Kontakt Zboží
Hodnocení: (3585) 100%
Nadšenci: 10392
Aktivita: aktivní
Prodáno: 12640
Registrace: 2.10.2009
Město: Ostrava Mariánské Hory
Stát: ČR

Hodnocení uživatele

  • Ivana.Honlingerova / 15.2.2014
    Taška je sice na první pohled pěkná, ale nejsem spokojena s provedením švů podšívky. Firma, která se prezentuje, že vyrábí luxusní tašky, by mohla alespoň uznat, když se po velice krátké době - po dvojím použití tašky- švy podšívky rozjíždějí, že něco není v pořádku. Odpověď, že je to normální, protože švy prostě jen pracují, mě velice zarazila. Vlastně jsem byla poučena tak, že až když se šev roztrhne zcela, bude firma ochotna se touto záležitostí zabývat. Přitom se jednalo jen o boční kapsičku, ve které byl vložen pouze malý mobilní telefon. Navíc po mém odeslání jsem tašku měla v obratem zpět doma, takže jsem měla dojem, že ji ani nikdo moc neprohlížel. Je to nepříjemné ponaučení.
  • Taška byla a je naprosto perfektní, na tom trváme. Za kvalitou naší práce si stoprocentně stojíme. Můžeme k tomu říct snad jen jediné: Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde.
  • Kituškakity / 5.9.2013
    pozdní dodání, vysvětlení poskytnuto až po urgenci z mojí strany. Poslán dárek. Kabelka ale vykazuje vady-odlepující se látka z podkladu, zvažujeme reklamaci.
  • Dobrý den, při ruční výrobě bohužel někdy neodhadneme množství materiálu a pak čekáme na novou dodávku. Myslím si, že jsme s vámi jednali fér a příjemně, a to v rámci našich možností. Pokud má kabelka výrobní vadu, prosím napište nám do zpráv a domluvíme se na reklamaci. Může se stát, každou kabelku totiž vyrábí skutečný člověk, který se může splést, a ne přesně naprogramovaný stroj. Stačilo nám napsat do zpráv. Ale na naegativ máte bezesporu právo, co naděláme. Hezký den přeji. za Darabags Radka Legerska
  • TulipankaM / 4.4.2013
    Kabelka je krásná, ale textilní část je zkrabacená a nepodařilo se to odstranit.
  • Evík2 / 14.6.2011
    Taška je hezká, ale dodání bylo po dosti dlouhé době. Musela jsem na sebe upozornit a teprve poté mi přišla omluvná zpráva. Problémy bych pochopila, ale pokud jsem zákazník a platím si služby, mělo by se ke mně taky tak chovat. Od další objednávky mě odradilo chování pracovního týmu.
  • U kabelyk bylo dodání 3 týdny. Zákaznice si bohužel nepřečetla termín dodání.
  • sysel45 / 20.4.2011
    Termín dodání se prodloužil na 26 dní od připsání peněz na účet - prodejce vůbec nezajímá, že porušuje sebou stanovenou lhůtu dodání - VELMI nepříjemná komunikace a doprošování se zboží (prodejce se vymlouvá na nedostatek času, atd. - slibuje (klame) stále dokola, že balíček pošle / poslal!!!!). A to nejlepší na konec - poštovné jsem zaplatil 95Kč ale na balíčku je 78,-, navíc v něm chybí faktura - asi má prodejce opět málo času. Alespoň, že zboží je totožné s tím, co jsem si objednal...
  • Jsem ráda že jste spokojen se zbožím. Já nejsem spokojená s vašimi zprávami které byly velmni nepříjemné až agresivní. U zboží bylo dodání napsáno dostupnost 7 dnů, tzn. od uhrazení. Zboží bylo uhrazeno 25.3. a zboží odesílám 1x týdně. tzn. že se doba odeslání může prodloužit na 14 dnů. já jsem zboží odeslala o 6 dnů později. Pánovi jsem se ale omlouvala a psala že ho pošlu o něco později, že mám nemocné dítě a na poštu se bohužel nedostanu. některé věci se předpovídat nedají. Co se týče poštovného tak na balíčku sice je možná 78.- ale ve skutečnosti na balíčky ještě doplácím, pán zřejmě zapoměl, že mu zboží přišlo v nové krabici či bublinkové obálce a také novém zipovém sáčku a že na poštu musím dojet autem. ve skutečnosti za poštovné platím mnohem více. Co se týče faktury nejsem povina vám ji dávat, na požádání ji bez problému vystavím a ráda vám ji dopošlu. Děkuji za nákup a doufám že vaši ženu, která se mi mimochodem osobně za vaše chování na Code:mode přišla omluvit, kabelka líbí a bude dělat radost.
1/1
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím