Kontakt Zboží
Hodnocení: (81) 100%
Nadšenci: 141
Aktivita: aktivní
Prodáno: 80
Registrace: 27.7.2014
Město: Chomutov
Stát: ČR

Novinky

858844
19.1.2020 Nominace - linie:
https://www.fler.cz/prehl...

 

 

 

VÍTÁM VÁS!

 

Jmenuju se Petra a vyrábím pro vás šperky a doplňky z korálků a fima.

Najdete u mě náušnice, náhrdelníky, náramky, prsteny a mnoho dalších zajímavých věcí které by vám neměli uniknout.

Kdybyste cokoliv potřebovali nebojte se mě kontaktovat, ráda odpovím na vaše dotazy či připomínky.

 

 Mé zboží v Top výběrech najdete zde.

Ukázky mých šperků a jak já je kombinuji najdete také zde.

 

10 důvodů, proč ruční výrobky nemohou být levné. 
1. Čas pro výrobu jednoho výrobku je relativní ale vždy větší, než v případě výrobku, který je hromadně průmyslově vyráběn. 
2. Výroba bývá často na zakázku anebo je ovlivněna různými specifickými požadavky zákazníků. Výsledná podoba je tak vždy vytvořena k maximální spokojenosti zákazníka. 
3. Ruční práce přináší jistý druh exkluzivity a originality. Nikdy nevzniknou dva stejné výrobky a to ani v případě maximálního úsilí výrobce. Můžete tedy darovat nebo mít doma něco, co nikdo jiný na světě nemá. 
4. Výrobce vždy pečlivě kontroluje celý výrobní proces, každou maličkost, jehož výsledkem není jen originální produkt, ale také jeho vizitka, pověst a jméno. Nemůže si dovolit vyrobit nekvalitní věc. 
5. Velká pozornost je věnována také výběru správného materiálu, z něhož bude produkt vyroben. Nejedná se jen o základní stavební prvky pro výrobu, ale i sekundární materiály, které dotváří konečný kýžený efekt. 
6. Výrobky produkované průmyslem jsou jednoduché a minimálně pracné, ruční výroba skýtá však pravý opak. Výsledek ale stojí zato a není divu, že například Coco Chanel vždy dávala přednost manuální práci. 
7. Specifičnost procesu výroby při ruční práci poskytuje možnost flexibilního přizpůsobování a zlepšování kvality dle požadavků, což si velké koncerny nemohou dovolit. Stěží tak vyjdou vstříc jednomu zákazníkovi. 
8. Pro průmyslové podniky je prvořadým cílem zisk, naproti tomu u malého výrobce, který se zabývá ruční výrobou, je na prvním místě spokojenost zákazníků. 
9. Při ruční výrobě si můžete vždy vybrat to, co se vám líbí. Nejste nuceni si vybírat z unifikovaných variant, kterým se, ať chcete nebo ne, musíte přizpůsobit. Vašim přáním bude nasloucháno a bude jim vyhověno. 
10. Vyrobený výrobek má duši, charakter, temperament, historii

  

 

     

 

Nevíte přesně jak pečovat o bižuterii aby vám dlouho vydržela jako první den kdy jste si ho objednali? Tady je pár rad jak na to. 

  • Bižuterní komponenty a korálky nemají rády vodu a vlhkost. U komponentů dochází k jejich zabarvení, či korozi. U korálků z různých materiálů dochází ke zpuchření, ztrátě barevnosti, zmatnění, korozi atd. Bižuterii proto sundávejte před koupáním, sprchou, saunou, či jinými aktivitami, kde dochází ke styku s vodou. Kombinace mořské vody a slunce je pro bižuterii téměř jistou zkázou.
  • Nenechávejte bižuterii v koupelně. Ani sluneční paprsky, či volné uchovávání na vzduchu bižuterii nesvědčí. Ukládejte ji proto na suché temné místo jako např. šperkovnice, krabička s víkem, či textilní pytlíček.
  • Parfémy, krémy, mycí prostředky a jiné můžou způsobit stejné změny jako v prvním bodě. Bižuterii proto sundávejte při domácích pracech, aby nedošlo ke styku s čistícími prostředky. Parfém, či krém nechte dobře zaschnout a poté si vaše šperky nandejte.
  • Pot obecně může způsobit změny a zabarvení korálků i komponentů. Sundávejte si bižuterii před sportovními, či fyzicky náročnými aktivitami. Poškození může způsobit i tah/tlak.
  • Chraňte svoje šperky, či jednotlivé komponenty před domácími mazlíčky, či dětmi.
  • Čas od času bižuterii přeleštěte suchým hadříčkem. Dá se tak vyleštit zažloutnutí komponentů stříbrné barvy, i zmírnit jejich černání.
  • Samostatnou kapitolou jsou minerály a polodrahokamy – korály NIKDY nenamáčejte, vyvarujte se chemikáliím – můžou se vám úplně rozpustit. Polodrahokamy jako achát, jaspis, křišťál atd., které někteří z vás takzvaně „nabíjí“ nebo čistí ve vodě, sice do vody můžou, ovšem v kombinaci s komponenty a návlekovými materiály již tento způsob není vhodný a materiálu hrozí výše popisované způsoby poškození.

Ačkoliv se zdá, že zákazů je přespříliš a říkáte si, že vaše bižuterie vydržela všechno možné, jedná se o pár zásadních věcí, jejichž dodržováním životnost vaší bižuterie rozhodně prodloužíte a zachováte její vzhled. Mrkáček

 

Balení:

  • Zboží balím do bublinkové fólie a posílám v bublinkové obálce.
  • Pokud chcete zabalit zboží jako dárek, napište a já vám ho tak zabalím
  • Ceny dárkové balení se pohybují od 20Kč do 50Kč - záleží na typu šperku
  • Ukázka dárkového balení:

image image

image

Doprava:

  • Zboží posílám ihned po obdržení platby na účet, nejpozději druhý den.
  • Odesíláno jako doporučené psaní Českou poštou nebo Zásilkovnou na místo dle vašeho výběru.

 

 

Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.

Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Uzavření kupní smlouvy

  1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky kupujícímu.
  2. Kupující je o potvrzení informován e-mailem na adresu, kterou uvedl při nákupu.
  3. O odeslání zboží je kupující informován stejným způsobem.

Dodací podmínky

  1. Platbu za zboží hradí kupující předem na bankovní účet prodávajícího nebo při převzetí zboží – dobírka (konkrétní možnost platby je uvedena vždy přímo u daného zboží).
  2. Prodávající odešle kupujícímu zboží ve lhůtě uvedené u daného zboží.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

  1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).
  2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží na jeho přání vyrobeno, nebo upraveno (zakázková výroba).
  3. Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně informovat.
  4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez vad způsobených užíváním a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Prodejce má právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík nepřevzít.
  5. Při vrácení zboží zpět prodejci, není možné ho zasílat na dobírku.
  6. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena neprodleně ihned po doručení zboží prodávajícímu.
  7. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené, postupujte dle reklamačního řádu:

Reklamační řád:

V případě reklamace mi zašlete výrobek zpět na mou adresu. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Ihned po obdržení zboží obdržíte informaci o jeho přijetí. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
O vyřízení reklamace budete informováni.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

Jestliže se případný spor mezi kupujícím a prodávajícím nepodaří vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu.
U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce.
Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU.
Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu.
V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Obchodní podmínky

Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.

Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Uzavření kupní smlouvy

  1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky kupujícímu.
  2. Kupující je o potvrzení informován e-mailem na adresu, kterou uvedl při nákupu.
  3. O odeslání zboží je kupující informován stejným způsobem.

Dodací podmínky

  1. Platbu za zboží hradí kupující předem na bankovní účet prodávajícího nebo při převzetí zboží – dobírka (konkrétní možnost platby je uvedena vždy přímo u daného zboží).
  2. Prodávající odešle kupujícímu zboží ve lhůtě uvedené u daného zboží.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

  1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).
  2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží na jeho přání vyrobeno, nebo upraveno (zakázková výroba).
  3. Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně informovat.
  4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez vad způsobených užíváním a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Prodejce má právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík nepřevzít.
  5. Při vrácení zboží zpět prodejci, není možné ho zasílat na dobírku.
  6. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena neprodleně ihned po doručení zboží prodávajícímu.
  7. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené, postupujte dle reklamačního řádu:

Reklamační řád:

V případě reklamace nám zašlete výrobek zpět na naši adresu. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Ihned po obdržení zboží obdržíte informaci o jeho přijetí. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

Jestliže se případný spor mezi kupujícím a prodávajícím nepodaří vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu.
U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce.
Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU.
Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu.
V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Komentáře

  • 12194288nesu | 19.01.20 | 13:15

    Děkuji!Pusa

  • 12192389wilde | 18.01.20 | 08:36

    Děkuji za milou návštěvu a přeji krásné dny. ÚsměvŠtěstí

  • 12183898polymar.s | 13.01.20 | 16:24

    Díky Zelené srdce a přeji hezký pondělní večerČajMěsíc

  • 12173354Martinaorg-1 | 07.01.20 | 10:43

    PotleskPusaŠtěstíBrrrr, zimaHezký den, PetiMiluju tě!

  • 12169111Libudekor - papírové drobnosti | 04.01.20 | 20:13

    PusaKvět

  • 12169046Martinaorg-1 | 04.01.20 | 19:52

    Moc děkuji, PetiPusa

  • 12168598maymaya | 04.01.20 | 16:47

    Moc děkuji a přeji pohodový víkendŠtěstíSrdce

  • 12168341Martinaorg-1 | 04.01.20 | 13:45

    Peti, nádherné novinky, žasnu, kdy jsi to stihla Stydlivý úsměvPotleskMiluju tě!OK!. Měj hezký denBrrrr, zima

  • 12163623Martinaorg-1 | 01.01.20 | 18:51

    Milá Peti, zasílám Ti vřelý pozdrav a srdečné přání, ať Nový rok uvítáš s pokorou a hlubokým přáním nechť je plný pevného zdraví, štěstí, lásky, pohody a spokojenosti.PusaŠtěstí

  • 12159407jari.ticha | 29.12.19 | 22:22

    Petruško moc děkuji za všechna Srdce

Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím