Kontakt Zboží
Hodnocení: (2914) 100%
Nadšenci: 2873
Aktivita: aktivní
Prodáno: 30892
Registrace: 15.4.2013
Město: Praha 10
Stát: ČR

Novinky

832905
24.9.2019 Od 1.10. do 4.10. jsme na Mezinárodním kosmetologickém kongresu. Poslední zaplacené objednávky budeme odesílat v pondělí 30.9. Budeme stále na příjmu, ale odesílat objednávky začneme 7.10.

 

Chcete se s námi blíže seznámit? Více se o nás dozvíte ve FLER MAGU zde

Dobrý den,

Vítáme Vás na stránkách "MYDLITTO" s přírodní kosmetikou

Kdo  jsme a co  u nás najdete?
 
Jsme členem Českého Mýdlařského Cechu
 
Jsme tým lidí, kteří chtějí dělat něco trochu jinak. Mýdla, kosmetiku a další doplňky.  Využíváme všech darů přírody, aby naše mýdla, krémy, masti a deodoranty byly skutečně tím, čím mají být. A hlavně - baví nás to!!! Nahlédnout pod pokličku můžete zde
 
 
Vyrábíme přírodní mýdla šetrnou metodou za tepla, díky čemuž můžeme využít sílu bylinek a vzácných pryskyřic bez působení hydroxidu sodného. Dohromady s bylinkami a oleji tvoří mýdla nádherný dar, který nám příroda nabízí. Naše mýdla voní pouze velmi jemně. Jsou bachratá, nijak dál upravená, ale umí krásné pohladit díky své tučnosti.
 
 
Snažíme se využívat i moderní technologie a hledat stále nové trendy. I když nezapomínáme na to, co používaly naše babičky a co jim stačilo v době, kdy nebylo na trhu tolik léčivých přípravků. Nově jsme zařadili šlehané šampony, které si od prvního okamžiku získaly velikou oblibu. Jsou praktické, jemné a vhodné i na cesty.
 
 
Co patří k příjemné atmosféře v koupelně, je krásná a jemná žínka, odličovací tampon a drobnosti, které pohladí a potěší. Naše žínky jsou hebounké, jemné a mají certifikáty BIO.
 
 
 Co nás vždy potěší a povzbudí?
 
Když nám napíšete milý komentář, jak jste spokojené s našimi výrobky.
A co je pro nás nejvíc?
Když se opět spokojeni vrátíte pro další mýdla a krémy. Máme vždy velkou radost, ale zároveň cítíme velkou odpovědnost.
Na závěr: 
  • Naše mýdla jsou bachratá, neupravená, ale rozpoznatelná mezi všemi
  • Své dodavatele si velmi odpověďně vybíráme
  • Bylinky a pryskyřice kupujeme pouze s certifikáty od prověřených dodavatelů

Často se ptáte:

"Testujete své výrobky na zvířatech?" - Odpovídáme: "Ne, na zvířatech své výrobky netestujeme a naši dodavatelé nám dodávají suroviny, které nejsou na zvířatech testované!"

Mohu si vyzvednout osobně objednávku v Praze? - Opakovaně odpovídáme: "Ne z časových důvodů to opravdu není možné, jsme eshop a nemáme kamenou prodejnu v Praze."

Přesto mám zájem o osboní odběr. Je možný ve vaší mydlárně?

Ano osobní odběr je možná v naší mydlárně po předchozí domluvě ve městě Kryry

Upozornění:

Jsme vlastníci všech fotografií a textů a není dovoleno kopírovat naše texty a fotografie bez našeho svolení.

