Kontakt Zboží
Hodnocení: (17) 100%
Nadšenci: 112
Aktivita: aktivní
Prodáno: 90
Registrace: 18.9.2014
Město: Bludov (okres Šumperk)
Stát: ČR

Novinky

856015
3.1.2020 Praktické malé zahrádky pro velké radosti :) Nahlédněte do naší nové nabídky truhlíků na terasu či balkon https://www.fler.cz/zbozi...

 

    DŘEVĚNÉ TRUHLÍKY / KVĚTINÁČE

 Vyrábíme dřevěné květináče a truhlíky pro různé použití: TERASA - PERGOLA - ZAHRADA - BALKON - OKENÍ PARAPET - SOUKROMÁ I VEŘEJNÁ PROSTRANSTVÍ  -  DO BYTU  -  KANCELÁŘE - RECEPCE apod.

................................................................................

Nabídka

 

PF

Přejeme všem krásný a úspěšný nový rok 2020

Oldřich a Renata Frankovi

image 

 

NENÍ TRUHLÍK, JAKO TRUHLÍK

Naše dřevěné truhlíky přináší radost a užitek celoročně a není třeba je na zimu schovávat. Od jara do sklonku léta budou dělat radost osázenými květinami nebo bylinkami, v podzimním čase mohou zazářit společně s podzimní výzdobou a v zimě truhlíky s vánoční dekorací dodají každému bydlení sváteční atmosféru.

 

jaro                                                        léto

imageimage

 

 

 

 

 

 

 

 


podzim                                                  zima
imageTruhlíky na okno

 

 

 

 

 

 

 

 

 

................................................................................

 

Dřevěné samozavlažovací truhlíky na květiny

 

 

 

 Milujeme preciznost a detaily...

 

máme rádi účelnost...

dáváme přednost čistým a jednoduchým tvarům...

 

používáme přírodní a ekologicky šetrné nátěry...číst více

...tvoříme s respektem k životnímu prostředí kolem nás všech.

Větev

 

Oldřich a Renata Frankovi

**************************************************************

VÝROBA NA ZAKÁZKU dle specifických požadavků zákazníka...kontaktDopis

 

Velký truhlík s mříží

Ukázka velkoobjemového truhlíku s mříží, více informací na dotaz.

 

 

 INFO 

 Počítač Odstínbareu forografií výrobků se mohou drobně lišit od skutečnosti v závislosti na nastavení Vašeho monitoru. 

                       

                                                          

                   

PROČ DŘEVĚNÝ ?

    Ochrana + úspora:                

- dřevěný obal pomáhá chránit plastový truhlík před uv zářením = brzkým křehnutím, následným rozpadem a častým nákupem nového

     Užitná hodnota                    :

- díky dřevěnému obalu je kořenový systém rostlin lépe chráněn a nedochází tak k nadměrnému přehřívání a odpařování vody v horkém období, květiny tak mohou lépe prospívat a sníží se potřeba dodatečné zálivky

- naproti tomu v chladném a mrazivém zimním čase, oceníte tepelně izolační vlastnosti dřeva při pěstování vytrvalých a mrazuvzdorných rostlin 

     Podtrhne krásu květin        :

- přírodní materiál, mnohem důrazněji, souzní ve společné kompletaci z živými rostlinami než umělý

 

 

 

  

 K přepravě zásilek v ČR a zemích  EU využíváme služeb DPD a Toptrans

 

dpd - doprava Private - balíky do ruky do 50 kg - v ČR

- doručení do 2. pracovního dne na zvolenou adresu ( ode dne expedice výrobku)

- SMS či e- mailové info o dodání zásilky

- možnost sledovat nebo změnit termín doručení balíčku v aplikaci DPD Kurýr

- opakovaný pokus doručení zásilky při nezastižení

Za platbu dobírkou - účtujeme + 30 .

Dobírku je možno volit pouze do celkové hodnoty objednávky 3 000 Kč

 

toptrans - doprava

- využíváme pro rozměrově objemné zásilky  v ČR

- pro přepravu všech zásilek na Slovensko

 

Cenu za dopravu na Slovensko počítáme idividuálně:

- výpočet přepravného v závislosti na vzdálenosti a hmotnosti, dle tarifu dopravce

- celkovou cenu za dopravu Vám zašleme na dotaz - napište nám Dopis

 

 

Objednáte-li si výrobky i z našich dalších obchůdků, platíte vždy jen jedno poštovné (to vyšší) - vždy Vás uvědomíme o způsobu dopravy a cenu upravíme před přijetím objednávky :-)

Možno i osobní předání v Šumperku nebo Bludově - zdarma 

Napište nám Dopis

 

 

MY

Jsme malá rodinná dílna zabývající se výrobou květináčů / truhlíků ze dřeva. Po více jak dvaceti letech praxe v oboru jsme zjistili, jak moc se změnil pohled lidí na dřevo a začali ho ve svých domácnostech i zahradách nahrazovat plastovými výrobky. Plast však na slunci křehne, ztrácí barvy a po čase se začne drolit. Naproti tomu dřevo je stálejší, ale s kontaktem se zeminou brzy zahnívá. Snažíme se vzájemně propojit výhody těchto dvou materiálů, prodloužit tím jejich životnost a zmírnit tak potřebu obnovy. Při výrobě našich dřevěných výrobků vždy klademe důraz na pevnost a odolnost ve venkovním prostředí po dlouhý čas. Našim cílem je tvořit kvalitní produkty, přispívat k zdravějšímu prostředí a spokojenosti nás všech :)

 

ZAMĚŘENÍ

Květinové truhlíky na okenní parapety

V roce 2014 jsme se zaměřili na výrobu dřevěných obalů pro plastové truhlíky, protože právě ony trpí na slunci nejvíce, nemluvě o květinách v nich pěstovaných. A jelikož to květinám v souladu se dřevem velice sluší, neopomenuli jsme ani design truhlíků, který podtrhne nejen krásu květin, ale dotvoří a ucelí dojem Vašeho stylu bydlení ať už je moderníklasický  či venkovský.

Velké venkovní květináče / truhlíky

Dále se zabýváme výrobou velkoobjemových truhlíků / květináčů vhodných do venkovního prostředí (včetně dodávky pěstebních nádob popř. izolace).

Výroba na zakázku

Výroba atypických květináčů dle specifických požadavků zákazníka.

 

NAŠE PŘEDNOSTI

• kvalitní řemeslné zpracování

• použití výběrového masivu a plně funkčních komponentů

• povrchová úprava za pomocí ekologicky šetrných nátěrů

• dodání včetně pěstebních kontejnerů či plast. vložek a izolace

• zkompletované výrobky - PŘIPRAVENÉ K OSÁZENÍ :)

 

 

O VÝROBĚ

Materiál

Truhlíky, obaly, i květináče, které zde na Fleru nabízíme, vyrábíme z výběrového modřínového masivu, nebo ze smrku či dubu. Daný materiál pro daný výrobek je vždy popsaný v textu pod produktovou fotografií.

 

Kompletace 

Květináče - truhlíky  jsou nejprve ošetřeny ochranným nátěrem a až poté zkompletovány. Výrazně se tím prodlouží životnost dřevěného výrobku ve venkovním prostředí.

 

Izolace  NOVINKA 2018

Součást některých truhlíků / květináčů je izolace → POUZE U VYBRANÝCH TYPŮ !

Přidáním izolačních desek na vnitřní stěny i dno se zvýší tepelně izolační vlastnosti dřevěného truhlíku / květináče. Stává se tak odolnějším tepelným vlivům a lépe chrání kořenový systém pěstovaných rostlin proti promrznutí. Tyto vlastnosti oceníte nejen v zimě, ale také v letním období, kdy izolace naopak zmírňuje přehřívání zeminy a snižuje tak nároky na zálivku.

 

Pěstební nádoba  nebo samozavlažovací vložka jako součást našich výrobků.

Velké truhlíky/květináče jsou vybaveny plastovou vložkou, která je vyráběna z certifikovaných polypropylenových desek a slouží jako pěstební nádoba (není samozavlažovací) určená k přímému osázení.  Drenážní otvory pro odtok přebytečné vody pod truhlík jsou samozřejmostí a navíc jsou tyto otvory osazeny důmyslnými průchodkami zabraňující nežádoucímu stékání vody po spodní straně vložky na dřevěný rošt.

Malé dřevěné truhlíky na okna nabízíme i včetně plastové samozavlažovací vložky určené k pěstování květin. Pokud je truhlík nabízen bez vložky je možné si ji přiobjednat.

 

Dřevěné nohy velkých květináčů

Nohy velkoobjemových dřevěných květináčů jsou vyrobeny z masivního dřevěného hranolu a spodní stranu  proti nasáknutí vody chrání plastové podložky.

 

Výškově stavitelné nožky pro malé truhlíky na okna

Slouží především proti vzlínající vlhkosti a pro snadné vyrovnání na šikmém okenním parapetu.

 

POVRCHOVÁ ÚPRAVA

K ochraně našich dřevěných výrobků používáme přírodní - ekologicky šetrné nátěry s vysokou trvanlivostí...

Přestože cena přírodních nátěrů je poněkud vyšší a navyšuje tím cenu našich výrobků, rozhodli jsme se pro vyšší životnost dřevěného výrobku a vyšší kvalitu životního prostředí nás všech.

Z dlouholeté praxe se nám osvědčily ochranné olejové lazury německé značky OSMO

-  jsou vyrobeny na bázi přírodních olejů a vosků

- lze je jednoduše i lokálně renovovat

- 3 - 4 roky do obnovovacího nátěru (doba se může prodloužit či zkrátit dle působení klimatických podmínek)

- neodprýskávají, nepraskají a neodlupují se

- určeny k ochraně dřeva vystaveného povětrnostním vlivům (k ošetření fasád, zahradních domků či nábytku, plotů a teras)

 

K ošetření povrchu u výrobků určených do vnitřních prostor jsme zvolili dekorační vosk Osmo

- transparentní

- dřevo získá odolný povrch s hedvábným leskem

- odolný vůči oděru, odpuzuje vodu a nečistoty

- určen do vnitřních prostor - obnovovací nátěr není potřeba (pouze v případě hrubého poškození - renovujeme)

- na nábytek a dětské hračky zvláště doporučeno (nábytek, podlahy, stěny a stropy)

 

K finální povrchové úpravě interiérových květináčů a truhlíků je použit tvrdý voskový olej

bezbarvý a mimořádně odolný

- dodá nátěru pevnost a vyšší lesk

 

ÚDRŽBA

Údržba dřevěných truhlíků - květináčů pro venkovní použití :                 

Pokud je dřevěný truhlík zastřešen, je prakticky bezúdržbový. V případě vystavení povětrnostním vlivům, doporučujeme každé 3 - 4 roky provést obnovovací nátěr (doba se může prodloužit či zkrátit v závislosti na klimatických podmínkách v dané oblasti).

 Jednoduchá obnova nátěru

Dřevěný truhlík zbavte drobných nečistot za pomoci vlhkého hadříku (použijte vlažnou vodu) a na suchý čistý povrch naneste jednu vrstvu nového nátěru (v případě hrubšího poškození povrchu je třeba použít jemný brusný papír a místo před aplikací obnovovacího nátěru přebrousit).

K renovaci nátěru doporučujeme použití olejové lazury od výrobce Osmo - dodává i v malém množství.

Údržba dřevěných truhlíků - květináčů v interiéru :  

- truhlík je určen pouze pro umístění v interiéru, proto postup při údržbě je prakticky stejný jako u nábytku z masivu

- od nečistot či prachu zbavujeme pomocí vlhkého hadříku

 

PODĚKOVÁNÍ

Závěrem nám dovolte mnohokrát poděkovat za Vaši návštěvu u nás. Přejeme Vám šťastnou ruku při výběru nejen našich výrobků a spoustu radosti z nákupu produktu, který v sobě nese budoucnost a nezanechá negativní stopy v minulosti  :)

Oldřich Frank / výrobce

..............................................................................................................

Způsob dopravy
K zasílání našich výrobků využíváme služeb přepravní společnosti DPD, Zásilkovny a Toptrans. Možný i osobní odběr. Balení věnujeme velkou péči, používáme karton a bublinkovou fólii, aby zboží bylo doručeno pokud možno bez úhony.
Obchodní podmínky

Obchodní a reklamační podmínky

prodejce „truhliky-frank“

Jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem uvedeným v sekci „Košík“


I.
Vymezení pojmů

  1. Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový obchod na internetové adrese www.fler.cz/truhliky-frank,

  2. Prodejcem“ se rozumí provozovatel obchodu, jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem společnosti uvedeným v sekci „Košík“ před odesláním objednávky.

