" Dobrý večer. Prohlédla jsem si vás profil a z toho co jsem četla opravdu nejsem nijak moudrá ani to na mě, ani mého partnera dobře nepůsobí. My. Máme facebook ke sdílení příspěvků a zajímavých informací. Ne na řešení problémů."

Ctím pravidla, :-)
Včera večer jsem dostala tuto zprávu do messengeru. Takže nevystavím jméno, ani profil. Paní také není přímou aktérkou na našich stránkách a odpovím.

???
Nejdříve jsem jí chtěla odpovědět do messu z mobilu, ale nějak osud asi chtěl, abych nebyla líná a vyndala PC. Protože mi nejdříve messenger napsal, že nelze odeslat a když jsem to tedy napsala podruhé, místo odeslat, mi to zmizlo ....
⛱⛱⛱
Poslouchám své dění uvnitř a říkám si.
"Chci tedy vlastně opravdu reagovat .. ???"
A já si říkám, že na slušný dotaz, bych přeci mohla reagovat.
A pak si říkám, jestli je vůbec " paní co odpovědět ".
Protože já vím evidentně víc než ona a evidentně přemýšlím jinak než ona. Protože já vím ....
☕️☕️☕️
A tak jsem si uvařila kafe - což mi dalo možnost ještě chvilku o otázce, tak jak je formulovaná - přemýšlet.

A tak jako vždy, nečekejte, že Vám budu odpovídat přímo.
To nějak nejde - protože jste na stránkách, které rozhodně nejsou květinovou zahradou a nejsou tu proto, aby byly odpovědí.

???
Jsou tu k zamyšlení.
Proto vznikly. A stejně jsem to řekla i do protokolu na Policii.
Vznikly jako odkladiště informací, ke ketrým bude třeba se vrátit. A bude jednou velmi důležité, aby ty informace byli na jednom místě. S datumy, doklady a obrázky.

???
Takže zamyšlení ....
Co Váš přimělo mi napsat.....
Co to bylo za pocit, že jste měla potřebu mi napsat ?
Kde se vzala ta myšlenka, že se k tomu vyjádříte ?
Kde se vzala ta potřeba ?
Co a nebo kdo Vás k tomu přiměl ?
Nejsem schyzofrenní - někdy se to stává. Že, Vám někdo něco řekne a tím Vás vlastně přiměje.
A nemusí to být nutně aktér z naší reality - tedy z tohoto facebooku.

Takže kde se vzala přímo ve Vás ta potřeba ???
A co jste mi tím vyjádřením bez otázky, chtěla sdělit ???
Nic neříkající informací.
Vy z toho nejste moudrá ?
Vy máte facebook na " sdílení příspěvků a zajímavých informací".

?
Někdo sdílí své fotky, videa ...aby bylo vidět, jak je jeho život růžový. Někdo ho má růžový a někdo hraje tu hru na život a předstírá svůj růžový facebook. Někdo sdílí recepty. Měla jsem tu paní - která řešila Ukrajinskou historii. Je tu pán, který řeší stranu ANO.
Velmi často na mně vyskočí paní, která je nemocná a řeší své potřeby. Nikoho z nich jsem neoslovila. Nikomu z nich nemám potřebu psát.

Mám tu slečnu, která neví co se svým životem po rozchodu s přítelem, moc milá holka. Psali jsme si než se odmlčela. Zřejmě jsme si dali cestou životem, co jsme si měli předat a jdeme dál každá svou cestou - za svým cílem.

Je tu mnoho příspěvků ke Grétě. I na to mám svůj názor. Je tu mnoho článků o koníčcích i na to mám svůj názor. Je tu mnoho příspěvků o SPD, Pirátské straně o panu prezidentovi Zemanovi. To všechno je život, to všechno je realita, kterou žijeme. To všechno není hra na život. To všechno je tady a teď.
Život.
Nemám potřebu jim psát.

?
A teď se znovu ptám. A ještě se zeptám mnohokrát. Proč jste měla potřebu oslovit zrovna mně ? Proč jste měla potřebu psát mi. ( Je pravdou, že nevím, kolika lidem paní píše )

A já odpovím tak, aby to nemířilo přímo na Vás, ale na všechny, neberte si proto tuto část odpovědi, jako cílenou - ale jako všeobecnou.

Já si nehraju na život. Já jej žiju.
To, že není zde růžový, neznamená, že neexistuje.
To, že jsou lidé zlý a zákeřní - to víme.
Pokud ubližují druhým - budeme mlčet ?
Pokud se děje bezpráví ? Budeme dělat, že svět je růžový - jenom, abychom měli "hezkej facebook" ?
Nejste tak trochu pokrytec ?

Proč bych nemohla sdílet, že se na úřadech nechalo několik úřednic zmanipulovat jednáním bandy lidí - proti jednomu lidskému dítěti ?
Proč bych třeba touto cestou nemohla upozornit na nesrovnalosti, které úřad neviděl. Kdo rozhodne co je realita a co tedy můžeme vystavit na facebooku ?
Proč bych na to nemohla upozornit lidi kolem sebe ?
A tak, aby si každý mohl rozhodnout sám, zda to chce vědět a nebo nechce vědět a půjde dál svým životem s facebookem plných pejsků, videí o květinkách ....

Nechci nikoho obíhat přímo. Už jsem psala - to mně nebaví. To dělá protistrana.
Bez důkazů - bez morálních zásad, bez soudnosti obíhá úřady, lidi a sousedy se svými "potřebnými informacemi".

Já chci realitu.
Ne jednostranný názor.
Chci, aby lidi měli všechny informace pohromadě.
Ne, jednostranný názor za jejich zády.

To pak na základě předsudků, dělají lidé špatné úsudky. Špatná rozhodnutí. A na úřadech by to dělat neměli.

Není náhodou snaha maskovat realitu "pozlátkem"
- jak mám krásný facebook -
dost hloupým odrazem naší neetické, neslušné, nemorální a zoufalé doby ???
Já si myslím, že je.

Najednu stranu pomáháme dětem v Africe a necháváme si tleskat a na druhé straně, nikdo z nás není schopen pomoci dítěti přes ulici a zavíráme před tím oči ???

A, že jsem se rozhodla to řešit veřejně ???
Ne. To není pravda. To nebylo jen mé rozhodnutí.
???????????
Kdyby jste opravdu přečetla tyto stránky a já vím, že to nejde, protože formát facebooku není graficky možné vést ve stylu blogu, tak by jste pak věděla, že v roce 2012 v dubnu, mně oslovila jedna z aktérek, abychom si to vyříkali veřejně.
Než jsem tak učinila - oslovila jsem svého tehdy "podruhé" expartnera - zda můžu. A on ve své aroganci mi sdělil, že si můžu psát kde chci, co chci a stejně mi nikdo neuvěří.

A měl pravdu.

Dlouho mi nikdo neveřil. Přes jeho lži dostat pravdu
- chtělo víc než pěsti.
Za některé věci si mohu sama, ale za jeho lhaní odpovídá on, ne já.

Můj bývalý partner je zlý a těžce pomstichtivý člověk, sociopat, .... a dokázal opravdu dlouhodobě ničit můj život. A všechny tyto jeho činy se podepsaly na tom jediném člověku - který je v tom úplně nevinně.
Na našem synovi.

Dokud si to ten muž a jeho nová partnerka nebudou chtít připustit, že jejich nestoudné činny - jejich lhaní a jejich zákeřnost je jejich
- bude tento facebook takový jaký je teď.
Nebude tu pozlátko. Ale realita.
Krutá, sprostá, neetická, nemorální.
Nemůže tu být nic jiného. Nebyla by to pravda.

<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>
Chci tedy, aby naše společnost měla možnost si zasdílet, říct tuto životní pravdu - opravdu přímo ze života.
A chci - aby se změnil přístup lidí.

Důležité je,aby na úřadech úřednice změnili přístup !!!!

Aby, když jeden partner něco tvrdí, aby to taky doložil.
Aby to nebylo tlachání pavlačových drbů.

Úřednice musí mít odpovědnost za svá špatná rozhodnutí !!! Na základě nepodložených dezinformací. Prostě musí - pokud chtějí rozhodovat o životě dítěte - musí mít za to odpovědnost !!!

Chci, aby se změnil přístup psychologů, psychiatrů.

Chci, aby lidé kolem něj věděli, že ne já jsem problém, ale on by měl změnit způsob jednání - aby mohl vídat svého syna.
Pokud o to opravdu stojí. Toť otázka v našem případě, že ???

Musí změnit svůj pohled na život. Na své jednání.

Sebereflexe. Zpětná vazba. Postih za lhaní.

Ale víte co ? Nemusí kvůli mně. Měl by přeci kvůli sobě ......

A pokud mi v tom nejsou nápomocni úřady - úředníci - moje rodina - jeho rodina - třeba mi v tom bude nápomocen facebook.

Právě díky facebooku jsou tu některé důkazy, které se ke mně právě přes facebook dostaly.
Kdykoliv on bude chtít nastolit změnu - může.

???
A teď závěr znovu cílím přímo na Vás.
Proč mi píšete ?
Co Vás donutilo mi napsat, že moje realita - opravdu život, který žiju - že z něj nejste moudrá ?
Proč chcete, aby na těchto stránkách bylo sluníčko a kytičky.
Videa pejsků s miskou .....
Proč se Vám tyto stránky tak moc nelíbí ?
Proč to ve Vás vyvolává vůbec nějakou reakci ???

Je Vaše ta reakce - mimochodem,
Je to váš postoj. Vaše emoce.

Proč na Vás tyto stránky " nepůsobí dobře " ???
Proč z toho nejste modrá ???

Můj názor: Nepůsobí na Vás dobře, protože celá tahle situace vlastně není dobře. To je moje add první.

Nejste z toho moudrá ?

Add dvě ....
Tak můžete udělat dvě věci. Buď se tou otázkou proč to není dobře, začnete zabývat, zjišťovat informace, budete třeba chtít vědět, proč nejsem ochotná tyto stránky zrušit.
Proč v nich hodlám pokračovat a jaký je výsledek na úřadech a nebo třeba nejdete právníka a jako otec to dáte na Policii a budete vytvářet nový problém, místo hledání řešení.

Taky můžete třeba mně oslovit, abych Vám poslala nějaké důkazy, fotky, dokumenty a budete hledat řešení pro sebe - aby jste pochopila a byla z toho moudrá.....
Upozorňuji, že já s tím problém opravdu nemám.

Nebo třeba se zamyslíte nad situací a koupíte si u mně šperk a tím nám pomůžete zaplatit výdaje třeba na učebnice pro syna. Otec se odmítl podílet na výdajích na vzdělání syna.

A nebo Vás to téma vlastně vůbec, ale vůbec neoslovilo a nezajímá Vás, ale jste hnidopich a potřebovala jste mi to sdělit.

Nebo třeba vyvolat problém :-)

Nebo jste třeba chtěla, abych ty stránky zrušila, aby si je nemohli přečíst další lidé.

A nebo přispějete dítěti v Africe a necháte si zatleskat, jak jste světová, moderní a IN :-) s růžovým facebookem.

A nebo si na svůj facebook vystavíte " svou realitu" a budete přehlížet systémové chyby v našem státě, soudnictví, na úředních postech a budeme dělat že ta hra na život je .....

vlastně jen hra na život.

Moje články ve Vás nemají vyvolávat nic navíc
- jen to co Vy jste opravdu schopni zpracovat, přijmout a chtít.