Všetky výrobky sú výlučne ručne maľované liehovými farbami, ktoré vnikajú hlboko do kože, kde sa na kolagenových vláknach fixujú. To zabezpečuje ich farebnú stálosť, na druhej strane však predznačuje vysokú náročnosť takéhoto spracovania. Po uschnutí je povrch ošetrený priehľadným lakom, ktorý poskytuje ochranu proti oderu a premočeniu. Využitím novej unikátnej technológie spojenej so špeciálnou fixáciou maľby vám ponúkam výrobky vyrobené z pravej originálnej kože zdobenými mojími jedinečnými a nádhernými maľbami.

Ako každý kožený výrobok, aj tento je však potrebné chrániť proti mechanickému poškodeniu ostrým premetom. Doporučujeme preto doma dlhšie odložený výrobok uskladňovať v pôvodnom textilnom balení. Na žiadnom výrobku nie je tlač, ani nažehlená fólia.

Pravá talianska koža
Na ručne maľované kožené výrobky sa používa výlučné Talianska hovädzia a teľacia useň, triesločinená, pripadne semi-činena naturálna, a bielená v najvyšších kvalitatívnych triedach, Všetky chemické prípravky následne používané sú originálne garbiarske farbivá, tamponovacie pomôcky a mazacie látky.

Inšpirácie a motívy
Na aplikácie na výrobkoch sú inšpiráciou diela maliarskych velikánov, ich pozoruhodné detaily a motívy. Sú to spomienky na krásne výtvarné diela, ich pripomenutie. Na každom kuse kože je však dielo originálne namaľované. Preto nie sú dva rovnaké obrázky. Každý kus je originál, každý je niečím zvláštny, výnimočný, jedinečný. Druhú časť kolekcie tvoria vlastné výtvarné prace, vlastné idei, motívy z mojej dielne.

Všetky produkty vyrábam v limitovaných sériach. Každý kus je namaľovaný ručne a jedinečne. Nikdy sa nestane že je každý výrobok na presno totožný s iným. Každý je niečím výnimočný, každý je umeleckým dielom.