  3. Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji v Obchodu.

  4. Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi konkrétního Zboží.

  5. Spotřebitelem“, se rozumí každý člověk, který s Prodejcem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno.

  6. Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu.

  7. Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.


II.
Nákup Zboží

  1. Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup zboží v Obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v Objednávce (viz. čl. XII - Ochrana osobních údajů).

  2. Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce. Pro prezentaci Zboží prostřednictvím Obchodu a též pro prezentaci možnosti jeho objednání a koupě se tedy nepoužije §1732 odst. 2 OZ, přičemž taková prezentace Zboží v Obchodu tak není právně účinným návrhem Prodejce na uzavření smlouvy k takovému Zboží.

  3. Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany Zákazníka prostřednictvím Obchodu ohledně konkrétního Zboží je považováno vždy teprve doručení Objednávky Zákazníka na koupi daného Zboží Prodejci.

  4. Odesláním Objednávky projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává Zboží uvedené v Objednávce.

  5. Prodejce potvrdí Zákazníkovi doručení Objednávky bez zbytečného odkladu.

  6. Potvrzení o doručení Objednávky Prodejcem se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy Prodejcem se Zákazníkem ohledně konkrétního zboží uvedeného v Objednávce a teprve okamžikem takového potvrzení Objednávky tedy dochází mezi Zákazníkem a Prodejcem k uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu objednanému Zboží.

  7. Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem přijatého návrhu (objednávky) Zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  8. Pokud si Zákazník v rámci objednávky vybral dodání zboží jeho odesláním na adresu určenou Zákazníkem, odešle Prodejce toto Zboží na takovou adresu poté, co bude dané Zboží připraveno u Prodejce k expedici.


III.
Realizace Objednávky

  1. K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu.

  2. Doručená Objednávka Zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany Prodejce zejména tehdy, jestliže Prodejce vyrozumí Zákazníka, že (i) Objednávku nepřijímá či odmítá, (ii) objednané Zboží není možno dodat, anebo v případě, že Prodejce nepotvrdí Zákazníkovi přijetí Objednávky dle čl. II bodu 6 nejpozději do 20 pracovních dnů od jejího odeslání Zákazníkem.

  3. Pokud je objednané Zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky daného Zboží (Zboží je možno dodat v jiné ceně, kvalitě, či provedení), je Prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti Zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má zákazník zájem o Zboží za takto změněných podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření.

  4. Jestliže se Zákazník vyjádří Prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se takové vyrozumění za novou Objednávku a dále se postupuje jako u nové Objednávky.

  5. Jestliže se Zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí takové lhůty za zrušení Objednávky Zákazníkem.

  6. Objednávka učiněná Zákazníkem je pro Zákazníka závazná.


IV.
Informace Zákazníka

  1. S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o realizaci konkrétního obchodu.

  2. Identifikační údaje Prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto obchodních a reklamačních podmínek.

  3. Název, hlavní charakteristika Zboží a jeho cena je vždy uvedena ve specifikaci Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž tím, že Zákazník ohledně takového Zboží učiní Objednávku, dává najevo, že se již v předstihu s popisem daného Zboží i jeho cenou seznámil.

  4. Cena Zboží v rámci Obchodu je vždy uvedena bez daní a bez dalších poplatků, není-li uvedeno jinak.

  5. Zákazník je povinen uhradit kupní cenu s daní příslušnou k danému Zboží či smlouvě.

  6. V rámci Objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň Zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení příslušných daní (DPH) a po připočtení dalších poplatků a nákladů (např. poplatek za ekologickou likvidaci dle zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, a náklady za dodání a dopravu).

  7. Prodejce neúčtuje Zákazníkům žádné náklady vznikající použitím komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy nese Zákazník sám.

  8. Vyplněním a odesláním Objednávky v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu Zákazník na neurčitou souhlasí, že mohou být Prodejcem Zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána reklamní sdělení Prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu mohou být zasílána obchodní sdělení Prodejce. Tento souhlas je Zákazník oprávněn kdykoli odvolat.

  9. Nabídka Zboží Obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého konkrétního Zboží v rámci specifikace Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob.

  10. Každá uzavřená kupní smlouva v rámci obchodu je dále Prodejcem archivována v rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání Zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních nákladů na takové zpřístupnění.

  11. Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci Obchodu jsou obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  12. Kupní smlouva může být uzavřena v českém nebo i slovenském jazyce.

  13. V rámci objednávání kteréhokoli Zboží je Zákazník oprávněn do konečného odeslání Objednávky měnit obsah Objednávky či opravovat chyby učiněné v Objednávce.


V.
Dodání Zboží

  1. Způsob dodání Zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání.

  2. Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží zasílané dobírkou ve lhůtě jejího uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci, uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník vyzvedne nebo než Prodejce dle odst. 4 využije své právo odstoupit od smlouvy.

  3. Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 2 uhradit Prodejci skladné ve výši 100,-Kč za každý i započatý týden takového uskladnění.

  4. Jestliže Zboží bude vráceno Prodejci dle odst. 2, je Prodejce zároveň oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen nárok Prodejce na vynaložené náklady s odesláním Zboží ani nárok na dosud vzniklé skladné dle bodu 3.


VI.
Platební podmínky

  1. Platební podmínky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma platby.


VII.
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

(ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele)

  1. Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme Zboží.

  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat Prodejce na jeho adresu uvedenou v čl. I odst. 2 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Spotřebitel může použít níže v čl. XIV uvedený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.

  3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

  4. Zboží, které Spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, je Spotřebitel povinen zaslat zpět na adresu prodejce před uplynutím 14 dnů.

  5. Pokud Spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí Prodejce Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení vráceného Zboží nebo poté, co Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve, všechny platby, které Prodejce od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodejcem). Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitelvýslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.

  6. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti.

  7. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 ponese přímé náklady spojené s vrácením Zboží.

  8. Spotřebitel nemá právo odstoupit dle tohoto článku od kupní smlouvy na Zboží, které již bylo Spotřebiteli dodáno, avšak bylo dříve Prodejcem před jeho dodáním na základě požadavku či Objednávky Spotřebitele jakkoli upraveno podle přání Spotřebitele nebo pro Spotřebitele (především na jeho míru).

  9. Ustanovení čl. VII se nevztahují na Zákazníka, který není Spotřebitelem.


VIII.
Reklamace Zboží

  1. Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na Zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vad se nevztahují především na vady, které:

    1. byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,

    2. mají původ v užívání Zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,

    3. jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,

    4. byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží.

  3. Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen přeložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).

  4. V případě koupě Zboží osobním odběrem u Prodejce obdrží Zákazník fakturu současně se zakoupeným Zbožím.

  5. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem.

  6. V případě doručení zboží dobírkou je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce.

  7. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnu ode dne doručení zásilky.


IX.
Nároky z vad

  1. Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ, přičemž Prodejce též odpovídá za jakost Zboží při převzetí dle §2161 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vadného plnění je Zákazník uplatnit především dle §2169 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.


X.
Posouzení reklamace

  1. Reklamované Zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle Zákazník zpět na adresu Prodejce.

  2. V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady Zboží.

  3. K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude Prodejcem přihlíženo.

  4. Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.

  5. Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude Prodejcem přihlíženo.

  6. Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem.


XI.
Vrácení Zboží

(článek XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII)

  1. V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je Zákazník je povinen vrátit Prodejci Zboží tehdy, jestliže dojde k zániku kupní smlouvy mezi Prodejcem a Zákazníkem ke konkrétnímu Zboží, zejména pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy.

  2. Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne Zákazníkovi povinnost k vrácení Zboží Prodejci, je Zákazník povinen vrátit Prodejci Zboží nejpozději do 20 dnů od vzniku takové povinnosti.

  3. V případě, že Zákazník převzal od Prodejce Zboží osobní odběrem, je Zákazník povinen Zboží vrátit a předat Prodejci ve lhůtě dle odst. 2 v prodejním místě Prodejce, kde si dříve Zboží převzal.

  4. V případě, že zákazník převzal od Prodejce Zboží dobírkou, je Zákazník povinen Zboží vrátit Prodejci tak, že Zboží zašle ve lhůtě dle odst. 2 na adresu Prodejce, ze které mu bylo Zboží odesláno, nebo jej v dané lhůtě na uvedené adrese předá Prodejci.

  5. Zákazník je povinen předat Prodejci Zboží nepoškozené, čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, jenž byly součástí koupě.

  6. V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi:

    1. částku odpovídající snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání Zákazníka se Zbožím,

    2. přímé náklady na opravu Zboží ve skutečné výši takových nákladů,

    3. přímé náklady na čištění Zboží,

    4. cenu chybějících součástí nebo příslušenství.

  7. Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od oznámení takového vyúčtování Zákazníkovi.

  8. Ocitne-li se Zákazník v prodlení s vrácením Zboží, je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny Zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována Zákazníkovi při koupi Zboží, a to za každý i započatý den takového prodlení. Nárok Prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování.

  9. Prodejce vrátí Zákazníkovi kupní cenu Zboží uhrazenou dříve Zákazníkem (po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve poté, co Prodejci bude ze strany Zákazníka vráceno Zboží, ohledně něhož Zákazník takto odstoupil od smlouvy.

  10. Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde k zániku smlouvy odstoupením Spotřebitele dle čl. VII.

XII.
Ochrana osobních údajů

  1. V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.

  2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Prodejce povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.

  3. V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce Prodejci.

  4. Nakládání s osobními údaji ze strany Prodejce se řídí pravidly, umístěnými na adrese https://www.fler.cz/uzivatel/gdpr, s nimiž se zákazník řádně seznámil před odsouhlasením těchto Obchodních a reklamačních podmínek.


XIII.
Závěrečná ustanovení

  1. Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  2. Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého práva.

  3. Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

  4. Dojde-li v souvislosti s koupí Zboží prostřednictvím Obchodu ke sporu mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je spotřebitel oprávněn podat k České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz).

  5. Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.

  6. Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.

  7. Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad.


XIV.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(pouze pro účely odstoupení Spotřebitelem dle čl. VII)


Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

- Adresát: .............................................

 - Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží ......................................

 - Datum obdržení .....................................

 - Jméno a příjmení Spotřebitele .............................

 - Adresa Spotřebitele .......................

 - Podpis Spotřebitele .......................................

 - Datum ..................................

Blog

Žádný záznam v blogu.

Fler Boxy

Žádný veřejný FlerBox.

Fler kluby

Uživatel nevlastní žádný Fler klub.

Top nominace

Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.

Komentáře

  • 10369550Gosiek | 10.10.17 | 23:14

    Krásná práce a ať se daříVelký úsměv

  • 9548455LucyLin | 13.01.17 | 08:27

    Moc děkuji, pane Oldřichu, přeji i Vám v novém roce hodně zdraví, štěstí a úspěchů a spojených zákaznic a zákazníků!

    Nyní se kocháme zimními a zasněženými truhlíky z Vašeho obchůdku, jsou pořád stále krásné a jako nové :-)

  • 9228239evacernoskova | 09.10.16 | 15:14

    Ve vašich truhlících je každá kytička Miss léto!ŠtěstíZelené srdce

  • 9215778reimari | 06.10.16 | 07:46

    ÚsměvDíky!

  • 8742934Aquam vivam | 16.05.16 | 22:08

    Zamilovaný pohledPalec nahoruKvětVětevJablko červené

  • 8512982Ramaalf | 17.03.16 | 08:58

    Děkuji Svítíčko sluní

  • 8508003doskla | 16.03.16 | 05:50

    Děkujeme za Srdce

  • 8506727Silesia HandMade | 15.03.16 | 19:47

    Děkuji za tak milou návštěvu a posílám pozdrav do Vašeho nádherného obchůdku Květ

  • 8454401D&V&B | 04.03.16 | 08:56

    Děkujeme za srdíčka Velký úsměvKytice

  • 8453349Evei | 03.03.16 | 22:11

    Nádherný obchůdek a skvělé zboží! Květ

Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím