Doba je uspěchaná, čím dál více, nemáme čas se zastavit, odpočnout si, prostě jen vypnout a trochu se válet ( tedy alespoň my ne :D ) a proto v této uspěchané době si musíme občas nalést nějaké způsob, jak se správně odreagovat, jak prostě i trošku bezmyšlenkovitě využít naši představivost a trochu si vyhrát, ať to vypadá jak chce. Někteří z nás budou šroubovat stavebnice z merkuru, jestli existuje, jiní si budou stavět z lega, další vezmou ratolesti a hrají pexeso, které taktéž máme mezi výrobky.

A já si řekl - co si vytvořit vlastní motiv králíčků a trochu je doladit ? Neděle, odpoledne, po procházce, při kafíčku a sušenkách. Co si prostě koupit ubrus, tempery, štětce a trochu si zablbnout ? Rovnou Vám řeknu - upřímně nejsem ten typ, co si někdy rád kreslil ( pokud neberu cadovské programy - tam mě to bavilo vždy !! ), ale i já byl schopen z výtvarky dostat za 2 jako jediný ze třídy. Proto opravdu tento nápad nebyl jen další z mnoha, ten byl opravdu originální.

To nejtěžší bylo asi najít správné sušenky ke kafy, protože mám manželku velice mlsnou, ale i to se zadařilo. Upřímně jsem věděl, že má přece jen větší cit než já, pro toto tvoření a nedělal jsem si iluze. Věřil jsem, že pokud jsem schopen nakreslit a vypálit králíky ( mimo jiné chtěl jsem co nejjednodušší tvar a museli být obrysy - jinak bych to prostě nedal ) se vším všudy, že nějaké to obtahování, vymalování bude jak nic.

Žena ví, jak vypadají kytičky, jak vypadají jejich králíci, takže měla určitou výhodu na počáteční rovině. Zatímco já si googlil jak vypadá sedmikráska, ona měla své kytičky vybarveny. Kreslili jsme ve dvou a raděšji jsem tedy vypálil více velikostí, protože bych nerad hned podělal toho největšího, ale zároveň jsem tušil problémy u malých.

Zabavili jsme se velice příjemně ( ačkoli už manželka kreslit nechce - měli by jste jí její králíky pochválit !! protože já to dělal a efekt to moc nemělo ) a já nakonec z mého černouška, co prolítl komínem stačil alespoň udělat šedáče.

Každý jsme nakreslili po 2 kusech a potvrdil jsem si i to, že pálit dřevo je příjemné - ale i tyto tvary a výřezy mohou krásně sloužit k zabavení jakékoli věkové kategorie a můžete se u toho nasmát, ale i trochu navztekat, jako my, když přetáhneme. Proto tu musím dát i nabídku možných produktů a výřezů, které Vám rádi vyrobíme, když budete chtít pro Vaše jedinečné tvoření !

Věřím, že i Vám toto tvořeníčko trochu dodá nápady a my sami budeme rádi za tipy, co by se Vám líbilo ? Jaké tvary by Vám přišli zajímavé k dokreslení ? Klidně pište, dotazujte se a my budeme rádi za Vaše nápady, názory :)