech naší rodinné firmičky, takže k Vám už se dostanou jen výrobky po všech potřebných úpravách střihu nebo funkčnosti a zbavené všech počátečních mušek :)

K šití používáme pouze opravdu profesionální stroje a nástroje, materiál vybíráme hlavně s ohledem na kvalitu, vlastnosti, ekologii a dostupné certifikáty (např. na veškeré výrobky pro děti do 3let používáme výhradně materiál s certifikátem Oeko-tex Standard 100). Náš oblíbený materiál na podzim a zimu je čistá merino vlna - je krásná a má opravdu báječné vlastnosti - viz například https://www.fler.cz/zbozi/rostouci-overal-merinovlna-5581126 .

V aktuální nabídce je 17 barevnic, na nichž je 5 až 30 vzorků látek v různých barvách a materiálech. Na vyžádání Vám zašleme vzorek látky za cenu poštovného a obálky.

POZOR: zobrazení barvy látek na fotografiích se může zejména dle nastavení monitoru či dispeje lišit od originálu, zajistit 100% soulad barevnosti není technicky možné.

Dodací lhůty jsou při dostupnosti barvy/typu materiálu do 7 pracovních dnů, pokud Vámi vybraná látka zrovna došla a musíme ji dokoupit, prodlužuje se dodání na cca. 14 pracovních dnů. Nebojte se, o všem takovém Vás budeme informovat :)

Doufáme, že si u nás vyberete a že Vám naše s láskou vyráběné kousky budou nosit teplo, radost a spokojenost.

Takže - Vítejte u Zmatly, rádi Vás tu vidíme

 

jo a.. nebojte se přijít s vlastním nápadem, rádi Vám ušijeme i Váš originální kousek!

 

Doporučení pro ošetření prádla s textilní krajkou

Pro všechny výrobky Zmatla s krajkou zásadně doporučujeme vždy dodržet následující způsob ošetření. Při nedodržení doporučeného způsobu ošetření může dojít k nevratnému mechanickému poškození krajky.

Praní v pračce při maximální teplotě 40 °C, velmi šetrné praní

Tento prací cyklus zajišťuje značně omezené mechanické působení. Výrazně zmenšete množství prádla. Buben by měl být plný maximálně z jedné třetiny. Zvolte vhodný prací program. Neždímejte.

Ruční praní

Ruční praní při teplotě vody s maximální teplotou 40 °C. Nejprve ve velkém množství vody rozpusťte jemný prostředek. Nechejte prádlo v roztoku plavat a opatrně jej promíchejte. Prádlo – respektive krajku – nedrhněte, nenatahujte a neždímejte. Poté prádlo důkladně promáchejte, opatrně vymačkejte nadbytečnou vodu a prádlo vytáhněte do jeho běžného tvaru. Prádlo perte rychle a nenechávejte jej dlouho ležet mokré.

Neždímat

Prádlo s krajkou se nesmí ždímat. Ždímáním by mohla být krajka nevratně poškozena.

Žehlit při nízké teplotě (maximální teplota 110 °C). Žehlit bez páry

Odpovídá nastavení „polyakryl, polyamid (nylon), acetát“; v případě potřeby žehlete části s krajkou s přiloženou látkou nebo převrácené naruby. Dbejte velké opatrnosti při žehlení s parou, může způsobit nevratné poškození krajky (obvyklé je žehlení bez páry).

Nesmí se sušit v bubnové sušičce.

Prádlo s krajkou není vhodné k sušení v bubnové sušičce.

Nesmí se bělit

Prádlo s krajkou se nesmí bělit. Používejte pouze prostředky neobsahující bělidla.

 

Zmatla s.r.o., 2015

Vzorníky ve formátu jpg jsme pro vás nechali upravit na kalibrovaných monitorech. Pokud si nejste jistí barvou, máme pro vás připravená vzorník i v PDF rovněž upravený na kalibrovaném monitoru. Pokud budete chtít, rádi vám PDF zašleme.

Látky máme všechny ihned skladem, přesto se prosím raději zeptejte na skladovou dostupnost.

POZOR: BARVA č. 613, 472 JE PŘECHODNĚ NEDOSTUPNÁ (20.08.2019) 

 

Jednolícný bavlněný úplet, proužek 1cm:

92% čisté bavlny 8% elastan/spandex 220g/m2

 

VZORY:

modro fialové květy                  modré květy

oranžové květy                           červené květy

Geometrické tvary                       neon cákance

květy na oranžové

neon květy                                  modrá zrna

modré lístky

 

PUNTÍKY:

fialovo růžová, tm. modrá, černá, mentol, šedá, červená, sv. šeřík, béžová

 

 

Krajky máme všechny ihned skladem, přesto se prosím raději zeptejte na skladovou dostupnost. V nabídce můžou být i barvy které nejsou nafocené. Děkujeme :)

 Na tílka, šaty a noční košile která jsou na ramínka se hodí krajky pod číslem 1-14 (22-33mm). Krajky můžou mít jiný vzor vždy záleží na skladu našeho dodavatele.

 

 

 

 

 SVETROVINA:

tm. šedá, černá/šedá, starorůžová/fuchsie, černá/červená, růžová/bílá, fuchsie/černá, tm. modrá/tyrkys, zelená, horčice, sv. šedá, tyrkys/bílá-proužek, limet/bílá-proužek.

ŠEDÁ/BÍLÁ

Vlna původem z Argentiny, která má certifikát mulesing free.
Merino ovce, ze kterých je vlna, tedy netrpí.  

JEDNOBAREVNÉ MERINO MÁME V BARVÁCH VZORŮ, NAJDETE HO POD KOMPLETNÍ NABÍDKOU VZORŮ MERINA.

ŠÍPY - tkaný vzor, 100% MERINO 210 g/m2

K dispozici: smetanové šípy na modrofialové, smetanové šípy na růžové, smetanové šípy na hnědé, smetanové šípy na tyrkysu, smetanové šípy na černé, smetanové šípy na grafitu, smetanové šípy na petroleji: 

 


 

RÁKOS - tkaný vzor, 100% MERINO 210 g/m2

K dispozici: rákos smetana na petrolejovém tyrkysu, rákos smetana na růžové, rákos grafit na smetaně:

 

FILIGRÁN - tkaný vzor, 100% MERINO 210 g/m2

 

K dispozici:  černá

JEŽCI  - tkaný vzor, 100% MERINO 210 g/m2
K dispozici: červená, tm. hnědá, tyrkys, černá, limet, růžová, modrofialová.
ORANŽ JEŽEK UŽ JEN NA RUKAVIČKY, ŤAPÁČKY
imageimageimage

 

VLOČKY - tkaný vzor, 100% MERINO 210 g/m2

K dispozici: růžová, smetanové na tyrkys, smetanové na červené, smetanové na černé.

.

 

HVĚZDY - tkaný vzor, 100% MERINO 210 g/m2

K dispozici: bordo/vínová, tyrkys, světlé hvězdy na grafitu, limet, červená

ORANŽ HVĚZDY A HNĚDÉ HVĚZDY UŽ JEN NA RUKAVIČKY, ŤAPÁČKY, MALOU KUKLU

imageimageimageimage

 

 

AUTA - tkaný vzor, 100% MERINO 210 g/m2

K dispozici: smetanová auta na tm. šedém melíru (grafit), smetanová auta na tyrkys

 

 

KARO - tkaný vzor, 100% MERINO 210 g/m2

K dispozici: tm. hnědá, limet, červená

imageimageimage

 

 

 

JEDNOBAREVNÁ - 100% MERINO 190 g/m2

K dispozici: mango, červená, smetanová, limet, tyrkys, růžová, modrofialová, hnědá, černá, grafit, petrolej, fialová, sv. šedá, vřes (tmavší růžová), světle modrá, tm. růžová

 

 imageimageimageimage

 

 

 

 

 

