Kontakt Zboží
Hodnocení: (41) 100%
Nadšenci: 447
Aktivita: aktivní
Prodáno: 113
Registrace: 1.1.2011
Město: Praha
Stát: ČR
Mám radost z Ceny nezávislé hudby v New Yorku i z vítězství v sms hlasování ve Fler soutěži, děkuji za podporu. Polovina částky z prodeje půjde na asistenci Kubovi Neubertovi na vozíku.

Novinky

837938
18.10.2019 Zvu Vás na vernisáž výstavy s koncertem, 12.11.2019 od 18:00 v pražském nakladatelství Trigon. Nové barevné linoryty: https://www.fler.cz/zbozi...

Vítám Vás,

představuji Vám píseň Buoh, která letos vyhrála prestižní Cenu nezávislé hudby v New Yorku v kategorii World Traditional, podpořenou hlasováním fanoušků z USA, Čech i Indie! Moc děkuji!

K písni vyšel Indický deník se zajímavými příběhy z cesty Západním Bengálskem, s dárkem v podobě písně Buoh zdarma.

       Zvu Vás také na vernisáž autorské výstavy, která proběhne                      12.11. 2019 od 18:00 v pražském nakladatelství Trigon:

 

Potěšilo mě vítězství v sms hlasování ve Fler soutěži, vážím si Vaší podpory. Polovina částky z prodeje půjde na asistenční služby. O asistenci lidem s postižením a příspěvku na péči jsme s mužem mluvili v pořadu Klíč na ČT2. O našem rozhovoru pro časopis Moje psychologie i o tvorbě, kterou zde nabízím, si můžete přečíst níže. Těším se na Vaše ohlasy a děkuji.

                                      

      Na jaře 2019 vyšel několikastránkový rozhovor v časopise Regenerace:

  

Jsem moc ráda, že jste mě přišli navštívit. Má tvorba je osobním deníkem přirozeně propojujícím žánry i tvůrčí obory. Vyrůstá ze všech mých životních zkušeností, velkých výzev, radostí a ticha. Můžete zakoupit autorskou malbu akvarelemmalbu na šatygrafikuhudbu - alba Mým kořenům (2017) a Proměna (2013).

Můžete také pořídit dárkové poukazy. Brzy přidám novinky! Zvu Vás také k návštěvě profilu mého muže Kuby Neuberta. Koupí jeho Asistujících pohlednic celou částkou přispějete na osobní asistenci muži na vozíku. Děkujeme za Vaši přízeň.

 

       Náš společný rozhovor vyšel v časopise Moje psychologie (září 2019)

               A zde jsou výsledky hlasování fanoušků ve Fler soutěži:

Mateřské kouzlo z alba Mým kořenům jako Klip týdne v Reflexu! Rozhovor s Milli na Reflex.cz zde v tomto odkazu (9.9.2018)

Mělnický týdeník (29.5.2018)

  

Mezi lety 2015 - 2018 pracuji na multimediálním projektu Mým kořenům, který navazuje na projekt Klid, prosím!. Výstupem je nové CD Mým kořenům, soubor obrazů, šatů, koncertů, výstav a workshopů. A odpočinek!

    

Harmonie (červenec 2017)

Týdeník Rozhlas o albu Mým kořenům (13/2017)

                                           

                                                Licence Creative Commons
Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

Prosím, respektujte autorské nápady a tvůrčí práci, které jsou mým duševním vlastnictvím, děkuji Vám. Vaše nápady také respektuji. 

                                                           

 

Potřebujete se nadechnout? Ke každému nákupu nad 200,- Kč Vám jako dárek zdarma zašlu mp3 jedné z mých písní, při kterých se krásně relaxuje. 

 

POZOR! MŮŽETE PŘISPĚT Z POHODLÍ DOMOVA na asistenční služby člověku s postižením. KOUPÍ nad 200,- Kč přispějete částkou 100,- Kč na asistenci Kubovi Neubertovi. Při koupi nad 500,- Kč přispějete celou polovinou částky. Asistence člověku s postižením poskytne například možnost ráno vstát a zrealizovat osobní hygienu, užívat osobní aktivity, svobodně se  pohybovat po městě, pracovat. Film "Můj život s asistencí" o životě Kuby měl velmi úspěšnou premiéru 10.12.2015 v kině Světozor v Praze. Film můžete zhlédnout zdarma na Youtube. Přeji Vám spokojený a zdravý život...

 

UPOZORNĚNÍ - VOLNÁ GRAFIKA- BAREVNÝ A ČERNOBÍLÝ LINORYT:

Barevné odstíny se mohou někdy VELMI JEMNĚ lišit, především v závislosti na nastavení a typu Vašeho PC monitoru. Jinak je zboží foceno v co nejpřirozenějších podmínkách a je kladen důraz na co nejpřesnější dokumentaci.

  

   TOPlist                    

      

                                          Z koncertů 2018

  

Ručně jsem si ušila autorské šaty z koncertní velkoformátové malby.

Foto © 2015 Jana Pechlátová

  

       Autorské ručně šité šaty z velkoformátové, následně rozstříhané, malby. 

      Autorský ručně šitý šperk a Milli Proměna. Foto 2015 Jana Pechlátová.

               

1.4.2015 Karlovy Vary, Klub Paderewski (Divadlo Husovka), sólový koncert společně s Janou Vébrovou. Na krku Milli- vyrobený šperk, z rozstříhaného koncertního obrazu, který můžete vidět na dalších fotografiích níže... 

Foto © 2015 Víťa Škorpil           

   Milli Janatková solo, festival Prázdniny v Telči. Foto © 2014 Ondra Kolář

                     

                   Milli Janatková solo, Proměna, klub Kaštan, Praha, září 2013.                                 Pozadí s Milli koncertovou stále proměnlivou malbou...

                 Proměna, Milli solo, klub Rybanaruby, Praha, prosinec 2012.                                                   Pozadí s Milli koncertovou malbou...

                  Křest Milli alba Proměna, duben 2013, klub Jazz Dock, Praha

           

                     S Milli Janatková Trio, klub Jazz Dock, Praha, říjen 2013.                                                Pozadí s Milli koncertovou malbou...

           

          S Milli Janatková Trio a Petrem Tichým, Jazz Dock, Praha, říjen 2013

 

      S Milli Janatková Trio, Jazz Dock, 2013 a Milli koncertová malba...

Vyryté linomatrice (100/ 70cm), z kterých tisknu grafické listy... z výstavy v Galerii Ve Věži na Mělníku, 2014. Náušnice plstěné veselé byly vytvořeny na Milli speciální objednávku u šikovné Toscany.

          

            Linomatrice z výstavy v Galerii Bernarda Bolzana v Těchobuzi, 2014

          

            

                

                                          Linomatrice 100 / 70cm

                

Akvarel a grafika - barevný linoryt z výstavy na Mělníku, 2013, Galerie Ve Věži

                     

                      Petřín, kořeny, akvarel. Galerie Ve Věži, Mělník

U Kamenných Žehrovic, akvarel

Zde je pár informací o mých dosavadních tvůrčích výtvarných počinech

 

Ocenění:

 

2008- Čestné uznání odborné poroty- IV. rokycanské bienále grafiky

2007- Čestné uznání odborné poroty- Grafika roku 2006, Praha

2006- Čestné uznání odborné poroty- III. rokycanské bienále grafiky

 

Sympozia a workshopy:

 

2008- LINO 2008- 8. mezinárodní sympozium linorytu na Klenové- při GKK (Galerie Klatovy- Klenová)

 

2008- Workshop serigrafie/ Departamento de Artes Visuais, Universidade de Évora, Portugal

 

 

Stipendia, rezidenční pobyty:

 

2018 - tvůrčí rezidence a hudebně výtvarné turné v Indii, Západním Bengálsku ve spolupráci s organizací Banglanatak.com

 

2008 - stipendium na Departamento de Artes Visuais, Universidade de Évora, Portugalsko - grafika, zpěv a portugalština

 

Studia:

 

od 2018 - Univerzita Karlova, Speciální pedagogika pro učitele

 

2009 - 2002 - Katedra výtvarné kultury, Pdf, Univerzita

Hradec Králové - magisterské studium se zaměřením

na volnou grafiku (barevný linoryt) pod vedením grafičky Evy Francové

 

Vystavuji od roku 2003, zde jsou vybrané výstavy:

 

Samostatné výstavy:

 

2018

 

- Milli Janatková - Kořeny fialky (Varnsdorf, Městské divadlo)

- Milli Janatková - Kořeny fialky (Písek, Psychiatrická nemocnice)

- Milli Janatková - Mým kořenům (Sušice, Prostor)

 

2017

 

- Milli Janatková - Mým kořenům (Frýdek-Místek, Kapitola knihkupectví)

- Milli Janatková - Mým kořenům (Veltrusy, Výstavní síň Ladislava Čepeláka)

 

2016

- Mým kořenům - Věra Polenová Kistler a Milli Janatková (Městské muzeum ve Volyni)

- Milli Janatková - Dubá (Galerie Pošta)

- Milli Janatková - Grafika - Kladno (ve dnech Kladenských dvorků)

 

2015

 

- Milli Janatková- "In vino arteque veritas est", Praha, Cool Wine - klub přátel vína (společně s výstavami grafiků MgA.Robina Kaloče a Petra Palmy)

 

- Milli Janatková- "Od sebe do světa", barokní zámek Sloupno u Nového Bydžova

 

- Milli Janatková- "Klid", klub V.kolona, Psychiatrická nemocnice Bohnice, Praha

 

2014

 

- Milli Janatková- "Klid", samostatná výstava v rámci CoolSet na festivalu Cool v Plotě, Písek (společně s výstavami Venduly Chálánkové, Štěpánky Bláhovcové, D.Kučery aj.)

 

- Milli Janatková- "Kladenské dvorky", samostatná výstava lino-matric v rámci festivalu Kladenské dvorky, Kladno

 

- Milli Janatková- "Z malostranského dvora na Vysočinu", Galerie Bernarda Bolzana, Těchobuz u Pacova

 

- Milli Janatková- "Z malostranského dvora na Šumavu", Galerie Ve Věži, Mělník

 

2013

 

- Milli Janatková- " Z malostranského dvora na Šumavu", Galerie Ve Věži, Mělník

 

2011

 

- Milli Janatková- " Vodou- Ze Skalnatého mysu na Petřín",   Galerie Pod Věží, Bílina

- Milli Janatková- " Cesty duše a těla ", Galerie AMB, Hradec Králové

 

- Milli Janatková- " Cestotisky ", výstavní síň U kostela, Bílina

 

2009

 

- Milli Janatková- " Matrice "- Galerie AMB, Sbor kněze Ambrože,                                                      Hradec Králové

 

2008

 

- Milli Janatková- " Ještě mi lino voní " - Galerie a čajovna Ve věži,

Mělník

 

2005

 

- Milli Janatková- " Lino voní "- Galerie Ta malá při gal. Erasmus,

Mělník

současně s výstavou Evy Francové

 

Skupinové výstavy, účast na výstavách:

 

2018

 

- 13. Aukční salon výtvarníků pro Konto Bariéry, Karolinum, Praha

 

2016

- "Víno, ženy, zpěv" - Galerie Ve Věži, Mělník (do října 2016)

 

- "Obrazohraví" - Galerie CoCo Dobrš - David Cajhaml, Agnes Kutas, Milli Janatková, Jaroslav Kořán

 

- "Linoryt I"- GKK - souborná výstava linorytu z mezinárodních sympozií

 

2015

- "Z lesa do lesa"- Galerie Klatovy / Klenová- pocta šumavské krajině v dílech grafiků minulosti a současnosti (J.Řeřicha, Fr. Kobliha, Jos. Váchal, Anna Macková, Arno Nauman, J. Krejsa, aj. , M. Janatková, Z. Hraba, L. Sýkora, P. Piekar, aj.)

 

2014

- 12. Aukční salon výtvarníků pro Konto Bariéry- Listopad- prosinec 2014 / Veletržní palác, Praha

 

2012

 

- 7th International triennial of Graphic art, Bitola, MAKEDONIE

 

-  PAPER VIEW 2012- benefiční výstava amerických a českých umělců, ve spolupráci s Českým centrem v NYC, Bohemian National Hall, New York City

 

- 11. Aukční salon výtvarníků pro Konto Bariéry- Listopad 2012 / Křížová chodba Karolina, Praha

 

2011

 

- Grafika roku 2010- Clam- Gallasův palác, Praha

 

2010

 

- 10. Aukční salon výtvarníků, Konto Bariéry, Karolinum, Praha

- Ostrovy- Milli Janatková/ Aida Líhová- Legnerová- MKD Mělník

- Grafika roku 2009- Clam Gallasův palác, Praha

 

2009

 

- Mládí vpřed- výtvarný festival- Salón Královských věnných měst,Vysoké Mýto

- Středočeské bienále ´09- Nová síň pod Vysokou bránou, Rakovník

 

2008

 

- LINO 2008- 8. mezinárodní sympozium linorytu na Klenové- Galerie Klatovy/ Klenová- prezentace v Galerii U Bílého jednorožce, Klatovy

- IV. rokycanské bienále grafiky, Rokycany

- XII. trienále ex libris Chrudim

 

2007

 

- Středočeské bienále ´07- Galerie Fr. Drtikola, Příbram

- Grafika roku 2006- Clam- Gallasův palác, Praha

- projekt " Permanentní performance "- prezentace malby, Rokycany

 

2006

 

- Black ´06- výtvarný festival, Pardubice

- Grafika roku 2005, Praha

- III.rokycanské bienále grafiky

 

2005

 

- 5+2 maska (podoby doby)- výtvarný festival, Pardubice

- Grafika roku 2004, Praha

- XI. trienále ex libris Chrudim

 

2004

 

- Variace ´04- studenti vs. studenti, žáci vs. žáci, galerie Erasmus,                       Mělník

 

2003

 

- IV. výtvarný salon královských věnných měst, Dvůr Králové n.L.

 

 

Zastoupení ve sbírkách:

 

- Galerie AMB, Sbor kněze Ambrože, Hradec Králové

- GKK Galerie Klatovy - Klenová

- PNP Chrudim - Kabinet ex libris

- soukromé sbírky (Česká republika)

- Banglanatak (Indie)

Moc děkuji všem za milé povzbuzující hodnocení. Vaše spokojenost mi pomáhá jít tvůrčí cestou dál, zodpovědně pokračovat a učit se žít v souladu se sebou i okolím. Pevné zdraví a lásku všem... Milli Janatková

  • "Skvělá komunikace, ochota a vstřícnost, bleskové vyřízení, jsem naprosto spokojená a děkuji za obchod. Určitě doporučuji ostatním nakupujícím." (M. Šmídová)
  • "CD je nádherné, je to uvnitřňující pohlazení. Těším se, že se pro něj ještě párkrát vrátím a zakoupím jej i jako dárek mým blízkým."(Sedmikvítek)
  • "Děkuji za úžasný obchůdek, Váš milý přístup a radost kterou rozdáváte. Za to moc děkuji." (Daska 7)
  • "Úžasná práce, každá čárka, odrazy světla na vodě.. na toto se nemohu nikdy dost vynadívat. Kouzlo sem dorazilo..." (Myrheene)
  • "Vynikajúce, doporučujem všetkým." (R.Suran)
  • "Skvělá spolupráce, milá komunikace. CD je úžasné. Moc děkuji a všem vřele doporučuji!" (Vonnyska)
  • "Obrázek je krásný, moc děkuji za velmi rychlé jednání a zaslání. Doporučuji všem." (Mahma design)
  • "Nemohu být spokojenější!" (Peterela)
  • "Ještě lepší než na fotkách!" (KVETU)
  • "Děkuji za krásný obrázek i možnost přispět na dobrou věc." (Dana Kolková)
  • "Milá prodávající, rychlá komunikace a skvělá práce, mohu jen doporučit." (Alice 1971)
  • "Krásné zrcadlo. Moc díky." (Lučanova)
  • "Překrásné, jedinečné..." (mi.umi)
  • "Chtěla bych Vám touto cestou poděkovat za nádhernou andělskou zásilku. Komunikace a obchod proběhly velmi rychle a mile. Všem vřele doporučuji." (Meggi)
  • "Nádherné obrázky, velmi milá komunikace. Vřele doporučuji." (Toscana)
  • "Děkuji za krásné niterné vyznání... jemný hlas a krásné melodie... je to radost... posloucháme rádi, já i můj muž... Děkuji..." (Sedmikvítek)
  • "Krásné a velmi originální náušnice - velice umělecké. Komunikace OK, vstřícný přístup. Vřele doporučuju!" (Gidzitka)
  • "Příjemé pohlazení v křehkém balení .. často a ráda budu sdílet Milli rytmy. Děkuji velmi." (Dalet)
  • "Úžasná práce, originální. Děkuju." (Tereza Provazníková)

      

Způsob dopravy
Grafické listy a tisky v pevných deskách nebo bezpečně stočené v tubusu, je možné osobní předání s prohlídkou tisku. Pohlednice v bublinkové obálce nebo vyztužené obyčejné obálce odesílám ihned po doručení Vaší platby. Grafiky a tisky zasílám většinou jako balík do ruky, dle ceníku České pošty + balné. U rozměrnějšího nebo dražšího zboží zasílám jako Balík do ruky + balné. Výhodou tohoto je doručení do 1-2dnů od podání. V případě tvorby pasparty či rámování grafik nebo tvorby nového zboží na zakázku odešlu zboží zhruba během týdne, vše po dohodě se zákazníkem k oboustranné spokojenosti. V Praze nebo na Mělníku mohu doručit po dohodě osobně, BEZ PLATBY POŠTOVNÉHO. V případě, že objednáte také u Kuby Neuberta, hradíte samozřejmě jedno poštovné. Děkuji za Vaši přízeň.
Obchodní podmínky

Obchodní a reklamační podmínky

prodejce „Milli Janatková“

Jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem uvedeným v sekci „Košík“


I.
Vymezení pojmů

  1. Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový obchod na internetové adrese www.fler.cz/milli-janatkova,

  2. Prodejcem“ se rozumí provozovatel obchodu, jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem společnosti uvedeným v sekci „Košík“ před odesláním objednávky.

  3. Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji v Obchodu.

  4. Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi konkrétního Zboží.

  5. Spotřebitelem“, se rozumí každý člověk, který s Prodejcem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno.

  6. Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu.

  7. Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.


II.
Nákup Zboží

  1. Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup zboží v Obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v Objednávce (viz. čl. XII - Ochrana osobních údajů).

  2. Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce. Pro prezentaci Zboží prostřednictvím Obchodu a též pro prezentaci možnosti jeho objednání a koupě se tedy nepoužije §1732 odst. 2 OZ, přičemž taková prezentace Zboží v Obchodu tak není právně účinným návrhem Prodejce na uzavření smlouvy k takovému Zboží.

  3. Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany Zákazníka prostřednictvím Obchodu ohledně konkrétního Zboží je považováno vždy teprve doručení Objednávky Zákazníka na koupi daného Zboží Prodejci.

  4. Odesláním Objednávky projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává Zboží uvedené v Objednávce.

  5. Prodejce potvrdí Zákazníkovi doručení Objednávky bez zbytečného odkladu.

  6. Potvrzení o doručení Objednávky Prodejcem se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy Prodejcem se Zákazníkem ohledně konkrétního zboží uvedeného v Objednávce a teprve okamžikem takového potvrzení Objednávky tedy dochází mezi Zákazníkem a Prodejcem k uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu objednanému Zboží.

  7. Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem přijatého návrhu (objednávky) Zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  8. Pokud si Zákazník v rámci objednávky vybral dodání zboží jeho odesláním na adresu určenou Zákazníkem, odešle Prodejce toto Zboží na takovou adresu poté, co bude dané Zboží připraveno u Prodejce k expedici.


III.
Realizace Objednávky

  1. K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu.

  2. Doručená Objednávka Zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany Prodejce zejména tehdy, jestliže Prodejce vyrozumí Zákazníka, že (i) Objednávku nepřijímá či odmítá, (ii) objednané Zboží není možno dodat, anebo v případě, že Prodejce nepotvrdí Zákazníkovi přijetí Objednávky dle čl. II bodu 6 nejpozději do 20 pracovních dnů od jejího odeslání Zákazníkem.

  3. Pokud je objednané Zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky daného Zboží (Zboží je možno dodat v jiné ceně, kvalitě, či provedení), je Prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti Zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má zákazník zájem o Zboží za takto změněných podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření.

  4. Jestliže se Zákazník vyjádří Prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se takové vyrozumění za novou Objednávku a dále se postupuje jako u nové Objednávky.

  5. Jestliže se Zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí takové lhůty za zrušení Objednávky Zákazníkem.

  6. Objednávka učiněná Zákazníkem je pro Zákazníka závazná.


IV.
Informace Zákazníka

  1. S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o realizaci konkrétního obchodu.

  2. Identifikační údaje Prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto obchodních a reklamačních podmínek.

  3. Název, hlavní charakteristika Zboží a jeho cena je vždy uvedena ve specifikaci Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž tím, že Zákazník ohledně takového Zboží učiní Objednávku, dává najevo, že se již v předstihu s popisem daného Zboží i jeho cenou seznámil.

  4. Cena Zboží v rámci Obchodu je vždy uvedena bez daní a bez dalších poplatků, není-li uvedeno jinak.

  5. Zákazník je povinen uhradit kupní cenu s daní příslušnou k danému Zboží či smlouvě.

  6. V rámci Objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň Zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení příslušných daní (DPH) a po připočtení dalších poplatků a nákladů (např. poplatek za ekologickou likvidaci dle zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, a náklady za dodání a dopravu).

  7. Prodejce neúčtuje Zákazníkům žádné náklady vznikající použitím komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy nese Zákazník sám.

  8. Vyplněním a odesláním Objednávky v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu Zákazník na neurčitou souhlasí, že mohou být Prodejcem Zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána reklamní sdělení Prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu mohou být zasílána obchodní sdělení Prodejce. Tento souhlas je Zákazník oprávněn kdykoli odvolat.

  9. Nabídka Zboží Obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého konkrétního Zboží v rámci specifikace Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob.

  10. Každá uzavřená kupní smlouva v rámci obchodu je dále Prodejcem archivována v rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání Zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních nákladů na takové zpřístupnění.

  11. Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci Obchodu jsou obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  12. Kupní smlouva může být uzavřena v českém nebo i slovenském jazyce.

  13. V rámci objednávání kteréhokoli Zboží je Zákazník oprávněn do konečného odeslání Objednávky měnit obsah Objednávky či opravovat chyby učiněné v Objednávce.


V.
Dodání Zboží

  1. Způsob dodání Zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání.

  2. Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží zasílané dobírkou ve lhůtě jejího uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci, uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník vyzvedne nebo než Prodejce dle odst. 4 využije své právo odstoupit od smlouvy.

  3. Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 2 uhradit Prodejci skladné ve výši 100,-Kč za každý i započatý týden takového uskladnění.

  4. Jestliže Zboží bude vráceno Prodejci dle odst. 2, je Prodejce zároveň oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen nárok Prodejce na vynaložené náklady s odesláním Zboží ani nárok na dosud vzniklé skladné dle bodu 3.


VI.
Platební podmínky

  1. Platební podmínky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma platby.


VII.
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

(ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele)

  1. Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme Zboží.

  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat Prodejce na jeho adresu uvedenou v čl. I odst. 2 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Spotřebitel může použít níže v čl. XIV uvedený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.

  3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

  4. Zboží, které Spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, je Spotřebitel povinen zaslat zpět na adresu prodejce před uplynutím 14 dnů.

  5. Pokud Spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí Prodejce Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení vráceného Zboží nebo poté, co Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve, všechny platby, které Prodejce od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodejcem). Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitelvýslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.

  6. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti.

  7. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 ponese přímé náklady spojené s vrácením Zboží.

  8. Spotřebitel nemá právo odstoupit dle tohoto článku od kupní smlouvy na Zboží, které již bylo Spotřebiteli dodáno, avšak bylo dříve Prodejcem před jeho dodáním na základě požadavku či Objednávky Spotřebitele jakkoli upraveno podle přání Spotřebitele nebo pro Spotřebitele (především na jeho míru).

  9. Ustanovení čl. VII se nevztahují na Zákazníka, který není Spotřebitelem.


VIII.
Reklamace Zboží

  1. Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na Zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vad se nevztahují především na vady, které:

    1. byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,

    2. mají původ v užívání Zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,

    3. jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,

    4. byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží.

  3. Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen přeložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).

  4. V případě koupě Zboží osobním odběrem u Prodejce obdrží Zákazník fakturu současně se zakoupeným Zbožím.

  5. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem.

  6. V případě doručení zboží dobírkou je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce.

  7. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnu ode dne doručení zásilky.


IX.
Nároky z vad

  1. Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ, přičemž Prodejce též odpovídá za jakost Zboží při převzetí dle §2161 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vadného plnění je Zákazník uplatnit především dle §2169 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.


X.
Posouzení reklamace

  1. Reklamované Zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle Zákazník zpět na adresu Prodejce.

  2. V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady Zboží.

  3. K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude Prodejcem přihlíženo.

  4. Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.

  5. Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude Prodejcem přihlíženo.

  6. Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem.


XI.
Vrácení Zboží

(článek XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII)

  1. V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je Zákazník je povinen vrátit Prodejci Zboží tehdy, jestliže dojde k zániku kupní smlouvy mezi Prodejcem a Zákazníkem ke konkrétnímu Zboží, zejména pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy.

  2. Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne Zákazníkovi povinnost k vrácení Zboží Prodejci, je Zákazník povinen vrátit Prodejci Zboží nejpozději do 20 dnů od vzniku takové povinnosti.

  3. V případě, že Zákazník převzal od Prodejce Zboží osobní odběrem, je Zákazník povinen Zboží vrátit a předat Prodejci ve lhůtě dle odst. 2 v prodejním místě Prodejce, kde si dříve Zboží převzal.

  4. V případě, že zákazník převzal od Prodejce Zboží dobírkou, je Zákazník povinen Zboží vrátit Prodejci tak, že Zboží zašle ve lhůtě dle odst. 2 na adresu Prodejce, ze které mu bylo Zboží odesláno, nebo jej v dané lhůtě na uvedené adrese předá Prodejci.

  5. Zákazník je povinen předat Prodejci Zboží nepoškozené, čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, jenž byly součástí koupě.

  6. V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi:

    1. částku odpovídající snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání Zákazníka se Zbožím,

    2. přímé náklady na opravu Zboží ve skutečné výši takových nákladů,

    3. přímé náklady na čištění Zboží,

    4. cenu chybějících součástí nebo příslušenství.

  7. Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od oznámení takového vyúčtování Zákazníkovi.

  8. Ocitne-li se Zákazník v prodlení s vrácením Zboží, je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny Zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována Zákazníkovi při koupi Zboží, a to za každý i započatý den takového prodlení. Nárok Prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování.

  9. Prodejce vrátí Zákazníkovi kupní cenu Zboží uhrazenou dříve Zákazníkem (po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve poté, co Prodejci bude ze strany Zákazníka vráceno Zboží, ohledně něhož Zákazník takto odstoupil od smlouvy.

  10. Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde k zániku smlouvy odstoupením Spotřebitele dle čl. VII.

XII.
Ochrana osobních údajů

  1. V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.

  2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Prodejce povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.

  3. V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce Prodejci.

  4. Nakládání s osobními údaji ze strany Prodejce se řídí pravidly, umístěnými na adrese https://www.fler.cz/uzivatel/gdpr, s nimiž se zákazník řádně seznámil před odsouhlasením těchto Obchodních a reklamačních podmínek.


XIII.
Závěrečná ustanovení

  1. Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  2. Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého práva.

  3. Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

  4. Dojde-li v souvislosti s koupí Zboží prostřednictvím Obchodu ke sporu mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je spotřebitel oprávněn podat k České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz).

  5. Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.

  6. Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.

  7. Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad.


XIV.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(pouze pro účely odstoupení Spotřebitelem dle čl. VII)


Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

- Adresát: .............................................

 - Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží ......................................

 - Datum obdržení .....................................

 - Jméno a příjmení Spotřebitele .............................

 - Adresa Spotřebitele .......................

 - Podpis Spotřebitele .......................................

 - Datum ..................................

Komentáře

  • 12000167Martassek | 29.09.19 | 08:47

    Děkuji za milou návštěvu a přeji hezkou neděliMrkáčekKvětSvítíčko sluní

  • 11997102LaPanika | 27.09.19 | 10:08

    Děkuji a ať Vám vše šlape!Potlesk

  • 11994124faMilada | 25.09.19 | 17:18

    moc děkujiVelký úsměv

  • 11992869U lískového keře | 24.09.19 | 20:53

    Děkuji. Obdivuji vaši tvořivost a všestranostŠtěstí

  • 11988252Zlatá jehlice | 22.09.19 | 16:25

    Děkuju za upozornění Úsměv

  • 11972617Veleka | 13.09.19 | 10:02

    Moc děkuji a přeji krásný denStydlivý úsměvSvítíčko sluní

  • 11962573Martina Jirčíková | 07.09.19 | 17:57

    Moc děkuji za podporu! Máte obdivuhodný záběr - držím Vám palce ve všem!! Pohodový sobotní večer!

  • 11947553Kuba Neubert | 30.08.19 | 09:15

    Palec nahoru

  • 11943672tvořivé ruce1 | 27.08.19 | 21:23

    Zdravím a děkuji moc.ÚsměvPusa

  • 11942806Coolnička | 27.08.19 | 10:43

    ... To je mi líto... Držte se... Je to opravdu těžké s tím žít dál... Přeji hodně síly Miluju tě!Ahoj!

Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím