Zahalte své miminko do hřejivého,ale prodyšného Merina-celoroční využití,vhodné pro citlivou pokožku se sklony k alergii a ekzému..

Do konce měsíce února 15%sleva na dětské merino deky,neváhejte,akce se již do konce roku nebude opakovat. Slevu odečtu při přijetí objednávky.

CO TO MERINO VLASTNĚ JE,JAK SE CHOVÁ  A CO UMÍ?

Merino vlna
Ovčí merino vlna pochází ze speciálně vyšlechtěných ovcí, žijících v chladnějších a vlhčích oblastech (Nový Zéland, Austrálie). Ovce chrání v drsné přírodě nejtechničtější přírodní vlákna, která člověk sice nedovede vyrobit, ale naštěstí je umí zpracovat. Tato vlákna jsou mnohem jemnější než tradiční vlna. Merino vlna je hedvábně jemná, má vysokou schopnost izolace a je prodyšná.Vlněná vlákna jsou velice hydrofilní a mají vysokou absorpční schopnost. Vlna se netaví ani nehoří, poskytuje také vysokou ochranu proti UV záření. Její produkce je šetrná k životnímu prostředí a její produkce je založená na principu obnovitelných zdrojů.

Merino vlna - přírodní termostat
Teplo když ho potřebujete. Vlna Merino dokáže zahřívat i ochlazovat lidské tělo. Má vynikající schopnost odvádět vlhkost od těla ve skupenství páry. Syntetické tkaniny odvádí až po zkapalnění a proto mohou studit.

Hřeje i když je vlhká
Z hlediska funkce jedna z nejdůležitějších vlastností. dokáže pojmout vlhkost až do 35% svého objemu aniž by to člověk pocítil. Povrch vlny je vododpudivý.

Žádný zápach
Vlna není vhodné prostředí pro život bakterií. Nezapáchá ani po opakovaném, mnohonásobném propocení.

Neškrábe
Vlas této vlny Merino má tloušťku  20 mikrometrů. Většina lidí začíná cítit škrábání od vláken silnějších než 28 mikrometrů. Tenčí vlákna neškrábou, protože se při kontaktu s pokožkou ohýbají.

Vysoká UV ochrana
Přirozenou vlastností vlny je eliminace účinků UV záření.

Ohnivzdorná
Voda a protein dodávají vlně přírodní ohn?vzdornost. Vlna hoří při daleko vyšších teplotách než umělá vlákna.

Vlna merino je vysoce hydrofilní vlákno, které dokáže absorbovat vysoké množství vlhkosti. Syntetické tkaniny tuto schopnost nemají. V praxi to znamená, že oblečení ze 100% merino vlny může nasát až 35% svého objemu vlhkostí, aniž byste pocítili na těle vlhkost. To je důvod, proč se ve vlně cítíte sušší a proč vás vlněné oblečení udržuje v teple.

Tkanina z merino vlny izoluje extrémně dobře. Vlákno má velmi kadeřavou strukturu, díky níž vznikají miliony maličkých vzduchových kapes, které se postarají o izolaci tělesného tepla.

Vlna merino pracuje podle tělesné teploty v souladu s tělesnou termoregulací. Teplotu těla reguluje pohlcováním a uvolňováním vlhkosti. Toto zajistí, že vaše tělo bude mít stejnou teplotu i při změně intenzity pohybu. Když je chladno a vlhko, merino vlákno tuto vlhkost pohlcuje a vytváří tzv. sorpční teplo. V teplém prostředí merino vlna reguluje teplotu procesem ,,ochlazování odpařováním". Tento způsob je stejný jako ten, který používá naše tělo - uvolňuje pot k ochlazování.

Merino vlna má stálý přirozený odpor k růstu počtu mikrobů a schopnost zadržování zápachu. Prádlo můžete nosit řadu dní bez stopy zápachu. Důvodem je v kombinace mimořádné schopnosti vlny pohlcovat vlhkost a nesourodosti vláken s velmi členitým povrchem. Zápach způsobují bakterie, které dávají přednost nechráněnému povrchu, rovným stěnám, proto se bakteriím daří v syntetických tkaninách.

(recenze převzata z internetu)

Vybírat můžete v kombinaci MERINO/BIOBAVLNĚNÝ BERÁNEK  nebo OBOUSTRANNÉ MERINO 

DEKA JE ZCELA MULTIFUNKČNÍ :

  • rozměry 150x90 cm - menší miminko  můžete zavinout do kukličky,použít klasicky jako deku nebo zavinovačku(možno také jiné rozměry)
  • Dostatečně velká(používá i náš dvouletý syn,rozhodně vhodná i pro staší dítko:-))
  • Použití na doma,do kočárku,jako hrací deka i k přebalování-vlna nepropustí případnou nehodu( doporučuji pravideně  lanolinovat:-))
  • Jedna strana z merino vlny-délka vlasu 2 cm,druhá strana z bio bavlněného beránka(taktéž velmi savá látka)

CELOROČNÍ VYUŽITÍ-často se setkávám s tím,že vlna přece patří jenom k chladnému období,což samozřejmě není úplně pravda..

Ano,v tropických vedrech rozhodně nebudeme miminko do vlněné deky balit:-)rozhodně vhodné je ale mít deku složenou nebo vlastnit merino  podložku ,která bude pod miminkem dýchat ,hezky sát ..

Pro miminka s atopickým ekzemem není nic lepšího,než podložka do autosedačky a kočárku,kde se nejvíe potí...

Shrnuto a podtrženo -vlna v zimě hřejeKrásný den,v létě ,,chladí"

  • Deka s aplikacemi-POUZE JEDINÝ ORIGINÁL!(Merino/bioberánek)

Nejvhodnější pro období: babí léto,podzim,mírnější zima a rozhodně jaro

Možné jsou také aplikace de Vašeho návrhu

  • Oboustranné merino-ZCELA  NAHRADÍ ZIMNÍ FUSAK

Nejvhodnější pro období:podzim/zima

NOVINKOU   JSOU TAKÉ RUČNĚ ŠITÉ DEKY

**Nabyla jsem dojmu,že ruční prošití sluší kůži a vlně nejvíce a tak je tady:-)

**Výhodou je větší  kvalita,zpracování detailů,které vzhledem k použitému materiálu na stroji nikdy nedocílím.

**Celková ,,péče" o deku  je kolem 20-ti hodin.

**Každý kus je originál,individuálně také zdobím bavlněnými cedulkami a dřevěnými knoflíky

 Možno doplnit aplikací dle vašeho přání/návrhu

 A  NA  ZÁV ĚR JEDNA ,,HRACÍ" S  MERINO APLIKACÍ