LETNÍ MERINO - jednolícný úplet  145g/m2 (hladký povrch)- vhodný na oblečení pro děti i dospělé a na lemování triček pro dospělé.

smetana/přírodní, žlutooranžová, mango, hnědá, černá, khaki, jasně červená, tmavší červená, limet, tmavší tyrkys, cyklámová (sytě růžová), tm. modrá, špenát

 

 

 

 

 _BAMBUS:

 

 

 

PROUŽEK 1cm:

 

 

 

 

 

 

Vlastnosti merinovlny:

- Jemná až hebvábná na omak

- Přírodní termostat - vlněné textilní materiály vytvářejí na těle mikroklima, které zabraňuje rychlému průniku vnějšího klimatu k pokožce. V zimě vlna udržuje teplo a v horkém létě udržuje chlad

- Hypoalergenní - nejsou známy žádné alergické reakce na vlnu. Tuto vlastnost nelze ovšem zaměňovat s tím, že někteří lidé jsou tzv. "alergičtí" na vlnu co se jejího omaku týče. Výběrem vlny Merino extrafine nebo dokonce superfine (se 16 mikrometry) lze případnému "nepříjemnému" omaku snadno zabránit. Tyto druhy vlny mají omak velice jemný až hedvábný.

- Antibakteriální, samočistící - vlna je proteinové vlákno a takto na sebe váže mnohé škodlivé substance včetně řady virů a bakterií, přičemž omezuje jejich rozklad či množení. Velmi významným projevem této schopnosti vlněného vlákna je fakt, že vlněný oděv ani po několikanásobném užití nezapáchá. Popřípadě stačí vlněný oděv vyvětrat, čímž se případných pachů sám zbaví.

- Savost potu - povrch vlákna (šupinky) je hydrofobní a odvádí pot, ten se buď odpaří nebo se jeho páry, jsou-li zadržovány (například dalším vnějším oděvem), natáhnou dovnitř vlákna, které je naopak hydrofilní. Přitom má vlákno vlny schopnost absorbovat vlhkost až do objemu 1/3 své váhy . Klíčové přitom je, že díky svému hydrofobnímu povrchu i plně "nasáté" vlákno zůstává na omak suché a zároveň neztrácí nic ze své termoregulační schopnosti.

- Prodyšnost - vlněný textilní materiál je i v husté struktuře dobře prodyšný ("dýchá"), a to i v případě, jsou-li vlákna "nasátá" vlhkostí. Tato vlastnost zároveň umožňuje vlhkosti ve vláknech rychle se odpařovat. Prodyšnost je daná nepravidelnou povrchovou strukturou vlněného vlákna, které je tvořené mikroskopickými šupinkami, jeho celkovým přirozeným zakroucením a v neposlední řadě také strukturou moderních vlněných úpletů.

- Elasticita - úplety z vlny jsou přirozeně elastické, žádné příměsi syntetických elastomerů v úpletu tak nejsou zapotřebí. Vlákno vlny lze natáhnout až o 30% a poté se samovolně vrátí do své původní formy.

- Chrání před UV zářením - což mnohá syntetická vlákna nečiní vůbec či jen nedostatečně.

- Duté vlákno - ovčí vlna je přirozené duté vlákno.

- Ohnivzdornost

- Voduodpudivost

- Bez zápachu

- Perfektní izolace

Způsob dopravy
--------------Česko: 1) jako doporučenou zásilku prostřednictvím České pošty, pokud splňuje hmotnostní a rozměrové limity (cena dle hmotnosti 50 - 85 Kč) 2) jako cenný balík u větších zásilek (cena dle hmotnosti a hodnoty zboží) --------------Slovensko: prostřednictvím služby Zasilkovna.cz (www.zasilkovna.cz) a to buď s možností vyzvednutí na výdejním místě za EUR 4,- nebo s doručením na adresu za EUR 5,- (ceny jsou pro balicek do 1 kg) --------------Ceny jsou již včetně balného.
Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY A REKLAMAČNÍ ŘÁD

Zmatla s.r.o.

