Jsem grafička a zaměřuji se na brand design v handmade podnikání.
A již nyní máte můj velký obdiv, pokud jste se rozhodly podnikat
právě v tomto náročném, ale přitom úchvatném oboru.
Handmade je mou srdcovou záležitostí a existuje tolik nadaných lidí, které tvoří úžasné kreativní věci. Mohou to být například maminky na mateřské dovolené, pro které je to velká příležitost založit si svou vlastní živnost a začít prodávat své výrobky. Ovšem nemají velký rozpočet a tak se rozhodnou propagovat se sami, což může vést ke zbytečnému trápení.
Hodiny času, které ztrávíte hledáním informací typu jak udělat např. logo, přeci můžete využit daleko efektivněji. Čas je to nejcenější, co máme a pokud každý děláme, co umíme dobře, výsledek se brzy dostaví i bez zbytečného trápení.
Konkurence je i v handmade neúprosná a pokud se v tomto oboru chcete opravdu prosadit, dříve nebo později na odborníky pravděpodobně dojde.
Pokud to bude dříve, můžete mít náskok a konkurenční výhodu.
Pokud to bude později, můžete zbytečně přijít o hodiny vašeho času, který můžete využít produktivněji.
Z tohoto důvodu jsem se rozhodla zaměřit se na nízkonákladový marketing a umožnit tak kreativním lidem propagovat se i při velmi omezeném rozpočtu. Díky šikovným nápadům a zkušenostem, co je nejdůležitější.
A nejdůležitější je, být něčím odlišný. Není potřeba vymýšlet již vymyšlené, ale je nutné mít něco, díky čemu si vás lidé zapamatují. Můžete mi věřit, že přes slogan "Vyrobeno s láskou" cesta opravdu nevede.
Vše začíná jednotným vizuálním stylem, kreativním logem a pevným řádem, jak bude používáno. V dnešní době si zákazníci vybírají a jednotným slušivým kabátkem snadněji zaujmete jejich pozornost.
Chcte vaše podnikání posunout dál a uvítáte nezaujatého člověka, který je schopný předat vám i konstruktivní kritiku, navrhnout a provést rozumná řešení, které ovšem nezatíží váš rozpočet?
Potřebujete připravit jednotný vizuální styl, realizovat tisk propagačních materiálů, navrhnout grafický design nové kolekce a obalového materiálu? Nebo něco úplně jiného?