Kontakt Zboží
Hodnocení: (1171) 100%
Nadšenci: 2988
Aktivita: aktivní
Prodáno: 3549
Registrace: 3.2.2011
Město: Staré Sedlo
Stát: ČR
29.6.-7.7.2019 DOVOLENÁ.

Novinky

814267
17.6.2019 29.6.-7.7.2019 DOVOLENÁ. Objednávky uhrazené do 17.6.2019, u kterých mám všechny míry uvedené, budou včas odeslány, zbytek až po dovolené.

 29.6.-7.7.2019

DOVOLENÁ

 

1. Poděkování

Jsem Vám moc vděčná a děkuji všem za milé zprávy, komentáře a možnost virtuálního popovídání si. Nesmírně si vážím toho, že se Vám má práce líbí a jste ochotni své peníze investovat do výrobku ode mě a já vím, že má práce má smysl a popohání mě to k další tvorbě. Děkuji.

Děkuji ještě víc o to, že oceňujete ruční a originální práci, neboť považuji za nutné uvést, že

NEMÁM ŽÁDNÉ ZAMĚSTNANCE, ŠVADLENY, NÁVRHÁŘE ANI JINÉ SPOLUPRACOVNÍKY!

Každá věc prochází pouze a jen mýma rukama. Celý proces od začátku po návrhy, střihy, výběr látek, nití, stříhání, tvorby a šití jedinečné věci, jakož i focení, "modelkovská" činnost, komunikace s Vámi, vkládání, balení je skutečně výsledkem jen a jen mé práce.

Poděkování patří  též  mému  manželovi,   který    je současně i mým řidičem, a právníkům,  na které se mohu v případě potřeby obrátit.

 

2. Provozní doba

PO-ČT: 8.00 - 18.00 hod.

PÁ: 8.00-12.00 hod.

 

3. Termíny zhotovení

2 týdny od připsání platby na účet

Většinu zboží šiji na objednávku, po  připsání platby na můj účet začíná běžet dvoutýdenní lhůta pro zhotovení objednávky.

Pokud opravdu velmi na zakázku spěcháte, neváhejte mi napsat a určitě se, pokud to bude v mých silách a možnostech, nějak domluvíme.

 

4. Odeslání objednávky

Prostřednictvím České pošty: úterý a pátek (zpravidla však častěji)

Prostřednictvím Zásilkovny: 2x týdně (dle směn manžela, neboť Zásilkovnu nemám v místě bydliště a musím dojíždět)

 

5. Prodané věci

Pokud se Vám líbí některá z věcí, kterou již nenabízím k prodeji, neváhejte a napište mi, pokusím se zhotovit  ji pro Vás také.

 

 

Děkuji, že jste si přečetli  tyto důležité informace, které shrnují vše podstatné.

 

Silvie Machulková

 

TOPlist

Sukně

 

  1. Obvod pasu (pod pasem) - místo, kde bude umístěna pasová část sukně (úplet)
  2. Obvod boků - nejširší místo, zpravidla bývá ve výši rozkroku, metr při měření lehce přitáhněte, nepřidávejte žádný cm navíc!
  3. Přední délka

Míry může psát zkratkou, např. P - 78, B - 95, D - 46.

Pokud si nejste jisti jakoukoli mírou či zasíláte míry jiné, napište mi.

 

KRÁTKÉ SUKNĚ - max. délka 60 cm

 

DLOUHÉ SUKNĚ - od 61 cm do 105 cm

 

MIDI SUKNĚ MÍRNĚ DO BALÓNKU - od 61 cm do 75 cm maximálně

...............................................................................................................

 

Měření kalhot
 
 
Po zkušenostech, které mám, mi míry na kalhoty  do objednávky  nezasílejte. Po objednávce se domluvíme, jak nejpřesněji míry na kalhoty vzít.
 
 
Mikiny, svetry a cardigany
  1. Obvod hrudníku - měřeno přes prsa ve spodním prádle (Nepřidávejte, prosím, žádný cm navíc pro volnost, střih mikiny je samozřejmě uzpůsoben na nošení s podvlečeným trikem. Nemusíte se tedy obávat, že když změříte ve spodním prádlem,  nebudete si moci pod mikinu již nic dalšího obléknout).
  2. Obvod pasu
  3. Obvod boků - nejširší místo (Údaj, který je pro kontrolu v případě, že mikina bude o trochu delší a bude zasahovat přes boky).
  4. Délka mikiny, cardiganu - měřte  od ramene, metr veďte přes prsa.
  5. Délka rukávu - od ramene po zápěstí! s paží mírně ohnout v lokti.

 

Maximální délka pro krátkou mikinu a krátký svetr, které lze ušít za cenu uvedenou u zboží, je 65 cm!

Maximální délka pro dlouhou mikinu a cardigan, které lze ušít za cenu uvedenou u zboží, je 90 cm!

V případě, že Vám délka nevyhovuje, je možné se domluvit na ušití věcí delších, je však nutné počítat i s navýšením ceny.

 

 
 
Šaty, tuniky, šatuniky
  1. Obvod hrudníku - měřeno přes prsa ve spodním prádle (Nepřidávejte, prosím, žádný cm navíc pro volnost, střih mikiny je samozřejmě uzpůsoben na nošení s podvlečeným trikem. Nemusíte se tedy obávat, že když změříte ve spodním prádlem, nebudete si moci pod mikinu již nic dalšího obléknout).
  2. Obvod pasu
  3. Obvod boků - nejširší místo (Údaj, který je pro kontrolu v případě, že mikina bude o trochu delší a bude zasahovat přes boky).
  4. Délka šatů, tuniky, šatuniky - měřte od ramene, metr veďte přes prsa.
  5. Délka rukávu - od ramene po zápěstí! s paží mírně ohnout v lokti. (U šatů, tunik a šatunik s krátkým rukávem, popř. bez rukávů tento údaj neuvádějte!)

Maximální délka pro šatuniku, kterou lze ušít za cenu uvedenou u zboží, je 95 cm!

V případě, že Vám délka nevyhovuje, je možné se domluvit na ušití věcí delších, je však nutné počítat i s navýšením ceny.

 

 

Šaty s přestřižením
 

Míry, které je nutné do objednávky uvést  při objednání:

1. Obvod hrudníku: měřeno přes prsa.

2. Obvod pasu: skutečný obvod pasu.

3. Obvod boků: nejširší místo, zpravidla bývá ve výši rozkroku.

4. Délka šatů živůtku: měřte od ramene, metr veďte přes prsa až po místo, kde by mělo být přestřižení.

 5. Délka sukňové části (sukně):  od místa, kde budou šaty přestřiženy (cca v rozmezí  pod prsy po místo kousek nad pasem), po místo, kde by měla tato sukňová část končit (nad koleny, u kolen, atd.)

 6. Délka 3/4! rukávu: od ramene po místo, kde by měl 3/4 rukáv končit, s paží mírně ohnout v lokti. (U šatů s krátkým rukávem, popř. bez rukávů tento údaj neuvádějte!)

 7. Výšku postavy (pro kontrolu).


Maximální ceková délka šatů s přestřižením, které lze ušít za cenu uvedenou u zboží, je 90 cm.

V případě, že Vám délka nevyhovuje, je možné se domluvit na ušití šatů delších, je však nutné počítat i s navýšením ceny.



Velikosti obecně:

 
Velikost  36 38 40 42 44 46 48 50 52
Obvod hrudníku 84 88 92 96 100 104 110 116 122
Obvod pasu 67 70 74 78 82 86 91 97 103
Obvod boků 90 94 98 102 106 110 115 120 125

ADVENTNÍ SLEVOVÁ AKCE

 

Vánoce se kvapem blíží a možná stále ještě hledáte vhodný dárek pro sebe či svou partnerku, kamarádku, švagrovou, sestru, ....

Proto nyní  při objednání KRÁTKÉ SUKNĚ obdržíte slevu 10%.

Sleva bude odečtena při přijetí objednávky.

Objednávky budou odeslány nejpozději 20.12.2016, kdy Česká pošta zaručuje dodání do Vánoc.

Krásný advent.

Silvie Machulková

 

 

Zásilkovna

 

Poštovné s odesláním na pobočku do:

České republiky .... 50,- Kč 

Doručení trvá D+3 dny, zásilka bude uložena na pobočce Zásilkovny, kde si ji vyzvednete. O uložení budete informováni SMS zprávou.

Slovenské republiky .... 79,- Kč

Německa .... 83,- Kč

Maďarska .... 46,- Kč

Rumunska .... 43,- Kč

Ostatní země buď Zásilkovna nenabízí nebo jsou  balíky doručovány prostřednictvím Zásilkovny + pošty (např. Rakousko, Polsko, atd.). O které země se přesně jedná, Vám zodpovím ve zprávě s vyčíslením poštovného.

Zásilkovnu nemám v místě bydliště, s balíky budu dojíždět cca 2x týdně.  Jsem závislá na odvozu, tudíž nemohu přesně určit, který konkrétní den v týdnu to bude. Každý týden to bude jinak (dle směn manžela).

 

 

Pošta

Zásilky odesílám ve dnech úterý, čtvrtek a pátek

Výše poštovného zásilek po České republice:

Doporučené psaní ..... 40,- Kč (do hodnoty objednávky 719,- Kč)

Doporučený balíček ..... 63,- Kč (do hodnoty objednávky 850,- Kč)

Balík na poštu....94,- Kč (nechodí oznámení do schránky, chodí SMS zpráva o podání a uložení na poště,  u každé objednávky zapisuji čísla ke sledování, standartní doba uložení je 7 dní, lze ji prodloužit ještě o 8 dní, pak se mi vrací zpět, je nutno si je pohlídat!)

Balík do ruky .... 107,- Kč

Objednávky nad 3.000,- Kč ...... poštovné zdarma (bude odesláno jako balík do ruky)

Výše poštovného zásilek do Slovenské repuliky:

Balíček  dle váhy ....  od 150,- Kč

Výše poštovného zásilek do ostatních zemí než je ČR a SR:

Dle tarifů České pošty  bude vyčíslena při potvrzení objednávky.

 

 

Způsob dopravy
Pošta: středa a pátek Zásilkovna: 2x v týdnu dle možnosti dopravy do města (nejbližší pobočky Zásilkovny)
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

I. Všeobecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od podnikatele – prodejce na Fleru s označením Lelisa. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti podnikatele (provozovatele profilu Lelisa- prodávajícího) a spotřebitele (kupujícího). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

Podnikatel :

Silvie Machulková

 IČ:02214423 (neplátce DPH)

Fyzická osoba registrovaná pod ev. číslem 91372/2013/OOŽÚ/JAZA u Městského úřadu Sokolov, odbor obecní živnostenský úřad, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov.

 

II.  Vymezení pojmů

Podnikatel

Kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku, je považován se zřetelem k této činnosti za podnikatele.

Pro účely ochrany spotřebitele a pro účely § 1963 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku se za podnikatele považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

Za podnikatele se považuje osoba zapsaná v obchodním rejstříku. Za jakých podmínek se osoby zapisují do obchodního rejstříku, stanoví jiný zákon.

Má se za to, že podnikatelem je osoba, která má k podnikání živnostenské nebo jiné oprávnění podle jiného zákona.

Spotřebitel

Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

 

III.  Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách

Spotřebitelskou smlouvu uzavírá podnikatel se spotřebitelem a vyplývají z ní závazky z této smlouvy vzniklé.

Uzavřením smlouvy se rozumí podání objednávky spotřebitelem, přičemž náklady na prostředky komunikace na dálku si hradí každá ze stran zvlášť sama.

Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání a spotřebitel má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny též na profilu podnikatele.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. 

V případě změny charakteru objednaného zboží, kdy tato změna je uvedena v doplňkové zprávě u objednávky, nemusí podnikatel na tuto změnu brát zřetel a může v takovém případě objednávku odmítnout. Změnu charakteru zboží je možné předem domluvit s podnikatelem vnitřní poštou.

Zboží upravené podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu (zboží na zakázku) se řídí podmínkami uvedenými v článku IV. těchto obchodních podmínek.

Smlouva je uzavírána v českém jazyce, kopie smlouvy je spotřebiteli k dispozici k vytisknutí u každé jeho objednávky, přičemž v listinné podobě je zasílána pouze na výslovnou žádost spotřebitele. Spotřebitel má možnost po uzavření smlouvy změnit vstupní údaje, které do objednávky vložil. Podnikatel má při zjištění chyb možnost chyby vzniklé při zadávání dat před podáním objednávky opravit.

Podá-li spotřebitel objednávku prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku, je podnikatel povinen prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku neprodleně potvrdit její obdržení, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Uzavírá-li se smlouva za použití elektronických prostředků, poskytne podnikatel spotřebiteli v textové podobě kromě znění smlouvy i znění všeobecných obchodních podmínek.

Znění obchodních podmínek může podnikatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

IV. Zboží upravené podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu

Zbožím upraveným podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu se rozumí zboží, které je upravováno a zhotovováno na přání a dle specifikace požadavků zákazníka. Tento požadavek musí být písemný a zaslaný interní poštou, přičemž podnikatelem nemusí být tento požadavek přijat, o čemž je spotřebitel též informován písemně vnitřní poštou.

V případě odeslání specifických požadavků ze strany spotřebitele podnikateli jsou tyto požadavky ze strany obou účastníků konzultovány a poté, co dojde ke vzájemné shodě, podnikatel seznámí spotřebitele s cenou za takto upravené zboží, termínem zhotovení a dodání.

Podnikatel má nárok na úhradu zálohy za úpravu zboží podle přání spotřebitele, který ji odešle dle pokynů podnikatele na podnikatelův účet, přičemž záloha může činit až polovinu dohodnuté kupní ceny. V takovém případě bude spotřebiteli vystaveno v albu podnikatele zboží s ilustračními či podobnými fotografiemi, popisem, celkovou cenou za zboží a rozpisem plateb – záloh, přičemž zbývající část kupní ceny bude spotřebitelem uhrazena po zhotovení upraveného zboží, a to na účet podnikatele.

Potvrzením takové objednávky vzniká mezi podnikatelem a spotřebitelem právní vztah a je uzavřena spotřebitelská smlouva.

V případě, že přestane spotřebitel s podnikatelem komunikovat, vyhrazuje si podnikatel právo na zrušení objednávky.

V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech bude navrácena zbylá část zálohy.

Zboží upravené podle přání zákazníka nebo pro jeho osobu je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje podnikatel spotřebitele neprodleně.

Zboží je pro spotřebitele vystaveno za dohodnutou cenu.

Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je spotřebitel povinen zakoupit.

Platební a dodací podmínky se řídí podmínkami uvedenými v těchto obchodních podmínkách.

Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá spotřebitel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.

Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v článku X. těchto obchodních podmínek.

V.  Cena zboží

Informace o zboží a ceně uváděné podnikatelem jsou závazné, s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou uvedeny u jednotlivých položek včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, náklady na doručení jsou též u jednotlivých položek uvedeny.

Tímto ustanovením není omezena možnost podnikatele uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají, pokud není uvedeno jinak, prodávanému zboží, podnikatel však nezodpovídá za rozdílné nastavení zobrazovacích zařízení u spotřebitele.

 

VI.  Platební podmínky

Zboží lze uhradit následujícími způsoby:

-         Bankovním převodem. Platba bankovním převodem má být uhrazena do 10 pracovních dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Pokud nebude platba připsána do 10 pracovních dnů od obdržení výzvy, podnikatel má právo objednávku zrušit.

-        Složenkou České pošty. Pokud nemáte možnost zaslat peníze převodem z účtu, můžete využít platbu složenkou typu A. Po obdržení podkladů k platbě vyplníte číslo účtu a variabilní symbol uvedený v podkladech. Podmínky jsou stejné jako u bankovního převodu. Pošta si účtuje poplatek za takto provedený příkaz k úhradě dle aktuálního ceníku České pošty.

VII.  Dodací podmínky

Objednané zboží je odesíláno na adresu uvedenou spotřebitelem v objednávce prostřednictvím služeb České pošty jako doporučená zásilka, u zboží s vyšší cenou, popř. větších rozměrů jako balík na poštu nebo balík do ruky a to až po úhradě zboží vč. úhrady nákladů spojených s doručením na účet podnikatele. Dále je objednané zboží odesíláno prostřednictvím Zásilkovny a to  pouze na pobočku Zásilkovny.

Poštovné je u jednotlivých položek uvedeno jednotlivě, přičemž podnikatel si vyhrazuje právo na úpravu a změnu výše poštovného.

Podnikatel předá zboží skladem  k doručení České poště nebo Zásilkovně  nejpozději do 5 pracovních dnů od přijetí platby na účet podnikatele. V případě zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu se dodací lhůta prodlužuje o dobu, po kterou je zhotovováno.

VIII.  Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy

Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.

Máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.


Výjimky:
Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby. U drogistického zboží nesmí být z hygienických důvodů porušen obal a zboží částečně spotřebováno, u plavek je nutno zachovat hygienický pásek.

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy informovat podnikatele formou jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného vnitřní poštou).

Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat sdělení o uplatnění práva odstoupit od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Postup při vracení zboží v zákonné lhůtě: 
1. Kontaktujte mě vnitřní poštou, že žádáte o odstoupení od smlouvy.
2. Uveďte číslo objednávky, celé jméno a datum nákupu zboží.
3. Poté zašlete zboží zpět na adresu (uvedena na faktuře). Zboží nelze zasílat na dobírku. K zaslání využijte, prosím, služeb České pošty - doporučená zásilka, cenný balík, balík do ruky apod.. Nezasílejte zboží obyčejně, tento typ zásilek není evidován a není pojištěn. Za zásilky zaslané obyčejně nenese podnikatel žádnou odpovědnost.

 

Důsledky odstoupení od smlouvy

Pokud odstoupíte od této smlouvy z důvodů v zákoně uvedených, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí odstoupit od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený).  Prodejce není povinnen vrátit platbu dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.

 Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám oznámíte, že odstupujete od této smlouvy, zašlete zpět na adresu podnikatele uvedenou na faktuře. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.

Náklady na vrácení zboží nese v plné výši spotřebitel.

Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

Zboží by mělo být vráceno podnikateli (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností spotřebitele, je podnikatel oprávněn vůči spotřebiteli uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Při vrácení zboží volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží během dopravy. V případě zaslání částky na vaši adresu poštovní poukázkou C,  si účtujeme poplatek 60 Kč za poukázku a administraci s tím spojenou. Vrácení částky na bankovní účet je zdarma.

IX.  Práva a povinností z vadného plnění

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které podnikatel odpovídá.

Spotřebitel může u podnikatele uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může spotřebitel požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Podnikatel není povinen nároku spotřebitele vyhovět, pokud prokáže, že spotřebitel před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží podnikatel neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu podnikatel neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má spotřebitel v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Podnikatel odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může spotřebitel uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;

• bezplatné odstranění vady opravou;

• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo

• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má spotřebitel nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může spotřebitel uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Podnikatel neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

X.   Vyřízení reklamace

Spotřebitel je povinen uplatnit reklamaci u podnikatele nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Spotřebitel je povinen sdělit podnikateli, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu podnikatele je možná jen tehdy, žádal-li spotřebitel opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li spotřebitel své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Spotřebitel je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží podnikateli nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Podnikatel je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení spotřebiteli v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, podnikatel vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se se spotřebitelem písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li podnikatel odstranit vadu věci, může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl spotřebitel povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost podnikatele jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

U oprávněné reklamace náleží spotřebiteli náhrada účelně vynaložených nákladů. 

XI.  Ochrana osobních údajů

Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.

Podnikatel je zapsán v registru zpracování osobních údajů vedeného Úřadem pro ochranu osobních údajů  pod registračním č. 00072213.

XII. Řešení sporů

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

Spotřebitel se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.

 

 

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 22.5.2018

 

Blog

Žádný záznam v blogu.

Fler Boxy

Žádný veřejný FlerBox.

Fler kluby

Uživatel nevlastní žádný Fler klub.

Top nominace

Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.

Komentáře

  • 11835689aazuko1 | 22.06.19 | 04:54

    Moc děkuji za bleskové ušití. Jste skvělá. Vždy je s Vámi perfektní domluva. Ráda se k Vám budu vracet ?.

  • 11373066Martafo | 11.11.18 | 22:34

    Děkuji za krásnou sukni - skvěle sedí. MF

  • 11310194FoxBax | 16.10.18 | 10:19
    Objednávala jsem takto poprvé a měla jsem obavy.Zbytečně.Kalhoty(těhotenské) jsou perfektní a pohodlné.Určitě je unosím i po porodu.Moc děkuji i za dáreček a určitě jsem neobjednala naposled. ?? Doporučuji!
  • 11296216Dag26 | 09.10.18 | 15:22

    Děkuji moc za kráááásnou sukýnku, skvělou komunikaci, rychlé vyřízení a zaslání objednávky...Opět jsem se přesvědčila o tom, že je dobré se k Vám vracet.Pusa

    Mějte se krásněMiluju tě!

    Dagmara

  • 11288181klokanice76 | 06.10.18 | 09:49
    Krásné,nádherné sukně jste mi ušila.Moc děkuji a přeji krásný podzim.Markéta?
  • 11238892krasnazena | 13.09.18 | 15:00

    Máte tady nááááádherné sukně.Velký úsměv

  • 10876856švíkule | 07.04.18 | 14:00

    Díky za kalhoty ... perfektně ušité, vše na míru dle dohody a ještě bohnus navíc, jste zlato!

  • 10548826Evu-Style | 10.12.17 | 09:18

    Krásný obchůdekZamilovaný pohled, po vánočním shonu určitě přijdu něco vybrat.

  • 1053999532Lojzík | 06.12.17 | 17:26

    Dobrý večer,mockrát děkuji za krásnou sukýnku a ochotu jí trošku přepracovat:-) Není to poprvé, co u Vás objednávám a určitě ne naposledy. Přeji poklidné nastávající svátky a hezký večr. Zdraví K. Hrušková

  • 10486715lela.k | 18.11.17 | 18:51

    Mockrát děkuji za krásné věci. Jsem nadšená :-).

Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím