Doma začínají přípravy na Vánoce v druhé polovině listopadu, to se začíná péct cukroví, které potřebuje dlouhou dobu na rozležení.

Děti jsme se těší na Mikuláše. Chodí  Mikuláš s Andělem a čerty a rozdávají nadílku přímo od Anděla. Jinde se chystají třeba punčochy za okna, aby je mohl Mikuláš naplnit a to hodným dětěm. Těm zlobivým se tam občas objeví uhlí nebo brambory.

A důkladně se uklízí celý dům, protože samozřejmě uklízíme celý rok (nejsme přeci čuňátka), ale tak přijede tchýně na "revizi" (tedy na večeři či na návštěvu) a nenecháme se přece pomluvit. Uklízí se nejen uvnitř ale i dvůr, garáž, kůlna, prostě všechno. Těsně před Štědrým dnem se plní cukroví krémem, aby se nezkazilo, pečou se vánočky, udělá se bramborový salát, aby se hezky uležel, obalí řízky a kapříci a Vánoce mohou přijít. Nastává , hlavně pro děti, ten nejkrásnější čas, pro nás dospělé čas obžerství, rozjímání, klidu.

Zlatokopky vám všem přejí krásné, požehnané a klidné Vánoce.

 Hlasujte prosím pro 3 výrobky (hlasy mají stejnou váhu). Budeme se těšit i na Vaše případné komentáře.

Hlasování bude ukončeno 15. 12. 2019 ve 12:00.

Děkujeme

Anketa se načítá ...