IČ 03999688

I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád (společně dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti zákazníka a společnosti Zmatla s.r.o., IČ 03999688, vedené u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 241112 („Prodejce“).

1.2. Zákazníkem může být a) spotřebitel, nebo b) jiná osoba (zejm. podnikatel). Spotřebitelem je v souladu s ustanovením § 419 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů („NOZ“), fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské nebo samostatně výdělečné činnosti. Právnická osoba proto nikdy není spotřebitelem. Pouze spotřebitel požívá ochrany a zvláštních práv dle VOP a právního řádu České republiky.

1.3. Uzavřením smlouvy (objednávkou zboží) zákazník vyslovuje souhlas s VOP.

1.4. VOP jsou účinné od 1. ledna 2014.

II. UZAVÍRÁNÍ SMLUV

2.1. Prodejce uzavírá se zákazníky smlouvy zejména elektronicky. Nabídka zboží Prodejce je uveřejněna na webu www.fler.cz, kde prodejce inzeruje pod jménem „ZMATLA 3v1“ (event. "Zmatla 3v1").

2.2. Smlouva může být uzavřena pouze v českém jazyce. Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy zákazník učiní objednávku prostřednictvím webového formuláře na webu www.fler.cz, případně objedná zboží jiným způsobem (e-mailem, telefonicky, atp.). Od okamžiku uzavření smlouvy je smlouva pro obě strany závazná; Prodejce je povinen dodat zákazníkovi zboží a zákazník je povinen zaplatit kupní cenu zboží. Zákazník je povinen objednané zboží převzít.

2.3. Prodejce je povinen potvrdit zákazníkovi obdržení objednávky, resp. uzavření smlouvy. V potvrzení o obdržení objednávky sdělí Prodejce zákazníkovi obsah smlouvy. Zákazník je povinen neprodleně provést kontrolu údajů uvedených v potvrzení o obdržení objednávky, a v případě zjištění chyb (omylů při zadávání dat zákazníkem, atp.) bezodkladně vyrozumět Prodejce.

2.4. Smlouva není uzavřena, a poskytnuté informace o zboží nebo ceně nejsou závazné, pokud se jedná o zjevné chyby.

III. PRÁVA SPOTŘEBITELE – ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

3.1. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.

3.2. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy zákazník nebo zákazníkem určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme zboží, nebo poslední dodávku/položku/část zboží.

3.3. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí zákazník o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy informovat Prodejce (kontaktní údaje viz výše) formou jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxu nebo e-mailu). Zákazník může použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který je přílohou VOP, není to však jeho povinností.

3.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje odeslat sdělení o uplatnění práva odstoupit od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

3.5. Pokud zákazník odstoupí od smlouvy, vrátí mu Prodejce bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy byl informován o rozhodnutí odstoupit od smlouvy, všechny platby, které od zákazníka obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zákazníkem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání Prodejcem nabízený. Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který použil zákazník pro provedení počáteční transakce, pokud zákazník výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím zákazníkovi nevzniknou další náklady.

3.6. Zákazník nese v plné výši náklady v souvislosti s vrácením zboží Prodejci.

3.7. Zákazník odpovídá Prodejci za snížení hodnoty zboží , které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

3.8. Zákazník nemůže odstoupit od smlouvy, pokud bylo zboží upraveno podle jeho přání nebo pro jeho osobu, a to v souladu s ustanovením § 1837 písm. d) NOZ. V sortimentu nabízeného zboží se jedná zejména (nikoliv však výlučně) o zboží šité podle měr zaslaných zákazníkem či v barevných kombinacích, vzorech, materiálech a materiálových kombinacích podle přání zákazníka a to i v případě, že je takové výsledné zboží ušito v konfekční velikosti.

IV. PRÁVA SPOTŘEBITELE – REKLAMAČNÍ ŘÁD

4.1. Prodejce odpovídá zákazníkovi za to, že věc v době převzetí nemá vady. Pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

4.2. Zákazník má právo uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí zboží (při koupi použitého zboží 12 měsíců).

4.3. Práva z vady nelze uplatňovat, pokud bylo zboží prodáno za nižší cenu z důvodu jeho vady. Dále nelze reklamovat opotřebení věci způsobené obvyklým užíváním. Pokud je prodávána věc použitá, nelze reklamovat vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou měla věc v době převzetí kupujícím. Reklamovat nelze vady, které způsobil zákazník nesprávným užíváním věci v rozporu s návodem nebo v rozporu s všeobecně známými pravidly užívání věci. Reklamovat nelze, vyplývá-li to z povahy věci.

4.4. Zákazník má povinnost uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu poté, kdy se o vadě zboží dozví.

4.5. Reklamace je uplatněna okamžikem, kdy je reklamované zboží doručeno Prodejci. Prodejce má povinnost potvrdit zákazníkovi převzetí zboží do reklamace.

4.6. Pokud zákazník reklamuje z důvodu výskytu vady, která byla na zboží při převzetí zboží, může požadovat opravu věci, a není-li to neúměrné, výměnu věci, resp. její součásti, týká-li se vada jen součásti věci. Není-li to možné, může zákazník požadovat slevu z ceny zboží nebo od smlouvy odstoupit.

4.7. V případě opakovaného výskytu vady (třetí reklamace stejné vady) nebo výskytu většího počtu vad (čtvrtá vada) má zákazník právo požadovat opravu či výměnu věci nebo může od smlouvy odstoupit.

4.8. Neuplatní-li zákazník právo na opravu, výměnu věci nebo vrácení peněz, může požadovat přiměřenou slevu. Slevu z ceny věci může zákazník požadovat také, pokud mu prodávající nemůže věc opravit nebo vyměnit, nebo pokud by zjednání nápravy způsobovalo značné obtíže.

4.9. Prodejce je povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

4.10. Zákazník je povinen informovat se o stavu vyřízení reklamace 30. den po uplatnění reklamace.

4.11. Reklamace je vyřízena okamžikem, kdy je zákazník informován o vyřízení reklamace a zboží připraveno k vyzvednutí. V souladu s platným právem Prodejce není povinen během zákonné lhůty pro vyřízení reklamace zboží doručit ani odeslat zákazníkovi.

4.12. Záruka za jakost platí pouze, pokud byla výslovně sjednána. Tím však není dotčena odpovědnost Prodejce za vady zboží v době převzetí zboží dle výše uvedených ustanovení.

V. OSTATNÍ PODSTATNÁ UJEDNÁNÍ

V.1. Zákazník souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly Prodejcem zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) v souvislosti s plněním smlouvy. Zákazník má právo být informován, které údaje o něm Prodejce eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

V.2. Zákazník bere na vědomí, že žádný způsob komunikace není zaručený. V případě pochybností je na zákazníkovi, aby si ověřil, zda Prodejce obdržel informaci podanou prostřednictvím e-mailu, SMS zprávy, atp. Prodejce nenese odpovědnost za chyby elektronických komunikací.

V.3. Pokud zákazník bez vážného důvodu nepřevezme objednané zboží, má Prodejce právo požadovat po zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 300,- Kč jako paušální náklady na poštovné a balné. Nepřevezme-li zákazník zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen Prodejci zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč. Prodejce je oprávněn poté, co zákazníka prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je Prodejce oprávněn vůči zákazníkovi započíst na výtěžek prodeje.

V.4. Prodejce a zákazník se zavazují řešit své případné spory přednostně mimosoudní cestou. Seznam spotřebitelských sdružení pověřených Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je přílohou VOP.

V.5. Zákazník má právo obrátit se se stížností na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz), která je dozorovým orgánem Prodejce.

Příloha č. 1

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Adresát (zde spotřebitel vloží jméno a příjmení/obchodní firmu, adresu sídla a případně faxové číslo a e-mailovou adresu podnikatele):
Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží (*) /o poskytnutí těchto služeb: (*)
Datum objednání (*) /datum obdržení (*)
Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů
Adresa spotřebitele/spotřebitelů

Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)
Datum (*) Nehodící se škrtněte.

Příloha č. 2

Seznam sdružení oprávněných k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů Spotřebitel net Bělehradská 118 120 00 Praha 2 tel. /fax: 222 516 521 Poradenská linka: 775 476 080, 775 476 090 (9.00 — 17.00 hod.) E—mail: adr@spotrebitel.net Internet: www.spotrebitel.net Sdružení obrany spotřebitelů — Asociace Mečova 5 602 00 Brno Poradna osobní a organizační — tel. 542 210 778 — provozní doba pondělí — čtvrtek 15.00 — 18.00 hod. Poradenská linka: 900 101 010 (9.00 — 18.00 hod.) — zpoplatnění 10,— Kč za min. E—mail : info@asociace—sos.cz Internet: www.asociace.sos.cz Sdružení českých spotřebitelů Budějovická 73 140 00 Praha 4 tel. 261 263 574 Poradenská linka: 495 215 266 (9.00 — 16.00 hod.) E—mail: spotrebitel@regio.cz Internet: www.konzument.cz Internet: www.dtest.cz Občanské sdružení spotřebitelů TEST Černomořská 419/10 101 00 Praha 10 — Vršovice tel. 241 404 922 Poradenská linka: 299 149 009 (9.00 — 17.00 hod.) E—mail : dtest@dtest.cz Osobní poradna jen po telefonickém objednání:

Blog

Žádný záznam v blogu.

Fler Boxy

Žádný veřejný FlerBox.

Fler kluby

Uživatel nevlastní žádný Fler klub.

Top nominace

Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.

Komentáře

  • 11531288ŤapkaN | 28.01.19 | 16:33

    Mám od Vas šaty 3v1, jsou krasné, pohodlne a perfektne sedi. Jsem nadsena Palec nahoru. Ať se Vám daří!

  • 11391508Gulda | 19.11.18 | 23:33

    Vstřícnost, ochota, rychlé vyřízení objednávky, spokojenost s objednaným zbožím. Ráda doporučuji.

  • 11144314Gosiek | 29.07.18 | 13:15

    Zamilovaný pohled úžasná práce a ať se daříPusa

  • 11074348Dashulkaa | 27.06.18 | 14:14
    Naprostá spokojenost. Kvalitní zhotovení, příjemná domluva a ta rychlost. Nestačila jsem se divit. Objednávala jsem si pouzdrove šaty na převlečení na svatbu a měli veliký úspěch. A syn měl radost největší. Děkuji.
  • 10679481myshka.n | 31.01.18 | 09:32

    Mám od vás těhotenskou sukni a jsem moc spokojená. Velmi rychlé dodání a krásná práce. Moc děkuji :-)

    Možná ji budu potřebovat ještě v jiné barvě :-)

  • 10640519Kristýna Tanka | 17.01.18 | 16:26

    Veliká spokojenost :) Příjemné materiály a barvy a rychlá práce, mám šaty a kabátek a sedí skvěle :)

  • 10601360Dřevohraní | 02.01.18 | 22:44

    moc pěkný obchůdek :-)

  • 9543621hit.katka | 11.01.17 | 18:03

    Moc děkuji za trička 3 v 1. Padnou jak ulitý a jak je ten materyál příjemný na tělo. Vřele Vás doporučuji. Určitě si v blízké době u Vás dovybavím skříň. Ať jsem na našeho prvního mrňouska připravená. :D. Ještě jednou moc děkuji za Vaši práci. Jste báječná. Kateřina

  • 9376467shantal | 18.11.16 | 20:14

    Těhotenský kabátek jsem si už také vyzvedla na poště, je skvělý :-)

  • 9339182shantal | 08.11.16 | 09:08

    Dorazila mi zásilka od Vás, trička jsou krásná. Děkuji :-)

    Jana

Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím