Kontakt Zboží
Hodnocení: (383) 99%
Nadšenci: 2574
Aktivita: aktivní
Prodáno: 1753
Registrace: 20.3.2012
Město: Rokytá
Stát: ČR

Hodnocení uživatele

  • slniecko13 / 25.6.2018
    ...ked dostanete pancuchace, ktore su natrhnute... date vediet spatnu vazbu predajcovi, on to ignoruje... mi nepripada uplne seriozne... skoda... kedze pravidelne hladam a zhanam atypicke pancuchace... skoda, ale nie pre mna... Ocenila by som zaslanie neposkodenych gratis! JD
  • Ach jo, když někdo chce prudit, tak prudí a prudí a prudí...
  • lejdy Tarsier / 29.3.2016
    Nerada hodnotím negativně, mám s Pipipunk i předešlou dobrou zkušenost, ale tentokrát jsem zboží objednala 26.1., od 25.2. si píšeme o vrácení peněz, je konec března a zatím jsem nic neobdržela.
  • Cecilka / 14.3.2016
    Mrzí mě, že jsem dosud zboží neobdržela - ani po skoro čtyřech měsících -, i když urguji kde se dá. Potencionální kupující pozor ! Nerada udílím takové hodnocení ale nemůžu jinak :-(
  • pavel-richter / 23.2.2016
    Nedodává, nekomunikuje:( Rozhodně doporučuji dávat pozor a koupit jinde.
  • Otisky prstů / 22.2.2016
    Dobrý den, již od 12.1.2016 čekám na dodání zboží. Momentálně bych ráda vše řešila vrácení platby. Chápu, že paní měla nebo má zdravotní problémy, ale nerozumím tomu, proč se v profilu prezentují jako autorská trojce - není nikdo schopen komunikovat?
  • fia_lk / 30.1.2016
    jiz pres vice nez mesic jsem neobdrzela zbozi, ktere jsem si objednala, i pres urgovani. Nevratili mi ani penize zpet!
  • HAPPY HELEN / 20.1.2015
    Jsem nespokojená a mrzí mě to. Nápady skvělé, komunikace drhne, zboží dorazilo místo po týdnu po více než měsíci a hned nad tiskem jsou fleky....z perfektního dárku se stala nepříjemná zkušenost.
  • Přes vánoce jsme kupodivu nekomunikovali a vy jste si nevyzvedla zásilku nebo vám pošta nedala oznámení, nejste jediná, jen jediná zbytečně prudíte. A tušili jsme vaše hodnocení hned od počátku, už máme zkušenosti. Mějte se pěkně, hlavně ty punčocháče vraťte, ať vám můžeme vrátit peníze :)

    Pipiny
  • Rozinka74 / 7.6.2013
    Dodací doba byla delší než bylo uvedeno u prodávaného zboží. Zboží bylo zasláno až po dotazu, kdy se tak stane.
  • shaarka / 1.6.2013
    jednani silene,zbozi neni vcas,i kdyz po mailu psali, ze bude pak jsem cekala cca mesic
  • Šárko, sami jsme vás upomínali několikrát o platbu a posléze o doplacení chybějící částky a vy jste nám ani neodpověděla, tohle je podpásovka :((
  • Squidlian / 21.2.2013
    bouchačka je pod kolenem, ačkoliv mi rozkrok v pohodě sedí. Vypadá to debilně, je potřeba ten tisk aplikovat výš.
  • Děkujeme za hodnocení, které jste nám dala aniž byste se s námi problém pokusila vyřešit, protože vyřešit se dal, punčochy běžně vyměňujeme, když si o to ovšem někdo řekne :) Trochu to nechápeme.

    Pipiny
  • mysanydrl / 22.12.2012
    O kvalitě zboží zatím nemohu mluvit, protože se ke mě zatím nedostalo. Vzhledem k ostatním komentářům celkem nepochybuji,že bude hezké a kvalitní. Chci se ale vyjádřit k chování prodejce, které bylo velmi neprofesionální. Objednala jsem si zboží 13.11. Byla objednána standartní velikost s dodací lhůtou myslím max. 14 dní. O čtrnáctní dní později mi přišla zpráva od prodejce, že se omlouvají, že přehlédli mou platbu a že zboží bude do konce týdne odesláno. Nevadilo mi to, do Vánoc bylo času dost. Když se týden nic nedělo, kontaktovala jsem prodejce, abych zjistila, jak to s mou objednávkou vypadá. Byla jsem ujištěna, že bylíček následující den odejde. Během dalšího týdne jsem prodejce upomínala několikrát, pokaždé se stejnou odpovědí (zítra, odpoledne odešleme). Nakonec mi v úterý 18.12. (4 dny před víkendem) přišla konečně zpráva, že balíček byl odeslán. Byla jsem na poště ve středu i ve čtvrtek, balíček stále nedorazil. V pátek jsem na poštu šla taky, balíček tam nebyl, tak jsem kontaktovala prodejce, že balíček nemám. Bylo mi zděleno, že balíček odeslali, že chyba je na straně pošty. Ve schránce jsem pak skutečně našla upomínku, že mi balík byl v pátek doručován, ale jelikož jsem byla v práci, tak mě nezastihli a kvůli svátkům ho rovnou odeslali na centrální poštovní pobočku. Zkontrolovala jsem si na internetu svou zásilku a zjistila, že balík nebyl odeslán 18.12. (jak mi prodejce tvrdil - v tomto případě bych balík zřjemě dostala), ale až 19.12., tím pádem byla minimální šance, že mě balík skutečně zastihne. Když jsem prodejce kontaktovala znovu s tím, že jsem velmi nespokojená s jeho pozdním odeslání a opakovanou mistifikací ohledně odeslání balíku, tak mi bylo pouze řečeno, že balík mi došel do Vánoc, takže je vše v pořádku. To, že dodací lhůta byla více než dvojnásobná, že mi opakovaně lhali, balík poslali na poslední chvíli a já se k němu nemám šanci dostat, je už zřejmě jen můj problém. Nejvíc mě mrzí, že prodejce nebyl schopný převzít zodpovědnost, za nedodání balíku, podle něj proběhlo všechno tak, jak mělo, tím pádem se ani neomluvil!
  • 1) o 18.12. jsem napsal já, v domění, že objednávka byla odeslána, takže to nebyla lež, ale omyl, nařkávání z lhaní je trochu osobní a zbytečné
    2) bylo toho před vánoci prostě moc a nejste jediná komu jsme odesílali na poslední chvíli, bohužel jste jediná,pokud víme, komu balíček nedorazil, ano, to nás mrzí a chápeme vaši zlobu
    3) nicméně si stojíme za tím, že balíček byl doručen 21.12., to, že vaše pošta přeposílá zásilky na nějakou jinou pobočku my nemůžeme vědět
    4) vaše komunikace byla spíš o napadání, že jsme lháři,podvodníci apod., v takovém případě se těžko omlouvá
    5) za to, že vám balíček nebyl doručen se vám omlouváme, vracíme peníze a přejeme hezké Vánoce , punčochy máte od nás grátis, i když to zkažený dárek asi nenapraví, ale protože nejsme podvodníci, jen to nevyšlo, tak si za ně peníze nemůžeme nechat
    Za PipiPunk
    Jiří Čivrný
1/1
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím