Hodnocení prodejce: jarcakoprivova
Hodnocení prodejce: jarcakoprivova
Nápad dobrý..ale.spatne seříznuté.. manžel musel upravit aby dobře stalo
26.1.2024 • Michaela, Břasy 1
(neregistrovaný)
Dobrý den
Na rovném podkladu stojí hrazdičky pevně,není třeba je upravovat. Ještě jsou přidány spojovací tyčky,aby hrazdička dobře držela.
Jinak pokud jste nebyla spokojená,mohla jste hrazdičku vrátit.
Příjemný den
Dostala jsem úplně jiné zbozi
31.10.2023 • Hana, Praha 4
(neregistrovaný)
Dobrý den
omlouvám se,posílala jsem více balíčků a u dvou DPD přehodilo štítky.
Vážená paní, píšete, že roušky nosím pět týdnů? Opravdu těžko, když nosit nejdou (navíc jsem od 18. března do dneška na neschopence bez vycházek). Vyprala jsem je jednou, když přišly. Jak jsem už psala výše, s těmi dvaceticentimetrovými tkalouny nejdou zavázat, takže ne, nosit nejdou. Po vyprání se tkalouny roztřepily, při snaze je nějak svázat, ještě víc.
Ano, ušité jsou pěkně, o tom bych se nepřela. Ale no... nejdou nosit.
Také Vám děkuji za zaslání jednorázového čehosi a velmi chabého vysvětlení, proč se ohledně drátku pletu. Že víte o tom, že lidem něco nevyhovuje, je předmětem diskuse PřED koupí, ne po ni. Obzvláště v situaci, kdy jsou Vám známy okolnosti, které Vašim zákazníkům zapříčiňují problémy. Svoje hodnocení měnit nebudu, zklamala jste mě a nebudu tvrdit opak jen proto, že si zde na Fleru všichni lezou do zadku.
Vaši zásilku jsem poslala zpět. Dalších 72 korun, které jsem vyhodila zbytečně. Pokud chcete rozesílat jednorázové kousky s dodatkem, že můžete zprostředkovat kontakt na českou firmu, která je vyrábí, dejte ho potřebným, třeba nemocnicím, nebo domovům.
Obálku dopisu, obsah obálky a Váš vzkaz jsem si vyfotila.
24.4.2020 • Dvanáctá strážkyně
Nevím,že by zákazníci FLERu měli nějaké problémy.
Já chápu Vaše rozhořčení třeba kvůli tkaničkám.Ale nechápu špatné hodnocení že roušky nemají drátek.Před nákupem jste neupozornila že chcete s drátkem ,ani že máte brýle..Proto jsem poslala roušku FFP2.,která má drátek a plně vyhovuje normám.
Menu
--