Kontakt Zboží
Hodnocení: (338) 100%
Nadšenci: 360
Aktivita: aktivní
Prodáno: 1400
Registrace: 15.4.2011
Město: Dobřichovice
Stát: ČR
V prosinci budou mít Malinky zavřeno. Pokud plánujete nákup capáčků, nebo rukavic, neváhejte. Do konce listopadu to ještě půjde. Hezké dny. Lenka

Novinky

842428
6.11.2019 V prosinci budou mít Malinky zavřeno. Pokud plánujete nákup capáčků, nebo rukavic, neváhejte. Do konce listopadu to ještě půjde. Hezké dny. Lenka

 O softshellových capáččích.

Pro koho jsou určené?

Především pro malé aktivní "lezce". Pro outdoorové nadšence. Pro jednoho takového jsem před lety ušila ty úplně první. 

Hodí se miminkům do nosítek, krosen, kočárku, autosedačky lépe než botičky. Nožička v nich není sevřená jako v pevné botě a nebrání správnému prokrvení. Je v nich teplo :)

Jsou to takové "bublinky"(stélka je dostatečně široká), co chrání před větrem, chladem, vlhkem.

Nejsou alternativou botiček.


 

Z čeho jsou?

Z látek s certifikátem pro děti do tří let.

Ze zimního softshellu, který je podlepený fleecem. Má memránu, která odolá vlhku.

Z fleecu. Z toho je vyrobená podšívka capáčků.

 

Jakou vybrat velikost?

Stélka capáčků je dostatečně široká. Délku stélky bych doporučila o cca 2,5 cm větší, než je délka chodidla Vašeho děťátka. Aby byly capáčky na nožičce volnější a netlačily. Nebránily pohybu nožičky a jejímu prokrvení. Volná vlněná ponožka zabere dost místa. Navíc s takovým nadměrkem pravděpodobně vydržíte celou sezonu (podzim, zima, jaro). Capáčky tak vytvoří jakousi "bublinku", která ochrání před větrem a vlhkem.

 

Počítejte s tím, že díky teplým ponožkám se nožička Vašeho děťátka o dost zvětší. Než zvolíte nějakou z velikostí, zkuste nožku Vašeho děťátka změřit i se všemi teplými vrstvami, které plánujete oblékat. Díky tomu s největší pravděpodobností zvolíte tu správnou velikost.

Jak je nosit?
Radostně.....

Další vrstvy v capáčcích by neměly silně obepínat, tlačit, zkrátka bránit dobrému prokrvení nožiček

Mám vyzkoušené, že když jsem synovi dávala dvě vrstvy froté ponožek, které byly dost těsné, nožičky byly studené. Lépe je dávat vlněné ponožky. Nebo nadměrné froté ponožky/punčochy.

 

Promoknou?

Ve vlhké trávě, písku, v lese na jehličí, budou nožičky v softshellových capáčcích v suchu. Nejsou alternativou holinek, ani pláštěnky. Nic proti loužím a prudkým dešťům. Ale to nevadí. Takovým situacím naštěstí miminka odolávat nemusí, protože je v nich maminky nenechají :)

Sama jsem capáčky na sněhu nezkoušela, ale některé maminky mi psaly, že capáčky odolaly i na sněhu. Každopádně určitě záleží na kvalitě sněhu a délce pobytu na něm.

 

 

 

 

 

Díky všem za návštěvu, nákup, milé komentáře, gesta, srdíčka i nadšení!

Lenka

Balíčky odesílám Českou poštou od pondělí do soboty. Občas vynechám pátek, protože co se na poštu podá v pátek a v sobotu, doručuje se vždy nejdříve v pondělí.

 

Objednané zboží odesílám v den připsání platby na účet, nebo den následující.

Pokud platba dorazí ráno, objednávka k Vám putuje ještě ten den. Zpravidla hned ten druhý je doručována na Vaší adresu.

Večerní připsání plateb znamená odeslání balíčku druhý den.

Způsob dopravy
Už několik let využívám k dopravování Vašich objednaných věcí Českou poštu. Už nám to docela jde. Většinou balíčky dorazí druhý den od podání. Nově i možnost podání zásilek Zásilkovnou.
Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

  • 1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce „L4“ Lenka Böhmová, IČO 04929438 (není plátce DPH). Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (Lenka Böhmová - provozovatel profilu https://www.fler.cz/l4) a kupujícího.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • 2.1: Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  • 2.2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 24 hodin od podání objednávky.
  • 2.3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
  • 2.4: Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.
  • 2.5: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.
  • 2.6: Platba bankovním převodem má být uhrazena do 10 pracovních dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.

 

  • 2.7: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 7.
  • 2.8: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
  • 2.9: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změny ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 7.
  • 2.10: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

3. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

  • 3.1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající do 14 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.
  • 3.2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
  • 3.3: Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7.

4. Práva a povinnosti prodávajícího

  • 4.1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací a záruční list bude zaslán elektronicky, na vyžádání i se zbožím.
  • 4.2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • 4.3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.

5. Práva a povinnosti kupujícího

  • 5.1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  • 5.2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 7.
  • 5.3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

6. Dodací podmínky

  • 6.1: Dodací podmínky pro Českou republiku.
  • 6.1.1: Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako cenné psaní, nebo cenný balík.
  • 6.1.2: Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty.
  • 6.1.3: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.
  • 6.2 Dodací podmínky pro Slovenskou republiku.
  • 6.2.1: Zakoupené zboží je možné zaslat na Slovensko.
  • 6.2.2: Poštovné je se řídí podle platného ceníku ČP.
  • 6.2.3: Platba musí v takovém případě proběhnout převodem na bankovní účet prodávajícího (podle pokynů v emailu s přehledem objednávky).
  • 6.2.4: Dodání zboží na Slovensko trvá přibližně 3-5 pracovních dnů.

7. Zboží na zakázku

  • 7.1: Zadání zboží na zakázku
  • 7.1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle spefických požadavků zákazníka.
  • 7.1.2: Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.
  • 7.1.3: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.
  • 7.2: Průběh objednání zboží na zakázku.
  • 7.2.1: Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.
  • 7.2.2: Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a přibližnou cenou.
  • 7.2.3: Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uvedena plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.
  • 7.2.4: Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.
  • 7.2.5: V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech bude navrácena zbylá část zálohy.
  • 7.3: Vyhotovení zboží na zakázku.
  • 7.3.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.
  • 7.3.2: Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.
  • 7.3.3: Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinen zakoupit.
  • 7.4: Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.
  • 7.4.1: U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod či platbu v hotovosti (při osobním předání).
  • 7.4.2: Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty.
  • Na dobírku není zboží zasíláno.
  • 7.5: Vrácení a reklamace zboží na zakázku.
  • 7.5.1: Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.
  • 7.5.2: Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 8.

8. Reklamační řád

  • 8.1: Záruční doba
  • 8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.
  • 8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
  • 8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
  • 8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
  • 8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
  • 8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.
  • 8.2: Způsob reklamace
  • 8.2.1: Před samotnou reklamací zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.
  • 8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).
  • 8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.
  • 8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.
  • 8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.
  • 8.3: Provedení reklamace
  • 8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.
  • 8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).
  • 8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

Upozornění

Barevnost zboží se může částečně odlišovat v závislosti na použitém typu a kalibraci monitorů. Drobná barevná nebo rozměrová odlišnost produktů není relevantním důvodem pro podání reklamace.

9. Vrácení zboží

  • 9.1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.
  • 9.2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.
  • 9.3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.
  • 9.4: Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena obratem po doručení zboží prodávajícímu.
  • 9.5: Náklady spojené s přepravou vráceného zboží od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.

10. Závěrečná ustanovení

  • 10.1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  • 10.2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti dne 23. 3. 2016

Komentáře

  • 12092452Ptačí rodina | 16.11.19 | 22:14

    Já Vám také gratuluji i děkuji. :) Přeji hodně úspěchů! Štěstí

  • 11785629kiariku | 23.05.19 | 11:44

    Děkuji za milou návštěvu, zdravím a mávámPusaMiluju tě!VětevAhoj!

  • 11495617Kuba Neubert | 13.01.19 | 16:06

    Zdravím do Dobřichovic, ať se daří Palec nahoru

  • 11225865Z venkova | 07.09.18 | 09:56

    DěkujiStydlivý úsměv

  • 10793926tvořivé ruce1 | 09.03.18 | 09:49

    ÚsměvPusa

  • 10793051Evei | 08.03.18 | 22:28

    Děkuji... ať se Vám daří a vše jde od ruky... Brrrr, zimaTulipánBrrrr, zima

  • 10598634Farmářova žena | 02.01.18 | 02:11

    Miluju tě!

  • 10437164oxxoxx | 02.11.17 | 13:10

    Naprosto úžasné capáčky, první které je dcera ochotna nechat si na nohou. Skvěle sedí i na šiřší nožku, nepadají a halvně zahřejou.

    Paní je moc milá a ochotná + velmi rychlá komunikace. Objednal jsem je na doporučení kamarádky a i já budu doporučovat dál :)

  • 10331982Malinky | 28.09.17 | 10:02

    Děkuji za milé komentáře a zpětnou vazbu. O rychlost dodání zboží se snažím. Myslím, že zrovna capáčky, tu rychlost dodání potřebují. Aby byly nožičky v suchu a teple :) A je samozřejmostí, že pokud velikost není správná, rychle vyměním za jinou. Tak snad se mi to všechno většinou daří. Květ

  • 10331248vanclovka | 27.09.17 | 22:24

    Objednala jsem synkovi softshell capáčky a jsou skvělé. Nejprve jsem sice objednala velikost, která byla synkovi malá, ale nebyl žádný problém s výměnou za větší. Děkuju za velikou ochotu a rychlost :) Zuzka

Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím