Za svého působení na Fleru, bezmála deset let, mám třetí reklamaci poškození obsahu zásilky. Při počtu prodaného zboží to jistě mnoho není, ale samozřejmě nepotěší.Myslím si, že nejdůležitější je důkladné balení výrobků.Tomu věnuji velkou péči a oceňují to i moji zákazníci v hodnocení. Křehké výrobky z přírodního materiálu balím do vrstev bublinkové folie, prokládám hedvábným papírem. Musí být jako "v peřince", přitom pevně ukotveny, nesmí se při manipulaci s krabicí v ní pohybovat.

Co je to však platné, když dopravce krabici prorazí, promáčkne...? Reklamace první, bylo zaslání deseti makovic XXl v ploché, delší krabici. Pečlivě obalených bublinkou. Krabice byla poničena, paní mi poslala fotografii tří polámaných makovic s tím, že podá reklamaci. Ihned jsem zabalila dalších deset makovic a paní je poslala s prosbou, ať mi dá vědět, jak reklamace dopadla. Paní už se neozvala.Sice banalita, ale poštovné je drahé.

Další,tentokrát stálá zákaznice, mi poslala fotografii rozbitého, keramického květníku s levandulí. Něco nepochopitelného! Byla to obrovská krabice s několika výrobky, květník jsem umístila balený pevně v hodně vrstvách bublinky uprostřed krabice, chráněn tedy dalším zbožím. S krabicí museli vytrvale třískat, jinak si to nedovedu vysvětlit. Ostatní zboží bylo v pořádku. Paní, velice vstřícná, milá, nic nevyčítala, nepožadovala, naopak oceňovala kvalitní balení a zničení ji tedy též velmi překvapilo. Paní jsem na účet přeposlala částku, kterou za květník zaplatila.

A je tu třetí problém. V ploché, delší krabici ve které posílám výše uvedené makovice, obilné snopy, přírodní oblouky jsem poslala levandulové srdce. Obalené bublinkovou folií, v krabici přivázané proti pohybu. Vzpoměla jsem si na zničené makovice a krabici jsem navíc přelepila výstražnou červenou páskou "křehké". Už na sledování zásilek se objevilo, že zásilka je poškozena a trvalo dlouho, než po urgencích a pomoci týmu Fleru, byla zásilka dopravena adresátovi. Doufala jsem, že krabice je zničena (byla proražena) v části dlouhého, proutěného "ocasu", kde by se tedy nic nezničilo. Bohužel, paní napsala, že srdce je zničené a zásilku bude reklamovat.Právě jdu dodělat další srdce a čekám na odpověď paní, zda chce poslat peníze nebo znovu srdce.

Jak řešíte a jaké máte zkušenosti se zničením zásilek vy?