Není dovoleno vystavovat naše výrobky a fotit bez předchozího našeho svolení

Než začnete používat přírodní tuhé šampony, přečtěte si náš blog

Nahlédněte s námi pod pokličku, kde to bublá, prská a guláš to není

Jsou to naše mýdla vyráběná metodou pomalého tepla, kdy se dají lépe využít byliny a panenské oleje bez působení hydroxidu sodného a tím nedojde ke zničení účinků. Na konci procesu, kdy mýdlo chladne, přidáváme panenské oleje a byliny. Tím vzniká báječné mýdlo, ale stále není hotovo. Je potřeba kontrolovat ph mýdla a teprve, jakmile je mýdlový proces ukončen, se hustá hmota napěchuje do dřevěné formy a mýdlo se nechá ztuhnout.

Je to metoda našich předků a bylo docela obtížné sestavit první recepty. Velkou pomocí nám byla babička, která si dobře pamatovala, jak se vařila mýdla.

Druhý den se mýdlo vyndá z formy a krájí se. Nakrájené mýdlo necháváme vydechnout, jak říkáme a teprve během této doby poznáme, jak bude vonět. Nikdy to nevíme dopředu a je to vždycky velké překvapení. Spojením panenských olejů a pryskyřic, nebo bylin vznikají jemné vůně

 Chceme, aby naše mýdla byla rozeznatelná mezi ostatními. Bachratá, neupravená, barvená pouze bylinami a voňavá panenskými oleji.

Mýdla připravujeme dle starých receptů našich předků. Výhodou této metody je větší kontrola Ph mýdel. Když je hydroxid sodný zneutralizován a není již agresivní, přidáváme další složky. Bylinky, výluhy, extra panenské oleje a bambucké máslo. V této fázi nedojde k poničení účinků bylin a panenských olejů, neboť mýdlo je téměř hotové. Proto dáváme přednost této metodě. 

Mýdlo prochází trojí kontrolou. Ph musí být vždy ustálené a mýdlový proces ukončený, než je dáno do dřevěné formy. Tato metoda nám umožňuje využít léčivé pryskyřice, které z našich mýdel dělají naprosto báječná a hydratační mýdla

Proč? Naše kůže je už tak zbytečně zatěžována a jakákoli další chemie jí zbytečně ještě více zatěžuje.

Zamysleme se - nevhodné oblečení, nepříznivé počasí, nevhodná strava, smog, ostré slunce, chlad, stres.

Dále se zamysleme - nikotinové a antikoncepční náplasti, náplast proti bolesti. To vše se střebává naší kůží do organismu. A co teprve kosmetická barviva a parfemace.

Jsme si vědomi toho, jakou úlohu hraje kůže ve vztahu k celému organismu a proto při sestavování receptury k sobě skládáme byliny a oleje tak, aby se účinky zbytečně nepřebíjely, ale naopak doplňovaly a posilovaly. Někdy je méně více.

Jaká tedy vlastně jsou naše mýdla:

  • při mytí většinou vůbec nevoní
  • barvu získávají od bylin
  • vůni většinou propůjčují vzácné pryskyřice
  • mýdla jsou bachratá
  • velmi tučná a při mytí pěkně klouzají z ruky :-)
  • nevysušují pokožku
  • jsou vhodná pro všechny typy pokožky
  • čím jsou starší, tím jsou lepší

Naše mýdla ale umí pohladit po kůži i bez zbytečné chemie. Používáme všechna naše mýdla a máme je rádi. A co nás velmi těší, že okruh lidí, kteří znají naše mýdla a mají je rádi spolu s námi, se zvětšuje.

Děkujeme všem za podporu, neboť toto rozhodně není lehká disciplína. 

TUHÉ ŠAMPONY A JEJICH VLASTNOSTI

 Nejdříve něco málo o komerčních šamponech a jejich působení na naší vlasovou pokožku.

 Komerční šampony krásně voní, vydrží mnohem déle díky konzervantům, mají krásnou barvu a výborné mycí schopnosti v jakékoli vodě (tvrdé, měkké, chlorované, studniční).

 A co obsahují?

 METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, FTALÁTY, SODIUMLAURYLSULFÁT (SLS), LAURETHSULFÁT SODNÝ (SLES)

 Víme vůbec co to je?

 Tyto látky kůži výrazně vysušují a umožňují jiným toxickým látkám proniknout mnohem hlouběji, než by je pustila přirozená ochranná bariéra, tvrdí bioložka Anna Strunecká ve své knize.

 Nebudeme zde podrobně rozebírat komerční šampony, ale zaměřme se na tuhé přírodní šampony, jaké jsou a jak působí.

 Tuhé přírodní šampony, stejně jako přírodní mýdla neobsahují žádné chemické látky, hlavně tenzidové přípravky, které mají "skvělé" mycí účinky, ale odstraní i hydrolipidovou ochrannou vrstvu jak z vlasů, tak z pokožky.

 

 Aby šampon dobře umyl vlasy, otevírá jejich póry a proto je dobré vybírat kvalitní šampon pro naše vlasy. Po umytí je nutné tyto póry opět uzavřít. Ideálním je kyselý oplach. Tímto oplachem smyje zbytky mýdla a poskytne svým vlasům dostatečnou péči. Kdo má barvené vlasy a je zvyklý používat kondicioner, by měl nadále kondicioner používat.

 Proč některé tuhé šampony ale nefungují jak bychom si přáli?

  •  Velmi záleží na tvrdosti vody!!!
  • každý má jiný typ vlasů a pokožky
  • někdy převládá lepkavý pocit mokrých vlasů
  • vlasy jsou jakoby splihlé a těžké
  • přírodní šampony nefungují a mastí vlasy

 Každý má jiné vlasy - tenké, husté, mastné, suché, barvené atd....

 Někomu vyhovuje hned první tuhý šampon a někdo prostě musí hledat, než najde pro sebe ten nejlepší. Někdy je souhra olejů v tuhých šamponech, někdy jsou to namíchané byliny a někdy obojí. V mýdle jsou namíchané panenské oleje a vzácné pryskyřice, které vynikajícím způsobem ošetří vaše vlasy a nenaruší přirozené hydrolipidové prostředí vlasové pokožky. Jen je potřeba opravdu vydržet, než si vlasy zvyknout. Vždyť naše babičky nepoužívaly jiné šampony, než tuhé a vlastně neměly jinou volbu.

 Ze zkušeností co nám píšete:

 

  • šampon mi okamžitě sedl a jsem moc spokojená
  • trvalo mi to celý měsíc, než si mé vlasy zvykly a byla jsem spokojená
  • musela jsem zkusit více druhů tuhých šamponů, než jsem si našla ten pravý pro své vlasy
  • okamžitě se mi přestaly mastit vlasy
  • vlasy jsou silnější a v účesu bohaté
  • výrazně se omezilo padání vlasů
  • zbavil jsem se lupů

 

Přejeme všem krásné a bohaté vlasy s našimi tuhými šampony

 

 

Přírodní kosmetika a bio kosmetika se v poslední době stává vyhledávaným  trendem a proto budeme věnovat pár řádků právě krémům a jejich složení.

V současné době je na trhu kosmetika s velkým množstvím přísad, které neznáme a vůbec si neuvědomujeme zdravotní riziko látek, které denně používáme. Je vyvíjen tlak na spotřebitele reklamními kampaněmi prodejců a výrobců, kteří slibují téměř zázraky. Ale neměli bychom dávat přednost ceně výrobku před kvalitou, pohodlnému nákupu kosmetiky v supermerketu nebo diskontu.

Nebudeme zde rozebírat podrobně co je škodlivé více a co méně a pojďme se zaměřit na přírodní kosmetiku

Co víme o přírodní kosmetice? A jaký je rozdíl mezi krémy bez vody a s vodou?

A jaké jsou výhody přírodní kosmetiky?

  • obsahuje vzácné oleje  a másla
  • kosmetika není testovaná na zvířatech
  • neobsahuje parabeny
  • neobsahuje ftaláty
  • neobsahuje látky, které jsou lidskému organismu cizí

A jaké jsou nevýhody?

  • kratší trvanlivost, protože bezvodé krémy neobsahují konzervanty, které udrží krém čerstvý několik let a emulgované obsahují šetrné konzervanty, které udrží bezpečně krém zhruba jeden rok

  • Přírodní kosmetika je vyráběná v maximální symbióze s přírodou.
  • Není testovaná na zvířatech.
  • Je vyráběná z kvalitních přírodních olejů a másel
  • Rozumíte složení a chápete ho
  • Brzy pocítíte účinky přírodních darů

 A jaké krémy najdete u nás?

Krémy bezvodé a emulgované

Bezvodé krémy jsou jemně šlehané v přesném poměru másel a olejů. Jsou tuhé a krásně tají teplem ruky nebo prstu. Stačí malé množství nanést na obličej nebo tělo. Tyto krémy neobsahují a ani nepotřebují konzervanty a doba jejich trvanlivosti se pohybuje od 6 - 9 měsíců v běžné pokojové teplotě.

Emulgované krémy již obsahují jako základ vodu a emulgátor. Takový krém musí obsahovat i konzervant. Na trhu je obrovské množství emulgátorů a konzervantů a je nutné vybírat to nejlepší. Protože krém obsahuje vodu, je potřeba použít konzervovant, aby se nemnožily v krému plísně, bakterie a viry. Opět záleží na kvalitním výběru konzervantů, neboť v tomto případě máme již dostupné certifikované a maximálně šetrné konzervanty a emulgátory bez parabenů, ale jsou poměrně drahé. Proto je potom krém cenově dražší, ale nezatěžuje pleť.

Často se nás ptáte jaký krém by měl používat mladý člověk se sklonem k akné, se sklonemk začervenání, co pro zralou pleť atd...

Pro mladou pleť je velmi důležité dobré vyčištění než nanášení množství krémů, kvalitní toniky, masky s přírodními kompozicemi přinesou větší efekt, než krémy.

Základem našich krému je vždy bambucké máslo ať rafinované nebo panenské, které svými účinky je vhodné úplně pro všechny. Děti, mladé, zralé a muže. Bezvodé krémy jsou šlehané do pěny. Obsahují pouze vzácné tuky 100% a oleje. Další přidanou složkou je například koenzym Q10, který je naprosto báječný pro pleť. Rozzáří v krátké době pleť a z ohlasů, které nám píšete, jsou účinky viditelné již po třech týdnech, kdy si okolí všimne, že i po probdělé noci je vaše pleť svěží a krásná. Ale i ostatní krémy mohou soupeřit s koenzymem Q10 :-)

Největším zázrakem považujeme vzácnou pryskyřici Myrha, kterou kupujeme ve vysoké kvalitě. Myrha dokáže to, co ostatní přísady v tak velkém rozsahu neumí. Má antibakteriální účinky, konzervační, zklidňující, stahující. Myrhou se v biblických dobách balzamovalo a dosahovalo se velmi dobrých výsledků.

CO NEDĚLÁME : rozhodně neplníme opětovně do použitých dóz nebo kelímků!!! Je to velmi nehygienické a nikdy nemáte jistotu, jestli tam nezůstanou mikroby a jiné bakterie! Je mnohem lepší třídit odpad, než použít kelímek po někom jiném!!!

VŽDY PLNÍME DO NOVÝCH NEPOUŽITÝCH KOSMETICKÝCH DÓZ NEBO LÉKÁRENSKÝCH KELÍMKŮ, KTERÉ PŘEDTÍM STERILUJEME PÁROU A DEFINFIKUJEME

Nenabízíme kosmetiku pro děti od narození. Tato kosmetika podléhá velmi přísným normám a je to velká odpovědnost a certifikace těchto výrobků je velmi drahá. Navíc miminka nepotřebují téměř žádné krémy nebo oleje, a už vůbec ne s esenciálními oleji, které je mohou dráždit a vyvolat alergickou reakci. A pokud miminko do roka přesto potřebuje kosmetiku, přenecháváme to dětským lékařům na zvážení.

Naše krémy jsou hodnocené jako bezpečné a přírodní. Mají certifikát dle nařízení EU o kosmetických přípravcích

 

 

 

Dovolte mi, abych vám trochu představila historii našeho obchodu pod značkou "MYDLITTO"

Jsem vystudovaná dětská zdravotní sestra a díky své profesi jsem měla možnost se dále vzdělávat ve svém oboru i v oborech příbuzných více jak 20 let, například působení chemie na náš organizmus, působení bylin, vitamínů, minerálů a jejich použití dále v praxi. Několik let jsem pracovala v laboratoři, na soukromé klinice a v ordinacích soukromých lékařů. A možná bych pracovala dodnes, kdyby mě nezastavila životní událost a já najednou měla hodně času na přemýšlení. Díky tomuto zastavení jsem mohla začít úročit moje studia a přejít do praxe. A vzniklo první mýdlo. Pak druhé, třetí a další a další.

A takto jsme balili naše první mýdla. Když se dívám na naše první fotografie, musím se pousmát, ale jako každá firma prochází vývojem, tak i my se neustále vylepšujeme. I naše etikety, balení a hlavně naše receptury prochází vývojem.

A dnes 30.10.2015 vám radostně představujeme nové etikety ražené na luxusním ručním papíře. Doufáme, že se vám budou také líbit, tak jako nám. Máme z toho velkou radost a zde je ukázka prvních ražených etiket na olivové mýdlo. Děkujeme všem,že jste s námi, že nás podporujete a fandíte v této opravdu nelehké disciplíně, kdy se musíte doslova prokousávat tolika směrnicemi a zákony, které jdou někdy nad další zákony. 

 Naše etikety splňují veškeré náležitosti, jak nám ukládá zákon o kosmetických přípravcích EU a jediné co nás mrzí, že vše musí být psané v názvosloví, kterému laik naprosto nerozumí a nic mu latinské názvy neřeknou. Ale české složení najdete u každého popisu výrobku zde na Fleru.

Děkujeme všem za velikou podporu 

Způsob dopravy
OSOBNÍ ODBĚR V PRAZE NENÍ MOŽNÝ! Vaše balíčky balíme velmi pečlivě a odesíláme přes zásilkovnu, Geisem nebo českou poštou bud v bublinkové obálce nebo v krabičce. Pokud by vám po odeslání Váš balíček nedošel, ihned nás kontaktujte.
Obchodní podmínky

Obchodní a reklamační podmínky

prodejce „mydlitto“


Jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem uvedeným v sekci „Košík“



I.
Vymezení pojmů

  1. Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový obchod na internetové adrese www.fler.cz/mydlitto,

  2. Prodejcem“ se rozumí provozovatel obchodu, jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem společnosti uvedeným v sekci „Košík“ před odesláním objednávky.

  3. Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji v Obchodu.

  4. Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi konkrétního Zboží.

  5. Spotřebitelem“, se rozumí každý člověk, který s Prodejcem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno.

  6. Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu.

  7. Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.



II.
Nákup Zboží

  1. Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup zboží v Obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v Objednávce (viz. čl. XII - Ochrana osobních údajů).

  2. Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce. Pro prezentaci Zboží prostřednictvím Obchodu a též pro prezentaci možnosti jeho objednání a koupě se tedy nepoužije §1732 odst. 2 OZ, přičemž taková prezentace Zboží v Obchodu tak není právně účinným návrhem Prodejce na uzavření smlouvy k takovému Zboží.

  3. Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany Zákazníka prostřednictvím Obchodu ohledně konkrétního Zboží je považováno vždy teprve doručení Objednávky Zákazníka na koupi daného Zboží Prodejci.

  4. Odesláním Objednávky projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává Zboží uvedené v Objednávce.

  5. Prodejce potvrdí Zákazníkovi doručení Objednávky bez zbytečného odkladu.

  6. Potvrzení o doručení Objednávky Prodejcem se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy Prodejcem se Zákazníkem ohledně konkrétního zboží uvedeného v Objednávce a teprve okamžikem takového potvrzení Objednávky tedy dochází mezi Zákazníkem a Prodejcem k uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu objednanému Zboží.

  7. Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem přijatého návrhu (objednávky) Zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  8. Pokud si Zákazník v rámci objednávky vybral dodání zboží jeho odesláním na adresu určenou Zákazníkem, odešle Prodejce toto Zboží na takovou adresu poté, co bude dané Zboží připraveno u Prodejce k expedici.



III.
Realizace Objednávky

  1. K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu.

  2. Doručená Objednávka Zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany Prodejce zejména tehdy, jestliže Prodejce vyrozumí Zákazníka, že (i) Objednávku nepřijímá či odmítá, (ii) objednané Zboží není možno dodat, anebo v případě, že Prodejce nepotvrdí Zákazníkovi přijetí Objednávky dle čl. II bodu 6 nejpozději do 20 pracovních dnů od jejího odeslání Zákazníkem.

  3. Pokud je objednané Zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky daného Zboží (Zboží je možno dodat v jiné ceně, kvalitě, či provedení), je Prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti Zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má zákazník zájem o Zboží za takto změněných podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření.

  4. Jestliže se Zákazník vyjádří Prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se takové vyrozumění za novou Objednávku a dále se postupuje jako u nové Objednávky.

  5. Jestliže se Zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí takové lhůty za zrušení Objednávky Zákazníkem.

  6. Objednávka učiněná Zákazníkem je pro Zákazníka závazná.



IV.
Informace Zákazníka

  1. S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o realizaci konkrétního obchodu.

  2. Identifikační údaje Prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto obchodních a reklamačních podmínek.

  3. Název, hlavní charakteristika Zboží a jeho cena je vždy uvedena ve specifikaci Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž tím, že Zákazník ohledně takového Zboží učiní Objednávku, dává najevo, že se již v předstihu s popisem daného Zboží i jeho cenou seznámil.

  4. Cena Zboží v rámci Obchodu je vždy uvedena bez daní a bez dalších poplatků, není-li uvedeno jinak.

  5. Zákazník je povinen uhradit kupní cenu s daní příslušnou k danému Zboží či smlouvě.

  6. V rámci Objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň Zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení příslušných daní (DPH) a po připočtení dalších poplatků a nákladů (např. poplatek za ekologickou likvidaci dle zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, a náklady za dodání a dopravu).

  7. Prodejce neúčtuje Zákazníkům žádné náklady vznikající použitím komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy nese Zákazník sám.

  8. Vyplněním a odesláním Objednávky v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu Zákazník na dobu neurčitou souhlasí, že mohou být Prodejcem Zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána reklamní sdělení Prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu mohou být zasílána obchodní sdělení Prodejce. Tento souhlas je Zákazník oprávněn kdykoli odvolat.

  9. Nabídka Zboží Obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého konkrétního Zboží v rámci specifikace Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob.

  10. Každá uzavřená kupní smlouva v rámci obchodu je dále Prodejcem archivována v rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání Zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních nákladů na takové zpřístupnění.

  11. Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci Obchodu jsou obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  12. Kupní smlouva může být uzavřena v českém nebo i slovenském jazyce.

  13. V rámci objednávání kteréhokoli Zboží je Zákazník oprávněn do konečného odeslání Objednávky měnit obsah Objednávky či opravovat chyby učiněné v Objednávce.



V.
Dodání Zboží

  1. Způsob dodání Zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání.

  2. Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží zasílané dobírkou ve lhůtě jejího uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci, uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník vyzvedne nebo než Prodejce dle odst. 4 využije své právo odstoupit od smlouvy.

  3. Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 2 uhradit Prodejci skladné ve výši 100,-Kč za každý i započatý týden takového uskladnění.

  4. Jestliže Zboží bude vráceno Prodejci dle odst. 2, je Prodejce zároveň oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen nárok Prodejce na vynaložené náklady s odesláním Zboží ani nárok na dosud vzniklé skladné dle bodu 3.



VI.
Platební podmínky

  1. Platební podmínky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma platby.



VII.
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

(ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele)

  1. Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme Zboží.

  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat Prodejce na jeho adresu uvedenou v čl. I odst. 2 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Spotřebitel může použít níže v čl. XIV uvedený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.

  3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

  4. Zboží, které Spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, je Spotřebitel povinen zaslat zpět na adresu prodejce před uplynutím 14 dnů.

  5. Pokud Spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí Prodejce Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení vráceného Zboží nebo poté, co Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve, všechny platby, které Prodejce od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodejcem). Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitelvýslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.

  6. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti.

  7. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 ponese přímé náklady spojené s vrácením Zboží.

  8. Spotřebitel nemá právo odstoupit dle tohoto článku od kupní smlouvy na Zboží, které již bylo Spotřebiteli dodáno, avšak bylo dříve Prodejcem před jeho dodáním na základě požadavku či Objednávky Spotřebitele jakkoli upraveno podle přání Spotřebitele nebo pro Spotřebitele (především na jeho míru).

  9. Ustanovení čl. VII se nevztahují na Zákazníka, který není Spotřebitelem.



VIII.
Reklamace Zboží

  1. Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na Zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vad se nevztahují především na vady, které:

    1. byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,

    2. mají původ v užívání Zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,

    3. jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,

    4. byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží.

  3. Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen přeložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).

  4. V případě koupě Zboží osobním odběrem u Prodejce obdrží Zákazník fakturu současně se zakoupeným Zbožím.

  5. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem.

  6. V případě doručení zboží dobírkou je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce.

  7. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnu ode dne doručení zásilky.



IX.
Nároky z vad

  1. Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ, přičemž Prodejce též odpovídá za jakost Zboží při převzetí dle §2161 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vadného plnění je Zákazník uplatnit především dle §2169 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.



X.
Posouzení reklamace

  1. Reklamované Zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle Zákazník zpět na adresu Prodejce.

  2. V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady Zboží.

  3. K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude Prodejcem přihlíženo.

  4. Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.

  5. Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude Prodejcem přihlíženo.

  6. Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem.



XI.
Vrácení Zboží

(článek XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII)

  1. V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je Zákazník je povinen vrátit Prodejci Zboží tehdy, jestliže dojde k zániku kupní smlouvy mezi Prodejcem a Zákazníkem ke konkrétnímu Zboží, zejména pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy.

  2. Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne Zákazníkovi povinnost k vrácení Zboží Prodejci, je Zákazník povinen vrátit Prodejci Zboží nejpozději do 20 dnů od vzniku takové povinnosti.

  3. V případě, že Zákazník převzal od Prodejce Zboží osobní odběrem, je Zákazník povinen Zboží vrátit a předat Prodejci ve lhůtě dle odst. 2 v prodejním místě Prodejce, kde si dříve Zboží převzal.

  4. V případě, že zákazník převzal od Prodejce Zboží dobírkou, je Zákazník povinen Zboží vrátit Prodejci tak, že Zboží zašle ve lhůtě dle odst. 2 na adresu Prodejce, ze které mu bylo Zboží odesláno, nebo jej v dané lhůtě na uvedené adrese předá Prodejci.

  5. Zákazník je povinen předat Prodejci Zboží nepoškozené, čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, jenž byly součástí koupě.

  6. V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi:

    1. částku odpovídající snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání Zákazníka se Zbožím,

    2. přímé náklady na opravu Zboží ve skutečné výši takových nákladů,

    3. přímé náklady na čištění Zboží,

    4. cenu chybějících součástí nebo příslušenství.

  7. Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od oznámení takového vyúčtování Zákazníkovi.

  8. Ocitne-li se Zákazník v prodlení s vrácením Zboží, je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny Zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována Zákazníkovi při koupi Zboží, a to za každý i započatý den takového prodlení. Nárok Prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování.

  9. Prodejce vrátí Zákazníkovi kupní cenu Zboží uhrazenou dříve Zákazníkem (po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve poté, co Prodejci bude ze strany Zákazníka vráceno Zboží, ohledně něhož Zákazník takto odstoupil od smlouvy.

  10. Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde k zániku smlouvy odstoupením Spotřebitele dle čl. VII.

XII.
Ochrana osobních údajů

  1. V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.

  2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Prodejce povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.

  3. V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce Prodejci.

  4. Nakládání s osobními údaji ze strany Prodejce se řídí pravidly, umístěnými na adrese https://www.fler.cz/uzivatel/gdpr, s nimiž se zákazník řádně seznámil před odsouhlasením těchto Obchodních a reklamačních podmínek.



XIII.
Závěrečná ustanovení

  1. Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  2. Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého práva.

  3. Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

  4. Dojde-li v souvislosti s koupí Zboží prostřednictvím Obchodu ke sporu mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je spotřebitel oprávněn podat k České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz).

  5. Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.

  6. Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.

  7. Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad.



XIV.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(pouze pro účely odstoupení Spotřebitelem dle čl. VII)



Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

- Adresát: .............................................

 - Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží ......................................

 - Datum obdržení .....................................

 - Jméno a příjmení Spotřebitele .............................

 - Adresa Spotřebitele .......................

 - Podpis Spotřebitele .......................................

 - Datum ..................................

Komentáře

  • 11859294babumara | 06.07.19 | 22:29

    Děkuji za vaši práci. Poprvé jsem vyzkoušela šampuk na vlasy a po čtyřech měsících jsem čím dál vděčnější, že jsem se odhodlala. Skvěle se s ním myje, vlasy mám krásné a nemastí se. Už přemýšlím komu objednám k vánocům ÚsměvMiluju tě! A určitě vyzkouším i další vaše výrobky. S pozdravem, Marie

  • 11848950indívo | 30.06.19 | 16:00

    VětevZamilovaný pohled

  • 11701853Zch design | 11.04.19 | 06:11

    DěkujiVelký úsměv

  • 11677482Mýd Lenka | 30.03.19 | 20:24

    Děkuji za milé zastavení Zamilovaný pohled

  • 11602769Jarka71 | 26.02.19 | 09:27

    Hurááá konečně jsem našla co jsem tak dlouho hledala, právě mi od Vás dorazil hydrofilní olej "Kleopatra", jelikož dělám se dřevěm nemůžu mít ruce mastné a měla jsem je stále hodně vysušené, ovšem Váš olej tohle už vyřešil, ruce nejsou mastné, ale přesto hebké a nevysušené a ta vůůůůně Zamilovaný pohled Moooc děkuji :)

  • 11560598mydlitto | 08.02.19 | 22:05

    Děkujeme VěraAll za krásná slova, jsme rádi, když jste spokojená a velmi si toho vážíme Zamilovaný pohled

  • 11560276VéraAll | 08.02.19 | 20:01

    Hravě strčíte do kapsy všechny luxusní kosmetické značky

  • 11541972VéraAll | 01.02.19 | 17:01

    Krásný den, dnes jsem od Vás obdržela balíček. Po otevření mě ohromila nádherná jemná vůně. Kvalitově zatím nemohu hodnotit, ale už se těším až výrobky vyzkouším. Velmi děkuji

    Veronika

  • 11541238tvořeníčko jh | 01.02.19 | 11:08

    To je radost pohledět, u Vás na profilu...šup do oblíbených...hezký den...JH

  • 11508326Milli Janatková | 18.01.19 | 19:46

    Vítám Vás v nominaci "Zdraví je přednější" a přeji pevné zdraví

Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím