Všichni teď trávíme hodně času doma, děti různě zvládají vyučování na dálku, atmosféra možná chvílemi houstne a tím spíš je potřeba se nějak zabavit, rozptýlit a vyčistit si hlavu. Nebo třeba zkusit i něco jiného a nového ;).

Napadlo mě proto, že by bylo hezké se společně sejít třeba u malování. Jak jinak než virtuálně, živé kurzy teď samozřejmě nevedu.

Zůstaň doma! Maluj s Jitkou jsem proto vymyslela tak, aby podle návodů mohly malovat i děti a vystačíte si s obyčejnými vodovkami.

V žádném případě nejde o videokurz akvarelu, nebo variantu kurzů akvarelu, co normálně vedu, tam se samozřejmě dozvíte mnohem víc :). Spíš jde o možnost, jak se zabavit a užít si příjemně čas.

Návody jsou ZDARMA.

Video podobného typu jsem ještě nikdy netočila, prosím proto o shovívavost.

Už teď vím, co udělat příště jinak a lépe.

Budu ráda, když mi dáte vědět, jak se vám malovalo.

Můžete mi je také poslat Fler vnitřní poštou :), moc ráda se podívám, jak vám malování šlo.

Dneska jsem natočila druhý videonávod, teď ho přechroupává počítač, k vidění bude zítra :).

*********************

Kdo by chtěl zkusit něco náročnějšího, může vyzkoušet moje Kurzy na doma, kde najdete jak pevné teoretické základy, tak složitější postupy krok za krokem.