Kontakt Zboží
Hodnocení: (117) 100%
Nadšenci: 560
Aktivita: aktivní
Prodáno: 146
Registrace: 18.7.2009
Město: Beroun
Stát: ČR

Novinky

662823
16.10.2017 Podzimní nomunace - snová či zasněná? :) https://www.fler.cz/prehl...

 

Vítejte...

Sním, tvořím, jsem...

celý svůj život...

neustále...

s neutuchajícím nadšením...

(...a nepřechází to ;-)...)

 

Každému výrobku předchází nápad, inspirace, cosi... miluji proces tvoření a svým výrobkům věnuji péči a lásku... každý kousek je vlastnoručně vyrobený, většinou i autorský originál  (vyrobím nejčastěji 1, maximálně 2-3 podobné, ne zcela stejné kousky, 100% ruční práce, žádný strojový úplet nebo výšivka). Pečlivost a preciznost zpracování je pro mne samozřejmostí a stejně důležitá, jako vlastní nápad a myšlenka...

Pletu a háčkuji pouze z vysoce kvalitních přízí českých, německých a norských výrobců, tak aby vynaložená práce nepřišla na zmar a výrobek si uchoval co nejdéle svůj původní vzhled a kvalitu, a zároveň se snadno udržoval. Totéž platí i o tkaninách.

Nenašli jste, co jste hledali (nebo našli v prodaných)? Klidně dejte vědět, budu ráda za náměty, podněty i připomínky... i za pochvalu...

Pokud v některém z mých výrobků naleznete zalíbení a udělá radost Vám nebo Vašim blízkým, bude mi potěšením.

 

Děkuji za Vaši návštěvu a těším se na další.

Monika

 

K nahlédnutí nový blog - HEDVÁBNÝ ♥

 

Nenechte si ujít letní setkávání v klubu Panterů :)

BLOG s hvězdou modellingu - Toničkou v botanické a mojí tosí holkou na cestách ZDE

BLOG s Hankou - Slapotou a paní B a s letním paprikovým receptem ZDE

 

Pridat.eu

 

Do barev...

...a je čas popřemýšlet o čančání a fintění :)

image

image

...o nových projektech :)

...trocha hedvábného luxusu -

svetýrek "V tůních"...

za tuto fotografii hedvábného svetýrku "Plamínky v očích" díky duu KlaB Slap

♥ podzimní ponča, vestičky a svetýrky

 ...a něco na zahřátí krčku...

Chumlací nákrčník s merinem \

...a myslím občas i na pány :)

 

P.S.:  Veškeré mé výrobky vznikají v nekuřáckém prostředí, přátelském ke   zvířátkům a rostlinkám :-)

 

 

 

Jako prodejce jsem registrovaná od 20.10.2013         

  

Moje úspěšné TOP výběry:

Dne 11.4.2015  „True Colors“

Dne  3.6.2015   "Domovinou chrabrých Tosin"

Dne 28.7.2015   "Boží ten svět broží"

Dne  16.1.2016  "Pečlivě probarveno"

Dne 27.10.2016  "Na vodnickou notu"

Dne 12.11.2016  "Kontrapunkt"

Dne   9.12.2016  "Geometrii neutečeš"

Dne 28.12.2016 "Jen úsměv nám nezamrzne..."

Dne 14.10.2017 "Ještě pár podzimních paprsků..."

 

Uložit

Uložit

...aneb FLER a můj život pejskařky :-)

Od útlého dětství jsem lnula ke psím miláčkům všech velikostí, obzvláště ale k těm největším...až později v dospělosti jsem si ale mohla dopřát mít doma takového čtyřnožce a realizovat svoji dětskou touhu. Propadla jsem kouzlu japonských samurajských psů - Tosa Inu. Moje první milovaná fenečka odešla předčasně do psího ráje (ve věku necelých osmi let) na podzim 2013 - což byl také pro mne impulz stát se na Fleru z kupující i prodávající. Potřebovala jsem zaměstnat hlavu i ruce (úklid mne poněkud nenaplňuje ;-))...Quendoline byla můj životní pes!

Váhala jsem půl roku s pořízením další potvůrky, ale osud si prostě prosadí svou...a tak na mne vykoukl na jaře 2014 inzerát, kde mne jedno štěně opravdu zaujalo. Když jsem zjistila, že je to fenka, jejíž babička navíc byla zároveň i maminkou mé Queny, nemohla jsem dělat nic jiného, nežli si Eny přivézt domů...a tak máme opět život psí :-) - radostný!

 

Od úterý, 18.3.2014, mám novou kamarádku a pomocnici, tosí  čtyřměsíční holčičku En no Ozunu řečenou ENY

 

Eny roste, oslavila už 9 měsíců, má 52 kg a stále těžkou tosí pubertu :-))

 

Září 2014 - hlídání hermelínu, aby se chlapcům nepřipekl :-)

Říjen 2014 - Eny má ještě těžší tosí pubertu, vše, co už uměla, absolutně zapomněla...jen žužlání vodítka a zlobení jí jde skvěle!

 

ÚNOR 2016 - Eny má 2 roky a 3 měsíce, pomalu začíná nabírat Tosí rozvážnost - ale jen opravdu zlehka :). Dnes, na Valentýna, vyhlížela jaro!

Miluju tě!

Výrobky, které nabízím, jsou všechny skladem. Zboží odesílám zpravidla do 3 dnů od přijetí platby. Pokud spěcháte, dejte vědět vnitřní poštou, budu se snažit vyhovět.

 

Způsob dopravy
Česká pošta - doporučeně, jako doporučený dopis, cenné psaní nebo cenný balík, dle hmotnosti a velikosti zásilky, pečlivě zabalené, zasílám po připsání peněz na účet. U dražších, ale lehkých věcí je nastaveno poštovné vyšší, kvůli pojištění. Pokud chcete riskovat pojištění jen do 500,-Kč, pak se můžeme domluvit na poštovném 58 Kč, kdy v případě ztráty nebo poškození Českou poštou je riziko na vaší straně. V Berouně mohu po domluvě předat zboží osobně (v tom případě samozřejmě bez poštovného).
Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

• 1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce monimoni.

• Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

• 2.1: Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

• 2.2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 24 hodin od podání objednávky.

• 2.3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.

• 2.4: Poznámka zákazníka v objednávce neslouží pro požadavky zákazníka na jakoukoliv změnu charakteru objednávaného zboží. Prodávající má v takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny jsou možné pouze po předchozí individuální domluvě interní poštou.

• 2.5: Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.

• 2.6: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.

• 2.7: Platba bankovním převodem má být uhrazena do 7 dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.

• 2.8: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 7.

• 2.9: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.

• 2.10: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změny ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 7.

• 2.11: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

3. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

• 3.1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího interní poštou. Zboží kupující vrací na vlastní náklady.

• 3.2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

• 3.3: Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7.

4. Práva a povinnosti prodávajícího

• 4.1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky.

• 4.2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

• 4.3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.

5. Práva a povinnosti kupujícího

• 5.1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

• 5.2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 7. 

5.3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

6. Dodací podmínky pro Českou republiku.

• 6.1: Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako doporučené či cenné psaní nebo obchodní balík. Ve výjimečných případech (na přání zákazníka, apod.) budou objednávky odesílány jako balík do ruky/ balík na poštu. Prodávající o tom zákazníka informuje předem.

• 6.2: Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty.

• 6.3: Zboží je možné po předchozí dohodě vyzvednout osobně v Jesenických Lázních. V takovém případě zákazník při objednávání v košíku připíše do poznámky 'Osobní odběr'.

• 6.4: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.

7. Zboží na zakázku

• 7.1: Zadání zboží na zakázku

• 7.1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle spefických požadavků zákazníka.

• 7.1.2: Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.

• 7.1.3: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.

• 7.2: Průběh objednání zboží na zakázku.

• 7.2.1: Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány. • 7.2.2: Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a přibližnou cenou.

• 7.2.3: Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uvedena plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.

• 7.2.4: Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.

• 7.2.5: V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech bude navrácena zbylá část zálohy.

• 7.3: Vyhotovení zboží na zakázku.

• 7.3.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.

• 7.3.2: Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.

• 7.3.3: Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinen zakoupit.

• 7.4: Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.

• 7.4.1: U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod či platbu v hotovosti (při osobním předání).

• 7.4.2: Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty.

• 7.5: Vrácení a reklamace zboží na zakázku.

• 7.5.1: Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.

• 7.5.2: Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci

8. Reklamační řád

• 8.1: Záruční doba

• 8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.

• 8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

• 8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.

• 8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

• 8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.

• 8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.

• 8.2: Způsob reklamace

• 8.2.1: Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.

• 8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).

• 8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.

• 8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.

• 8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.

• 8.3: Provedení reklamace

• 8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.

• 8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).

• 8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

9. Vrácení zboží

• 9.1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.

• 9.2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.

• 9.3: Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.

• 9.4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních dnů.

10. Závěrečná ustanovení

• 10.1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

• 10.2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Komentáře

  • 10385150Tomáš Čmuchálek | 16.10.17 | 19:12

    Moniko, gratuluji.KyticeMěj se hezky, opatruj se. Tomᚊtěstí

  • 10378948smiling sun | 14.10.17 | 11:00

    ♥ Moni ♥ jůůůů toliko krásy tu na mě bliklo takhle kolem 11, gratulenka veliká letí k tobě ♥ krásný víkendKočka posílá polibek

  • 10378929byRadka | 14.10.17 | 10:51

    krásný top, gratuluji Slunečnice

  • 10378881nesu | 14.10.17 | 10:31

    Krásné výrobky, kombinace barev, fotografie! Miluju tě!

  • 10378865Tynnnka | 14.10.17 | 10:20

    Moc gratuluji ♥

  • 10378864Martillie | 14.10.17 | 10:19

    Suprový TOP, velká gratulace Kočka posílá polibekPalec nahoruSlunečnice

  • 10378846Luccina | 14.10.17 | 10:08

    Moni, moc gratuluji k Topu Zamilovaný pohledSlunečnice

  • 10378845heda design | 14.10.17 | 10:08

    Moc krásný top!KvětGratuluji a současně děkuji za radost Svítíčko sluníSrdce

  • 10378819Hedvábí-svíčky | 14.10.17 | 09:53

    Gratuluji ke krásné titulce!PotleskTulipán

  • 10378815U Pihulky | 14.10.17 | 09:52

    J, tak se raduj, raduj a krásný start do víkendu ;0)