Kontakt Zboží
Hodnocení: (3042) 100%
Nadšenci: 3801
Aktivita: aktivní
Prodáno: 21596
Registrace: 21.8.2012
Město: České Budějovice
Stát: ČR

Novinky

773948
18.12.2018 Vážení a milí zákazníci,
do konce týdně máte jedinečnou možnost využít si 15% slevu na přírodní výrobky Bon Savon.
Více na mém profilu ❤️
Vaše Agata

 Vítám Vás v obchodě s přírodním mýdlem a kosmetikou ruční výroby Bon Savon!

Jsem výrobce kvalitní české přírodní kosmetiky podle vlastních originálních receptů a jsem přesvědčena, že kvalita produktů začíná u surovin. Důsledně vybírám své dodavatele a pravidelně prověřuji kvalitu surovin. Neřídím se pouze otázkou ceny, zásadně nakupuji suroviny podle kvality! Věřím, že to oceníte a budete při svém příštím nákupu opět využívat mých služeb...

 Se všemi našimi zákazníky máme více než jen obchodní vztah. Jsou to naši přátelé a kamarádi, kteří nás pravidelně navštěvují v našem virtuálním obchodě a komunikuji s námi.

  Staňte se i vy našimi přáteli a kamarády!

A proto ráda Vám nabízím Uvítací bonus v podobě 10% slevy na 1. objednávku v hodnotě přesahující 500,- Kč (bez poštovného).

Sleva bude odečtena při potvrzení objednávky.

Pro stálé zákazníky pořád platí stálá 5% sleva. Slevu získáváte od 4. objednávky, podmínkou je registrace a minimálně 2 objednávky za rok.

Věrnost se vyplatí!

 Už teď se těšíme a doufáme, že vzájemná spolupráce bude pokračovat i nadále!

 Již od září 2014 ruční výroba našich přírodních mýdel a kosmetických výrobků probíhá v prostorách výrobní dílny, zkolaudované v souladu se Správnou výrobní praxí pro účely kosmetické výroby.

 Všechny naše výrobky řádně prochází certifikací na Státním Zdravotním Ústavu v Praze (NRC pro kosmetiku), jsou bezpečné a zdravotně nezávadné podle zákona č. 258/2000 Sb. o ochraně veřejného zdraví a Nařízení Evropského parlamentu a Rady č.1223/2009 o kosmetických přípravcích.

 Také jsou notifikovány na Evropském portálu CPNP v Bruselu.

Níže můžete nahlédnout do dílny a dalších našich prostor :-)

 
 

 

Moji milí zákazníci,

níže pro Vaše info uvádím porovnání cen poštovného při zaslání Českou poštou, dopravného DPD a Uloženky Partner/Česká pošta.

 

 

                                    Přehled cen dopravy pro ČR

 

Dopravce   Platba předem Doba dodání**
Česká pošta - balík do ruky Balík do 10 kg 135 Kč 1 – 2 dni
       
       
Přepravní společnost DPD Balík do 10 kg 130 Kč 1 – 2 dni
       
Uloženka Partner Balík do 20 kg 85 Kč  
       
Uloženka Česká pošta Balík do 10 kg 135 Kč  
       
Osobní odběr - dle domluvy   zdarma  
 
 

 

                                                                                                     

                                     Přehled cen dopravy pro SR

 
Dopravce   Platba předem Doba dodání**
Slovenská pošta Balík do 10 kg 6,0 Eur 3 – 5 dni
       
Přepravní společnost DPD Balík do 10 kg 7,0 Eur 3 - 5 dni
 
 

**- v pracovních dnech

Vyhrazujeme si právo upřesnění poštovného dle množství a objemu objednaného zboží.

 
Aktuální seznam výdejních míst Uloženky naleznete ZDE 
 
Sledování zásilky online  ZDE
 
 
Děkuji za důvěru a věřím, že budete se změnou spokojeni :o)
 
Přeji krásné letní dny,
 
Vaše Agata

Bon Savon, dále jen „prodávající“

pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na internetové adrese https://www.fler.cz/bon-savon

1. Úvodní ustanovení

Tyto Obchodní Podmínky jsou platné od 1.2.2016.

Kupující učiněním objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.

2. Uzavření kupní smlouvy

2.1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky zákazníkovi. Nakupující je o potvrzení objednávky informován přes Fler systém, spolu se zasláním podkladů k platbě.

2.2. O přijetí platby je kupující rovněž informován prodávajícím přes systém. Konečné poštovné se může při potvrzení objednávky navýšit v závislosti na počtu objednaných položek nebo celkové hodnoty zásilky.

2.3. Pokud platba nedojde prodávajícímu do 14 dnů od potvrzení objednávky, prodávající si vyhrazuje právo tuto objednávku stornovat. Připomenutí platby zasílá prodávající kupujícím kolem 8-10. dne od přijetí objednávky.

3. Dodání a převzetí zboží

3.1. Platbu za zboží hradí zákazník předem na bankovní účet prodávajícího a to i v případě osobního předání.

3.2. Uvedená doba dodání zboží se počítá od data připsání platby na účet prodávajícího.

3.3. Zboží je odesíláno jako doporučená zásilka /doporučený balíček, balík do ruky společností Česká Pošta nebo kurýrem PPL v závislosti na velikosti a váze zásilky. Balení je uzpůsobeno povaze zboží.

3.4. O odeslání zboží je kupující informován ve Fler systému pod číslem své objednávky.

3.5. Pokud kupující obdrží zásilku porušenou nebo nekompletní je povinen o této skutečnosti prodávajícího informovat neprodleně.

3.6. Pokud si kupující zásilku na poště nevyzvedne a tato se vrátí zpět prodávajícímu, je kupující o této skutečnosti informován vnitřní poštou. Na náklady kupujícího je možné opětovné zaslání zásilky. Pokud zákazník poštovné zaplatit odmítne, případně s prodejcem nekomunikuje, kupující mu vrátí peníze za zboží na účet, z kterého platbu obdržel, a to do 14 pracovních dnů od obdržení nevyzvednuté zásilky. Peníze za poštovné prodávající kupujícímu nevrací.

4. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

4.1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (i bez udání důvodu). Lhůta 14-ti dnů začíná běžet dnem převzetí zboží.

Kupující nemůže v souladu s §1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy na zboží kosmetického charakteru, zejména z hygienických důvodu, a proto nemůže vracet prodávajícímu kosmetické prostředky (např. šampony, mýdla, kondicionéry, krémy, balzámy, oleje apod.)

4.2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží vystavené (vyrobené, upravené) na přání zákazníka.

4.3. Kupující je povinen před vrácením zboží o této skutečnosti prodávajícího písemně informovat vnitřní poštou.

4.4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité a bezpečně zabalené tak, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.

Zboží není možné vracet na dobírku. Prodávající si vyhrazuje právo neuznat vrácení zboží/reklamaci/odstoupení od smlouvy, pokud vrácené zboží neodpovídá původnímu stavu.

Zasílejte na adresu: Agata Procházková, U Pily 723, České Budějovice 37001

4.5. O obdržení zboží zpět je kupující informován vnitřní poštou, částka za zboží je kupujícímu vrácena do 14 pracovních dnů na účet, ze kterého byla příchozí platba provedena.

V případě změny cen zboží, vrací prodejce nakupujícímu částku, za kterou bylo zboží zakoupeno v den potvrzení objednávky. Prodávající vrací prodejci peníze pouze za vrácené kusy zboží, nikoliv částku za poštovné.

4.6. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

5. Reklamace zboží

5. 1. Po odeslání zboží vystaví prodávající kupujícímu elektronickou fakturu na uvedenou fakturační adresu. Tuto fakturu si může nakupující stáhnout pod svou objednávkou ve Fler systému. Faktura slouží zároveň jako záruční list.

5.2. Záruka se nevztahuje na zboží, které je znehodnoceno jeho nesprávným skladováním či poškozeno nevhodným zacházením.

5.3. Prodávající může nabídnout při výskytu vady slevu z kupní ceny.

5.4. Pokud při přebírání zásilky kupující zjistí viditelné poškození obalu, reklamuje tuto skutečnost České poště nebo kurýru PPL.

5.5. O zahájení reklamace je nakupující povinen informovat prodejce před odesláním zboží písemně, např. vnitřní poštou, a to před odesláním zásilky. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

5.6. Reklamace je prodejcem vyřízena nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží nebo části zboží zpět. O způsobu vyřízení reklamace je zákazník předem informován vnitřní poštou.

6. Ochrana osobních údajů

6.1. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje nakupujícího jsou považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či jinak zneužity.

Kromě výše uvedeného od 1.2.2016 vchází v platnost zákon o mimosoudním řešení v případě spotřebitelských sporů.

V případě, že by došlo k sporu mezi spotřebitelem a společností Bon Savon, který by se nepodařilo urovnat, může poskytnout informace o sporu přímo Českou obchodní inspekci na stránkách www.coi.cz.

Prodávající je povinen se vyjádřit do 15 dnů od doručení vyrozumění o zahájení.

Prodávající je povinen úzce spolupracovat a poskytnout ČOI součinnost potřebnou k efektivnímu řešení spotřebitelského sporu.

Svým přístupem společnost Bon Savon se vždy snaží o co nejvyšší spokojenost zákazníka, který je u nás na prvním místě – Náš zákazník je náš pán. Chceme, aby se k nám zákazníci rádi vraceli a měli z nákupu u nás radost a ne starost.

Obchodní podmínky

Bon Savon, dále jen „prodávající“

pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na internetové adrese https://www.fler.cz/bon-savon

1. Úvodní ustanovení

Tyto Obchodní Podmínky jsou platné od 1.2.2016.

Kupující učiněním objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.

2. Uzavření kupní smlouvy

2.1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky zákazníkovi. Nakupující je o potvrzení objednávky informován přes Fler systém, spolu se zasláním podkladů k platbě.

2.2. O přijetí platby je kupující rovněž informován prodávajícím přes systém. Konečné poštovné se může při potvrzení objednávky navýšit v závislosti na počtu objednaných položek nebo celkové hodnoty zásilky.

2.3. Pokud platba nedojde prodávajícímu do 14 dnů od potvrzení objednávky, prodávající si vyhrazuje právo tuto objednávku stornovat. Připomenutí platby zasílá prodávající kupujícím kolem 8-10. dne od přijetí objednávky.

3. Dodání a převzetí zboží

3.1. Platbu za zboží hradí zákazník předem na bankovní účet prodávajícího a to i v případě osobního předání.

3.2. Uvedená doba dodání zboží se počítá od data připsání platby na účet prodávajícího.

3.3. Zboží je odesíláno jako doporučená zásilka /doporučený balíček, balík do ruky společností Česká Pošta nebo kurýrem PPL v závislosti na velikosti a váze zásilky. Balení je uzpůsobeno povaze zboží.

3.4. O odeslání zboží je kupující informován ve Fler systému pod číslem své objednávky.

3.5. Pokud kupující obdrží zásilku porušenou nebo nekompletní je povinen o této skutečnosti prodávajícího informovat neprodleně.

3.6. Pokud si kupující zásilku na poště nevyzvedne a tato se vrátí zpět prodávajícímu, je kupující o této skutečnosti informován vnitřní poštou. Na náklady kupujícího je možné opětovné zaslání zásilky. Pokud zákazník poštovné zaplatit odmítne, případně s prodejcem nekomunikuje, kupující mu vrátí peníze za zboží na účet, z kterého platbu obdržel, a to do 14 pracovních dnů od obdržení nevyzvednuté zásilky. Peníze za poštovné prodávající kupujícímu nevrací.

4. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

4.1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (i bez udání důvodu). Lhůta 14-ti dnů začíná běžet dnem převzetí zboží.

Kupující nemůže v souladu s §1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy na zboží kosmetického charakteru, zejména z hygienických důvodu, a proto nemůže vracet prodávajícímu kosmetické prostředky (např. šampony, mýdla, kondicionéry, krémy, balzámy, oleje apod.)

4.2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží vystavené (vyrobené, upravené) na přání zákazníka.

4.3. Kupující je povinen před vrácením zboží o této skutečnosti prodávajícího písemně informovat vnitřní poštou.

4.4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité a bezpečně zabalené tak, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.

Zboží není možné vracet na dobírku. Prodávající si vyhrazuje právo neuznat vrácení zboží/reklamaci/odstoupení od smlouvy, pokud vrácené zboží neodpovídá původnímu stavu.

4.5. O obdržení zboží zpět je kupující informován vnitřní poštou, částka za zboží je kupujícímu vrácena do 14 pracovních dnů na účet, ze kterého byla příchozí platba provedena.

V případě změny cen zboží, vrací prodejce nakupujícímu částku, za kterou bylo zboží zakoupeno v den potvrzení objednávky. Prodávající vrací prodejci peníze pouze za vrácené kusy zboží, nikoliv částku za poštovné.

4.6. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

5. Reklamace zboží

5. 1. Po odeslání zboží vystaví prodávající kupujícímu elektronickou fakturu na uvedenou fakturační adresu. Tuto fakturu si může nakupující stáhnout pod svou objednávkou ve Fler systému. Faktura slouží zároveň jako záruční list.

5.2. Záruka se nevztahuje na zboží, které je znehodnoceno jeho nesprávným skladováním či poškozeno nevhodným zacházením.

5.3. Prodávající může nabídnout při výskytu vady slevu z kupní ceny.

5.4. Pokud při přebírání zásilky kupující zjistí viditelné poškození obalu, reklamuje tuto skutečnost České poště nebo kurýru PPL.

5.5. O zahájení reklamace je nakupující povinen informovat prodejce před odesláním zboží písemně, např. vnitřní poštou, a to před odesláním zásilky. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

5.6. Reklamace je prodejcem vyřízena nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží nebo části zboží zpět. O způsobu vyřízení reklamace je zákazník předem informován vnitřní poštou.

6. Ochrana osobních údajů

6.1. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje nakupujícího jsou považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či jinak zneužity.

Kromě výše uvedeného od 1.2.2016 vchází v platnost zákon o mimosoudním řešení v případě spotřebitelských sporů.

V případě, že by došlo k sporu mezi spotřebitelem a společností Bon Savon, který by se nepodařilo urovnat, může poskytnout informace o sporu přímo Českou obchodní inspekci na stránkách www.coi.cz.

Prodávající je povinen se vyjádřit do 15 dnů od doručení vyrozumění o zahájení.

Prodávající je povinen úzce spolupracovat a poskytnout ČOI součinnost potřebnou k efektivnímu řešení spotřebitelského sporu.

Svým přístupem společnost Bon Savon se vždy snaží o co nejvyšší spokojenost zákazníka, který je u nás na prvním místě – Náš zákazník je náš pán. Chceme, aby se k nám zákazníci rádi vraceli a měli z nákupu u nás radost a ne starost.

Komentáře

  • 11908558babizna61 | 06.08.19 | 23:09

    ÚdivZdravím a mooooc děkuju za spoustu SrdceSrdceSrdce

  • 11888474zzuzzik | 25.07.19 | 14:12

    tie fotky zo zákulisia sú úžasné!!!!Zamilovaný pohled

  • 11859660olivieves | 07.07.19 | 09:27

    Moc děkujiSvítíčko sluníDuhaKrásný den

  • 11849483Jeremiáš Polcar | 30.06.19 | 20:53

    Děkuji za přízeň a přeji krásné voňavé léto ÚsměvSlunečnice

  • 11845166Alaric | 27.06.19 | 21:33

    KvětSvítíčko sluní Moc děkuji za příval srdíček i milé pozdravení a přeji krásné dny! Krásný denSvítíčko sluníŠtěstí

  • 11805352fi-dorka | 03.06.19 | 18:18

    Mooc děkujiPusaAhoj!Miluju tě!

  • 11789591Slavka-S9 | 25.05.19 | 20:35

    Milá Agátko,moc Vám děkuji za náruč srdíček Pusa. Dnešní den byl jako vymalovaný,trhy se vydařily Úsměv. Přeji Vám pohodový večer a nádhernou neděli Svítíčko sluníKvětKytice

  • 11788573Titmouse | 25.05.19 | 05:56

    Velký úsměvAgátko milá!Pusa Jaká vzácná návštěva...moc jste mě potěšila. Miluju tě!Děkuji pěkně a přeji krásný víkend.Na kole Počasí se už umoudřilo (doufejme).Krásný den

  • 11722185černé náramky | 21.04.19 | 23:30

    voňavé velikonoce vám přeji! TulipánSlunečniceKvět

  • 11716259kebulka | 18.04.19 | 07:45

    Přeji krásné Velikonoce Svítíčko sluní

Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím