Kontakt Zboží
Hodnocení: (144) 100%
Nadšenci: 481
Aktivita: aktivní
Prodáno: 844
Registrace: 12.1.2015
Město: Plzeň
Stát: ČR
UPOZORNĚNÍ-vzhledem k prázdninovému režimu a dovolené (9.-20.7.) budou dodací termíny delší, DĚKUJI ZA POCHOPENÍ. Milí zákazníci, pokud potřebujete jiný rozměr, barvu nebo budete mít jiné přání, kontaktujte mne... více »

Novinky

818023
8.7.2019 Příjemné léto, po dobu dovolené v zahraničí (9.-20.7.) budu přijímat objednávky a korespondenci, poptávky budu vyřizovat až po svém návratu, moc děkuji za pochopení:-) Báječné letní dny všem!

Dobrý den,

Jmenuji se Lenka Kučerová a začala jsem od nevidím do nevidím tvořit pod značkou LENKA ART.

Proces tvoření (kreslení, malování, modelování, šití….) mne nesmírně baví již od dětských let, proto jsem i studovala výtvarný obor na Střední průmyslové škole keramické v Karlových Varech a dále pak obor design na Výtvarné škole Václava Hollara v Praze, od dětských let také ráda šiji, zpočátku jen na panenky, později i na sebe vždy originální kousky, které nikdo jiný neměl.

V květnu 2015 jsem se rozhodla, že se tomu, co mne nejvíce baví a naplňuje, budu věnovat profesionálně a na plný úvazek, že propojím výtvarné a kreativní nadání s pečlivostí a precizností. Každý výrobek je originál, je vymyšlen mou hlavou a vyroben mýma rukama s velikou láskou. K výrobě používám převážně materiál ze 100% bavlny od českých výrobců a okrajově doplňuji zahraničním, vybírám materiál nejenom kvalitní, ale také krásný, tak aby vznikl originální výrobek. A jelikož se snažím myslet i ekologicky, recykluji džíny a vyrábím z nich dekorační polštáře, vždy se jedná o kvalitní a nepoškozenou džínovinu a polštáře z ní jsou jedinečné svou dlouhou životností a krásnou patinou.

V mé tvorbě naleznete ucelené kolekce od jednoho motivu, tak abyste postupně mohli dokupovat další a další výrobky: povlečení, deky vyrobené technikou patchwork, dekorační polštáře, mantinely/zábrany, zavinovačky, kapsáře, závěsné dekorace, látkové koše….

Pokud se Vám bude líbit nějaký výrobek z již prodaného zboží nebo budete mít jiné přání, kontaktujte mne vnitřní poštou, pokusíme se to společně vymyslet.

Děkuji za návštěvu a bude mne těšit, když se Vám moje výrobky budou líbit a dlouho sloužit.

 

 

DĚKUJI, ŽE RESPEKTUJETE AUTORSKÁ PRÁVA.

Vyrábím v nekuřáckém prostředí, bez zvířecích alergenů. 

 

Můj první TOP výběr 11.2.2016 - Zadáno pro kluky

TOP výběr 26.8.2016 - Pro štěstí

TOP výběr 9.4.2017 - Budu bagristou! Nebo traktoristou?

TOP výběr 25.6.2017 - Mami, kdy už bude ráno?

TOP výběr 9.7.2017 - lákání azuru

TOP výběr 6.4.2018 - Do cukrárny na cukrátka

TOP výběr 12.2.2019 - Tůtů tatá

 TOP výběr 27.3.2019 - Návraty z cest

 

Můj výrobek, konkrétně povlečení s dopravními prostředky, je zmíněn v textu při realizaci dětského pokojíčku:

Podkrovní dětský pokoj pro malého kluka, aneb návštěva u Matěje

Způsob dopravy
Zboží posílám doporučeně prostřednictvím České pošty - doporučené psaní (menší ploché zásilky), doporučený balík, balík do ruky (objednávky nad 800,- Kč) a nově také přepravní službou GEIS. Poštovné a balné bude v objednávce upraveno podle množství zasílaného zboží. Děkuji za pochopení.
Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY od 1. 5. 2015

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě:

www.fler.cz/shop/lenka-kucerova, jehož provozovatelem je Fler s.r.o.

Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Vymezení pojmů

Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.

Kupujícím spotřebitelem, nebo jen spotřebitelem je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

Nabídka je právní jednání směřující k uzavření smlouvy, pokud obsahuje podstatné náležitosti smlouvy tak, aby smlouva mohla být uzavřena jeho jednoduchým a nepodmíněným přijetím, a pokud z něho plyne vůle navrhovatele být smlouvou vázán, bude-li nabídka přijata.

Kontaktní údaj

Název: Lenka Kučerová – LENKA ART

Sídlo: Krejčíkova 2038/12, 326 00 Plzeň

IČ: 03905918

DIČ: CZ7153052104

Telefon: 775 050305

Email: lenkaart.plzen@seznam.cz

Živnostenské oprávnění vydal Magistrát města Plzně pod č.j. MMP/055933/15

Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků.

Náklady na doručení zboží jsou uvedeny individuelně u každého zboží (náklady na doručení více kusů budou optimalizovány dle platných cen přepravce – Česká pošta, s.p.)

Informace o přijímaných způsobech platby jsou:

- platba předem na účet FIO banka a.s.: 2700793207/2010

Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.  

Kupující se při výběru zboží nemůže odchýlit od nabídky prodávajícího. Pokud kupující v objednávce uvede jiné zboží, než které prodávající nabízí, případně zboží s jinými vlastnostmi, smlouva nevznikne. Prodávající zároveň nemůže dodat jiné zboží, než si kupující objednal, ledaže se dohodnou jinak. 

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce.

Vzniklá kupní smlouva, resp. faktura, bude uložena v elektronické podobě u objednávky.

Registrovaní uživatelé mají k uzavřeným smlouvám přístup po přihlášení na internetových stránkách prodávajícího.

Barevnost zboží se může částečně odlišovat v závislosti na použitém typu a kalibraci monitorů. Drobná barevná nebo rozměrová odlišnost produktů není relevantním důvodem pro podání reklamace. 

Doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní v potvrzeném termínu od přijetí platby na účet. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do 5 pracovních dnů po přijetí platby na účet.  Kupující je povinen zboží převzít. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

V případě poškození zásilky doporučuje prodávající kupujícímu sepsat s dopravcem zápis o škodě.

Doklady ke zboží, zejména faktury a návody na ošetřování, předá prodávající kupujícímu ihned při převzetí zboží, v případě technického problému na straně prodávajícího nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí zboží kupujícím.

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit (Reklamační řád).

Cena dopravy a způsob doručení: cena dopravy je uvedena u každého zboží, v případě nákupu více kusů bude cena dopravy optimalizována.

Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

U smluv uzavřených distančním způsobem (na dálku) může kupující spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14  dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby (výjimkou jsou produkty vyráběné na zakázku). Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující spotřebitel v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.  

Odstoupení od smlouvy kupující spotřebitel prodávajícímu zašle nebo předá ve 14  denní lhůtě. Kupující spotřebitel nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje (výjimkou jsou produkty vyráběné na zakázku). Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést číslo smlouvy/objednávky/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu spotřebiteli vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání  do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího spotřebitele přijal.

Jestliže kupující spotřebitel zvolil při vracení zboží jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy je kupující spotřebitel povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží.  Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující spotřebitel.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a odečíst jej od vrácené částky.

Výjimky: Výjimkou je zboží vyráběné na přání zákazníka podle předem domluvených podmínek.

Formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde.

Práva a povinnosti z vadného plnění

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží v době, kdy kupující věc převzal, nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra nebo jakost, neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující spotřebitel může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující spotřebitel požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím spotřebitelem, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Prodávající není povinen nároku kupujícího spotřebitele vyhovět, pokud prokáže, že kupující spotřebitel před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující spotřebitel v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Kupující spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Kupující podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady, kterou měla věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího podnikatele založí i vada později vzniklá, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.

Kupující je povinen oznámit vadu prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, co jí mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit.  

V této lhůtě je kupující spotřebitel oprávněn uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

- odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;

- bezplatné odstranění vady opravou;

- přiměřenou slevu z kupní ceny,

- vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující spotřebitel nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.            

Při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady je kupující povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo (způsob vyřízení reklamace) si zvolil.

Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Vyřízení reklamace 

Kupující by měl prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi/fakturou). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od písemného podání. Reklamované zboží by mělo být předáno/doručeno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.  

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí.

Reklamaci kupujícího spotřebitele, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím spotřebitelem písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.   

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout.

Prodávající se zavazuje o vyřízení reklamace kupujícího informovat mailovou nebo SMS zprávou.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu spotřebiteli náhrada účelně vynaložených nákladů.

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.  

Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Mimosoudní řešení sporů probíhá prostřednictvím telefonu +420 775 050305 nebo e-mailu: lenkaart.plzen@seznam.cz.

Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na soud.

Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.  

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Ostatní    

Dárky

Dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy, je kupující povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky včetně všeho, oč se obohatil. Pokud nedojde k navrácení ze strany kupujícího, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má prodávající právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny.

Informace a poradenství

Všechny ústní a písemné údaje o vhodnosti a možnosti použití dodávaného zboží jsou sdělovány podle nejlepšího vědomí prodávajícího. Představují však pouze jeho hodnoty zkušeností a informací, které prodávající získal sám, od výrobce či svého dodavatele.

Stížnosti

Stížnosti a připomínky kupujícího, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi prodávajícím a kupujícím, vyřizuje prodávající v souladu s platnými předpisy, kdy stížnosti a připomínky může zákazník uplatnit na tel. +420 775 050305 nebo na e-mailovou adresu: lenkaart.plzen@seznam.cz. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací zboží, bude tato stížnost vyřízena jako reklamace v souladu s platnými právními předpisy.

Písemná komunikace

V případě doručování písemností mezi účastníky se za doručovací adresu považují sídlo prodávajícího a adresy kupujícího uvedené v objednávce.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. května 2015.

 

 

Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy

Kupující:

Jméno a příjmení: …………………………………………………..

Adresa:  …………………………………………………………………

Telefon a email: ………………………………………………………

 

Prodávající:

Název: Lenka Kučerová – LENKA ART

Sídlo: Krejčíkova 2038/12, 326 00 Plzeň

IČ: 03905918

Telefon: 775 050305

Email: lenkaart.plzen@seznam.cz

 

Vážení,

dne …………………….… jsem prostřednictvím vašeho e-shopu www.fler.cz/shop/lenka-kucerova s vámi uzavřel(a) kupní smlouvu.

číslo dokladu (faktury) ……………………………………………….

Toto zboží jsem převzal(a) dne ……………………………………

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena pomocí internetu, tj. typického prostředku komunikace na dálku, rozhodl(a) jsem se využít svého práva podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a tímto oznamuji, že od výše uvedené kupní smlouvy odstupuji.

Od smlouvy odstupuji v plném rozsahu, tj. vracím vše, co je uvedeno na faktuře ANO / NE *(nehodící se škrtněte) *(ANO = nevypisujte jednotlivé zboží, NE = uveďte zboží, které chcete vrátit)

druh zboží ………………………………….……………………………………………….

číslo zboží ………………………………….………………………………………………..

Zboží vám zasílám zpět a zároveň vás žádám o poukázání kupní ceny včetně účtovaného dopravného (uvedeno na daňovém dokladu) ve výši ………………….…Kč, ve prospěch mého bankovního účtu č:.…………………………………………… nejpozději do 14 kalendářních dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.

 

Místo……………………, dne ……………………

...........................................................

(vlastnoruční podpis)

Přílohy:

Kopie kupního dokladu

Blog

Žádný záznam v blogu.

Fler Boxy

Žádný veřejný FlerBox.

Fler kluby

Uživatel nevlastní žádný Fler klub.

Komentáře

  • 11881919U Pihulky | 21.07.19 | 09:21

    Milé nedělní překvapení po probuzení ;0). Děkujii a přeji krásnou neděli :0)

  • 11852447U Pihulky - bižuterie | 02.07.19 | 10:18

    Moc děkuji za gratulku,mile mne umístění vtopíku překvapilo :o)

  • 11835971Lachtanice | 22.06.19 | 09:36

    Moc děkuji a prima víkend přeji!!! Pusa

  • 11822977Lachtanice | 13.06.19 | 22:07

    Moc děkuji a přeji prima večer! Pusa

  • 11819456Coolnička | 11.06.19 | 22:43

    Moc děkujeme Stydlivý úsměv máme velkou radost Ahoj!Ahoj!

  • 11804481petka-2007 | 03.06.19 | 09:20

    moc děkuji Stydlivý úsměvTulipánOslava!, přeji prima denKrásný denAhoj!

  • 11798389katka-patchwork | 30.05.19 | 09:56

    děkuji ! Kytice

  • 11796326design JM | 29.05.19 | 08:16

    děkuji KvětZamilovaný pohled

  • 11783287Dandylion | 22.05.19 | 09:20

    Moooc děkuji PusaMiluju tě!

  • 11770596Dandylion | 15.05.19 | 13:49

    Moc děkuji, to je milé Miluju tě!

Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím