Kontakt Zboží
Hodnocení: (133) 100%
Nadšenci: 848
Aktivita: aktivní
Prodáno: 588
Registrace: 22.11.2015
Město: Dobruška
Stát: ČR
Nenašli jste takový šperk ze dřeva a pryskyřice, který by se Vám líbil? Nevadí, napište nám! Buď bude v zásobách, které zde nejsou vystavené nebo Vám prostě nějaký dle Vašich představ vyrobíme.

Novinky

821688
29.7.2019 A je to tady! Násadky na kaligrafii jsou konečně venku. :)
https://www.fler.cz/zbozi...

Ahoj. Chtěl bych se Vám představit. Jsem krásný, mladý a vtipný Gibon a rozhodl jsem se trochu své úžasnosti pustit do světa. A proto rozjíždím obchůdek s tričky mé grafiky. A protože mě baví vyrábět, nabízím Vám i magnetky, náušnice a náhrdelníky nebo tetrapakovou lampu. :)

Podrobnější informace o našich špercích si můžete přečíst tady, o tričkách zde a pokud budete objednávat nezapomentě si zároveń přečíst i naše obchodní podmínky. Zárověň dodáváme, že údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.

Po dovolené a létě jsme plní sil a inspirace. Proto můžete brzy očekávat novou exkluzivní kolekci šperků ze dřeva a pryskyřice. Ta nese název Koala. A jako ochutnávku pro Vás máme pár ukázek.

image 

image

image

image

image

image

image

image

image

image

I naše šperky jsou inspirované přírodou. Tak jsme nějaké vzali na výlet. A kam jinam zimní prsteny vzít než k ledovcům!

image

 

Jelikož jsou má trička hodně inspirovaná přírodou (jako opičák k ní mám celkem blízko), vydal jsem se se svými modelkami do exteriéru udělat pár promo fotek. A když si někdo vymyslí trika se soby a losy, nezbývá nic jiného, než jet do Finska.


Los na váletě ve společnosti dvou sobíků

 

Šperky ze dřeva a pryskyřice aneb Příroda v pryskyřici..

V naší nabídce najdete nejrůznější šperky ze dřeva a pryskyřice. Mezi nimi jsou především náušnice a náhrdelníky, prsteny, náramky nebo pro pány motýlky či manžetové knoflíčky. A pokud jste v naší nabídce něco nenašli, nelíbí se vám daná barva či tvar, neváhejte nás kontaktovat, dle vašich požadavků vám šperk můžeme na zakázku vyrobit. Mějte ale na paměti, že stejně jako příroda, tak i naše šperky jsou jedinečně a každý kousek je svou strukturou dřeva originál, je tak tedy nemožné vyrobit dva totožné šperky.

Na začátku cesty je výběr co nejhezčího a nejzajímavějšího kousku dřeva, aby výsledek byl co nejelegantnější. Pro tyto účely se nám zatím osvědčil např. akát, mahagon, ořešák, platan, habr, ovangokol, gabon, jasan a další. Stále ale objevujeme nové a nové. Aktuálně nejraději však pracujeme a australským eukalyptem, který má úžasnou kresbu, barvu a tvrdost a právě díky použitému dřevu jsme tak tyto výrobky pojmenovali Koala. U každého výrobku samozřejmě v popisu najdete, ze kterého dřeva je daný kousek vyroben.

Další nedílnou součástí výrobků a našeho vývoje je výzkum toho správného složení pryskyřice a stále se snažíme najít dokonalejší a kvalitnější. Pro každou aplikaci se hodí pryskyřice trochu jiná a výběr toho nejoptimálnějšího řešení je pro nás další prioritní krok k co nejdokonalejšímu výsledku. V současné době vám můžeme nabídnout pryskyřici ve všech možných odstínech: čirá, netransparentní bílá či černá a transparentní ostatní barevné odstníny (transparentnost záleží na sytosti). Možnou variantou je i různé míchání s vytvořením zajímavého efektu. Takové výrobky u nás nesou ve svém názvu nejčastěji "mlhovina".

Takový odlitek je samozřejmě jako šperk nepoužitelný a je třeba jej opracovat do požadovaného tvaru. Díky ručnímu broušení do nejjemnějších zrnitostí docílíme požadované hladkosti, kterou na závěr doladíme leštěním. V poslední fázi zpracování daného kousku je šperk opatřen ochranným napouštěcím nátěrem na bázi přírodních olejů.  

Běžně naše šperky kompletujeme z kovových komponentů z chirurgické (316L) a nerezové oceli (304). Na přání vám však můžeme afroháček nebo řetízek vyměnit za stříbrný Ag 925, pozlacený Au 585 nebo pokud mááte jiné přání, tak určitě něco vymyslíme (značení dle Puncovních značek a Puncovního zákonu, viz Obchodní podmínky).

Vámi objednaný šperk obdržíte v dárkové krabičce.

A jak se o takový šperk starat? I přes ochranu olejem doporučujeme šetrné zacházení a nevystavovat vodě, chemikáliím apod. a mechanickému namáhání. Na očištování šperku používejte jemný bavlněný hadřík. Po čase doporučujeme dřevo oživit přírodním olejem, čímž ho opět ochráníte a zvýšíte tak jeho výdržnost. Jako přírodní olej vám může posloužit například i olivový olej, který najdete jistě v každé kuchyni.

 

Na našich tričkách najdete Gibonovy autorské motivy. V současné době u nás najdete 5 tématických kolekcí. Mezi nejrozšířenější kolekce patří ty s přírodní tématikou - Příroda ve zvířátku a Kontaminované napajedno. Protože máme rádi kávu, tak i jí jsme se inspirovali a připravili jednu kolekci věnované právě kávě - Coffee bar. S časem a časovými pásmi je to někdy těžké, obzvláště v Českých krajích, proto je tu kolekce s názvem Pohopouhé prozatím, aby se už nikdo ve svém čase neztratil. Matematiku až tak jako zvířátka nebo kávu v oblibě nemáme, ale někdy to s ní nemusí být až tak zlé (co se vizuálního věmu týče) a proto jsme pro vás připravili kolekci Matika není hnusná.

Standardně jsou motivy na kvalitních tričkách značky Fruit the Loom v následujících gramážích:

Dámská trička

  • s dlouhým rukávem: 220 g/m² (bílá), 230 g/m² (barevná)
  • s krátkým rukávem: 200 g/m² (bílá), 210 g/m² (barevná)

Pánská trička

  • s krátkým rukávem: 160 g/m² (bílá), 165 g/m² (barevná)

Po dohodě je ale možno i jiný textil.

 

Velikosti triček jsou následující (± 2 cm)

bjednání

Po potvrzení objednávky zboží připravíme a po obdržení penízků na náš účet zasíláme na Vámi uvedenou adresu, zboží je tak většinou do 3 dnů odesláno. V případě speciálních požadavkůch na výrobek, výrobě nového či jeho úpravě se může dodací doba prodloužit, o čemž budete informováni.

Běžně posíláme balíček Českou poštou, ale možné je i osobní předání v Pardubicích, Zlíně či se prostě nějak domluvit.

 

Obchodní podmínky

Zde uvedené obchodní podmínky platí pro nákup u prodejce GibonTom. Obchodní podmínky stanovují a upřesňují základní práva a povinnosti prodejce i kupujícího.

Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami.

 

I. Uzavření kupní smlouvy

1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky zákazníkovi.

2. Nakupující je o potvrzení informován vnitřní poštou nebo e-mailem na adresu, kterou uvedl při nákupu.

3. O přijetí platby a odeslání zboží je kupující informován stejným způsobem.

 

II. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).

2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží na jeho přání vyrobeno nebo upraveno (zakázková výroba).

3. Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně informovat (např. vnitřní poštou).

4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní a bez zjevných vad způsobených užíváním, a to ve vhodném obalu, který zabrání možnému poškození zboží při přepravě. Pokud zboží nebude splňovat tyto požadavky, není možné nárokovat vrácení plné kupní ceny. Prodejce má právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík nepřevzít (doporučuji pojistit).

5. Při vrácení zboží zpět prodejci, není možné ho zasílat na dobírku.

6. Částka. nebo její poměrná část v případě nedodržení podmínek v bodě 4., za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena až po doručení zboží prodávajícímu.

7. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

8. Body 1 až 7 neplatí pro zboží vyrobené na zakázku - v souladu se zákonem zboží vyrobené nebo upravené na zakázku zpět nepřijímám, pouze lze po dohodě upravit.

 

III. Reklamace

1. Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystaven daňový doklad, který zároveň slouží jako záruční list.

2. Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebené jeho používáním nebo nevhodným používáním.

 

IV. Dodací podmínky

1. Platbu za zboží hradí zákazník předem na bankovní účet prodávajícího. Při osobním předání je možná platba v hotovosti.

2. Zboží je odesíláno Českou poštou. Případné poškození během přepravy je nutno řešit s příslušným pracovníkem České pošty a to do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky. Osobní převzetí je možné po dohodě v Pardubicích či blízkém okolí dle dohody.

3. Prodávající odešle kupujícímu zboží nejpozději do 5 pracovních dnů od připsání platby na účet. V případě osobního odběru proběhne předání dle dohody.

4. Bod 3. neplatí v případě úpravě či výrobě nového zboží na zakázku, kdy může být dodací doba prodloužena. Nakupujicí bude o této době informován.

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. srpna 2017

 

Dodatek

Po dohodě můžeme u našich výrobků ze dřeva a pryskyřice vyměnit komponenty (afroháček či řetízek) z obecných kovů za komponenty stříbrné Ag 925 (značení dle Puncovních značek a Puncovního zákonu).

Způsob dopravy
Naše výrobky zasíláme doporučeně Českou poštou.
Obchodní podmínky

Obchodní a reklamační podmínky

prodejce „GibonTom“

Jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem uvedeným v sekci „Košík“

I.
Vymezení pojmů

  1. Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový obchod na internetové adrese www.fler.cz/gibontom,

  2. Prodejcem“ se rozumí provozovatel obchodu, jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem společnosti uvedeným v sekci „Košík“ před odesláním objednávky.

  3. Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji v Obchodu.

  4. Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi konkrétního Zboží.

  5. Spotřebitelem“, se rozumí každý člověk, který s Prodejcem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno.

  6. Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu.

  7. Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.

II.
Nákup Zboží

  1. Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup zboží v Obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v Objednávce (viz. čl. XII - Ochrana osobních údajů).

  2. Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce. Pro prezentaci Zboží prostřednictvím Obchodu a též pro prezentaci možnosti jeho objednání a koupě se tedy nepoužije §1732 odst. 2 OZ, přičemž taková prezentace Zboží v Obchodu tak není právně účinným návrhem Prodejce na uzavření smlouvy k takovému Zboží.

  3. Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany Zákazníka prostřednictvím Obchodu ohledně konkrétního Zboží je považováno vždy teprve doručení Objednávky Zákazníka na koupi daného Zboží Prodejci.

  4. Odesláním Objednávky projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává Zboží uvedené v Objednávce.

  5. Prodejce potvrdí Zákazníkovi doručení Objednávky bez zbytečného odkladu.

  6. Potvrzení o doručení Objednávky Prodejcem se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy Prodejcem se Zákazníkem ohledně konkrétního zboží uvedeného v Objednávce a teprve okamžikem takového potvrzení Objednávky tedy dochází mezi Zákazníkem a Prodejcem k uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu objednanému Zboží.

  7. Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem přijatého návrhu (objednávky) Zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  8. Pokud si Zákazník v rámci objednávky vybral dodání zboží jeho odesláním na adresu určenou Zákazníkem, odešle Prodejce toto Zboží na takovou adresu poté, co bude dané Zboží připraveno u Prodejce k expedici.

III.
Realizace Objednávky

  1. K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu.

  2. Doručená Objednávka Zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany Prodejce zejména tehdy, jestliže Prodejce vyrozumí Zákazníka, že (i) Objednávku nepřijímá či odmítá, (ii) objednané Zboží není možno dodat, anebo v případě, že Prodejce nepotvrdí Zákazníkovi přijetí Objednávky dle čl. II bodu 6 nejpozději do 20 pracovních dnů od jejího odeslání Zákazníkem.

  3. Pokud je objednané Zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky daného Zboží (Zboží je možno dodat v jiné ceně, kvalitě, či provedení), je Prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti Zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má zákazník zájem o Zboží za takto změněných podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření.

  4. Jestliže se Zákazník vyjádří Prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se takové vyrozumění za novou Objednávku a dále se postupuje jako u nové Objednávky.

  5. Jestliže se Zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí takové lhůty za zrušení Objednávky Zákazníkem.

  6. Objednávka učiněná Zákazníkem je pro Zákazníka závazná.

IV.
Informace Zákazníka

  1. S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o realizaci konkrétního obchodu.

  2. Identifikační údaje Prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto obchodních a reklamačních podmínek.

  3. Název, hlavní charakteristika Zboží a jeho cena je vždy uvedena ve specifikaci Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž tím, že Zákazník ohledně takového Zboží učiní Objednávku, dává najevo, že se již v předstihu s popisem daného Zboží i jeho cenou seznámil.

  4. Cena Zboží v rámci Obchodu je vždy uvedena bez daní a bez dalších poplatků, není-li uvedeno jinak.

  5. Zákazník je povinen uhradit kupní cenu s daní příslušnou k danému Zboží či smlouvě.

  6. V rámci Objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň Zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení příslušných daní (DPH) a po připočtení dalších poplatků a nákladů (např. poplatek za ekologickou likvidaci dle zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, a náklady za dodání a dopravu).

  7. Prodejce neúčtuje Zákazníkům žádné náklady vznikající použitím komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy nese Zákazník sám.

  8. Vyplněním a odesláním Objednávky v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu Zákazník na dobu neurčitou souhlasí, že mohou být Prodejcem Zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána reklamní sdělení Prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu mohou být zasílána obchodní sdělení Prodejce. Tento souhlas je Zákazník oprávněn kdykoli odvolat.

  9. Nabídka Zboží Obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého konkrétního Zboží v rámci specifikace Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob.

  10. Každá uzavřená kupní smlouva v rámci obchodu je dále Prodejcem archivována v rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání Zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních nákladů na takové zpřístupnění.

  11. Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci Obchodu jsou obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  12. Kupní smlouva může být uzavřena v českém nebo i slovenském jazyce.

  13. V rámci objednávání kteréhokoli Zboží je Zákazník oprávněn do konečného odeslání Objednávky měnit obsah Objednávky či opravovat chyby učiněné v Objednávce.

V.
Dodání Zboží

  1. Způsob dodání Zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání.

  2. Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží zasílané dobírkou ve lhůtě jejího uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci, uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník vyzvedne nebo než Prodejce dle odst. 4 využije své právo odstoupit od smlouvy.

  3. Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 2 uhradit Prodejci skladné ve výši 100,-Kč za každý i započatý týden takového uskladnění.

  4. Jestliže Zboží bude vráceno Prodejci dle odst. 2, je Prodejce zároveň oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen nárok Prodejce na vynaložené náklady s odesláním Zboží ani nárok na dosud vzniklé skladné dle bodu 3.

VI.
Platební podmínky

  1. Platební podmínky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma platby.

VII.
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

(ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele)

  1. Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme Zboží.

  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat Prodejce na jeho adresu uvedenou v čl. I odst. 2 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Spotřebitel může použít níže v čl. XIV uvedený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.

  3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

  4. Zboží, které Spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, je Spotřebitel povinen zaslat zpět na adresu prodejce před uplynutím 14 dnů.

  5. Pokud Spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí Prodejce Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení vráceného Zboží nebo poté, co Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve, všechny platby, které Prodejce od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodejcem). Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitelvýslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.

  6. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti.

  7. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 ponese přímé náklady spojené s vrácením Zboží.

  8. Spotřebitel nemá právo odstoupit dle tohoto článku od kupní smlouvy na Zboží, které již bylo Spotřebiteli dodáno, avšak bylo dříve Prodejcem před jeho dodáním na základě požadavku či Objednávky Spotřebitele jakkoli upraveno podle přání Spotřebitele nebo pro Spotřebitele (především na jeho míru).

  9. Ustanovení čl. VII se nevztahují na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

VIII.
Reklamace Zboží

  1. Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na Zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vad se nevztahují především na vady, které:

    1. byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,

    2. mají původ v užívání Zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,

    3. jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,

    4. byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží.

  3. Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen přeložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).

  4. V případě koupě Zboží osobním odběrem u Prodejce obdrží Zákazník fakturu současně se zakoupeným Zbožím.

  5. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem.

  6. V případě doručení zboží dobírkou je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce.

  7. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnu ode dne doručení zásilky.

IX.
Nároky z vad

  1. Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ, přičemž Prodejce též odpovídá za jakost Zboží při převzetí dle §2161 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vadného plnění je Zákazník uplatnit především dle §2169 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

X.
Posouzení reklamace

  1. Reklamované Zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle Zákazník zpět na adresu Prodejce.

  2. V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady Zboží.

  3. K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude Prodejcem přihlíženo.

  4. Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.

  5. Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude Prodejcem přihlíženo.

  6. Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem.

XI.
Vrácení Zboží

(článek XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII)

  1. V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je Zákazník je povinen vrátit Prodejci Zboží tehdy, jestliže dojde k zániku kupní smlouvy mezi Prodejcem a Zákazníkem ke konkrétnímu Zboží, zejména pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy.

  2. Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne Zákazníkovi povinnost k vrácení Zboží Prodejci, je Zákazník povinen vrátit Prodejci Zboží nejpozději do 20 dnů od vzniku takové povinnosti.

  3. V případě, že Zákazník převzal od Prodejce Zboží osobní odběrem, je Zákazník povinen Zboží vrátit a předat Prodejci ve lhůtě dle odst. 2 v prodejním místě Prodejce, kde si dříve Zboží převzal.

  4. V případě, že zákazník převzal od Prodejce Zboží dobírkou, je Zákazník povinen Zboží vrátit Prodejci tak, že Zboží zašle ve lhůtě dle odst. 2 na adresu Prodejce, ze které mu bylo Zboží odesláno, nebo jej v dané lhůtě na uvedené adrese předá Prodejci.

  5. Zákazník je povinen předat Prodejci Zboží nepoškozené, čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, jenž byly součástí koupě.

  6. V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi:

    1. částku odpovídající snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání Zákazníka se Zbožím,

    2. přímé náklady na opravu Zboží ve skutečné výši takových nákladů,

    3. přímé náklady na čištění Zboží,

    4. cenu chybějících součástí nebo příslušenství.

  7. Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od oznámení takového vyúčtování Zákazníkovi.

  8. Ocitne-li se Zákazník v prodlení s vrácením Zboží, je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny Zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována Zákazníkovi při koupi Zboží, a to za každý i započatý den takového prodlení. Nárok Prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování.

  9. Prodejce vrátí Zákazníkovi kupní cenu Zboží uhrazenou dříve Zákazníkem (po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve poté, co Prodejci bude ze strany Zákazníka vráceno Zboží, ohledně něhož Zákazník takto odstoupil od smlouvy.

  10. Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde k zániku smlouvy odstoupením Spotřebitele dle čl. VII.

XII.
Ochrana osobních údajů

  1. V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.

  2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Prodejce povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.

  3. V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce Prodejci.

  4. Nakládání s osobními údaji ze strany Prodejce se řídí pravidly, umístěnými na adrese https://www.fler.cz/uzivatel/gdpr, s nimiž se zákazník řádně seznámil před odsouhlasením těchto Obchodních a reklamačních podmínek.

XIII.
Závěrečná ustanovení

  1. Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  2. Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého práva.

  3. Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

  4. Dojde-li v souvislosti s koupí Zboží prostřednictvím Obchodu ke sporu mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je spotřebitel oprávněn podat k České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz).

  5. Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.

  6. Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.

  7. Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad.

XIV.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(pouze pro účely odstoupení Spotřebitelem dle čl. VII)

Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

- Adresát: .............................................

 - Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží ......................................

 - Datum obdržení .....................................

 - Jméno a příjmení Spotřebitele .............................

 - Adresa Spotřebitele .......................

 - Podpis Spotřebitele .......................................

 - Datum ..................................

Blog

Žádný záznam v blogu.

Fler Boxy

Žádný veřejný FlerBox.

Fler kluby

Uživatel nevlastní žádný Fler klub.

Komentáře

  • 11911153Aann | 08.08.19 | 11:28

    Dobrý den,

    dostala jsem krásné, Vámi vyrobené náušničky a jsem nadšená! Ne jen tím, že má můj muž skvělý vkus, ale hlavně náušnicemi samými. Jsou půvabné, lehounké jak peříčko a všichni mi je chválí. A trička od Vás zas sluší manželovi. Sečteno podtrženo, máte samé skvělé zboží! :-D

  • 11657557karinjo | 21.03.19 | 10:54

    Málem jsem u Vás před chvílí omdlela úžasem Brečí smíchy, nádherné věci !!!! Hezký den .)

  • 11579920BohunkaJel1 | 16.02.19 | 23:35

    šperky jsou naprosto úžasné, ať se Vám daříSlunečniceSvítíčko sluní

  • 11579655Jana 60 | 16.02.19 | 21:27

    Krasne a nevsedni sperky, mate uzasne napadyPotleskÚsměv

  • 11574128Milli Janatková | 14.02.19 | 13:31

    Hezký den, pěkné, ráda Vás vítám v nominaci "Juchů!". Velký úsměv

  • 11506250kachynka1981 | 17.01.19 | 20:12
    Jsem nadšená s velmi spokojena.Strasne dlouho jsem hledala šperky,co ke mě patří a našla jsem zde. Nadhera.
  • 11458769Kačaba78 | 26.12.18 | 09:16

    Naprostá nádhera Srdce

  • 11458565barkast | 25.12.18 | 23:05

    překrásný šperky Zamilovaný pohled

  • 11447870Zdekula | 18.12.18 | 19:34

    Samá krása, originalita.Palec nahoruDiamant

  • 11317363Pytlíčkárna | 19.10.18 | 09:26

    Opravdu nádherné šperky indpirované Islandem! Svítíčko sluníBrrrr, zima

Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím