Vážení a milí,

chtěla bych se s Vámi podělit, jak dopadlo odeslání jednoho balíčku zákazníkovi.

Před  dvěma dny jsem odesílala stříbrný prstýnek  s  australským opálem  jako vždy jako cenné psaní zákazníci do Prahy. Takovéto zboží většinou vkládám do  dárkové krabičky, aby se neporušilo  a také , aby zákazník měl dárkové balení.

Dnes mi zákaznice napsala a poslala fotku, jak její prstýnek dorazil. Nic se nemění na tom, zboží dorazilo druhý den, ale krabička byla zcela pomačkaná  stříbrný prstýnek docela zdeformovaný. Na uvedené fotce je bohužel vidět už jen krabička a prsten, který se zákaznice snažila sama vyrovnat.  Škoda, že nevyfotila i ten zkroucený.Fotka je docela špatná, protože je focená mobilem.............

Se zákaznicí jsem se spojila a nabídla jí opravu - vyrovnání ,  protože je z Prahy a  náhodou bude zde  v Brně mít za pár  dní školení.

Vypadá to, že se někomu tento  balíček nevešel do tašky nebo kabele a prostě na krabičku stoupl, protože normální silou není možné stříbrný prsten takto zdeformovat. Je to síla, co se u nás děje, jak je vůbec možné, že si toto někdo dovolí. A kde chcete hledat pomoc. Možná, kdyby zákaznice při přejímání balíček otevřela a před onou listonoškou toto zjistila, dalo se to ještě relamovat, ale pokud otevřela dopis až pak, špatné.

Tak to je vše, chtěla jsem se s Vámi podělit o moje zážitky s Českou poštou.......

Krásný den      miniart/Jana

a takhle dorazil                                                                                                          odeslaný prstýnek

imageimage