Fler BLOG

Ráno ve skříni

 Jak to máte vy s ranním oblékáním? Jste také nerozhodné nebo naopak důsledné? :-)

Zamáčknu budík a potlačím nutkání zachumlat se zpátky do peřin. Vstávám a rozespale odcházím do koupelny. Předtím ještě budím manžela. Ten proloupne oko a zeptá se: " Jsi už oblečená? Ne? Tak to můžu ještě půl hodiny spát." :-)

Sbíhám schody a v kuchyni připravuji čaj. Běžím nahoru a na schodech míjím manžela, který již oblečený, schází dolů. "Ti muži to mají tak jednoduché s tím oblékáním," mumlám si pro sebe. "Prosím tě, až se dovaří voda, zalej čaj," poprosím nahlas manžela, "jdu se obléknout."

Dnes si vezmu tu zelenou brož s krajkovanou sukní a odpoledne ji převléknu do smetanových šatů s mašlí. Zálibně si jí prohlížím a zároveň otvírám skříň s mým oblečením. To co se mi včera zdálo jako skvělý výběr, ve svitu ranního slunce vypadá jinak.  A takhle sukně a svetr jdou k sobě sice dobře, ale zase neladí s broží. Ach jo.

Zezdola se ozývá manželův hlas: " Namazal jsem nám rohlíky, půjdeš se najíst?"  "Už jdu," volám a ve spěchu se obléknu. V kuchyni do sebe soukám rohlík a prohlížím se v zrcadle. To oblečení s broží mi nesluší. Zhltnu rohlík a utíkám do ložnice. Cítím za sebou nechápavý manželův pohled. Prohrabuji skříň, vybírám oblečení i brože a převlékám se snad rychleji, než mechanici mění kola ve formuli 1.

"Miláčku, budeme muset za chvíli jet," ozve se dole. Úplně jsem zapomněla, že na mě čeká manžel. "Já vím," volám a proběhnu nahá kolem něj. Ten jen polkne: " Vždyť už jsi byla oblečená." Jen pokrčím rameny a vypiji si studený čaj. Letím zase nahoru. Tentokrát to už musím trefit. Z kuchyně slyším výhrůžné : " Neříkej mi obehranou větu, že nemáš co na sebe!" Povzdechnu si: " Já ano, ale mé brože nemají co na sebe."

"Dávám ti pět minut a pak odjíždím," pronese temně manžel. Evidentně nechápe, že pro ženu je výběr oblečení důležitý. Rychle se rozhoduji a  nakonec odcházím v tom samém oblečení s broží, které jsem měla na sobě poprvé. :-)

Jednodušší, než převlékání sama sebe, je měnění šatů na své broži.  Brože můžete převlékat dle nálady, počasí nebo ladit do barev vašeho oblečení.

Obsah sady: Krejčovská panna látková s měděnou konstrukcí a s 2 varianty oblečení. K druhému oblečku dostanete malé kovové ramínko. Oblečení se dá sundat, vyměnit a znovu k broži připevnit. Vše je ručně šité. Velikost broží se pohybuje od cca 8cm do 12cm. Oblečky se mohou šetrně prát.

Komentáře

  • 873107Lendule | 15.02.17 | 18:35

    Většinou se převlékám několikrát a pak si stejně vezmu to samé, co jsem měla na sobě poprvé. :-)

  • 873105Lennyen | 15.02.17 | 18:19

    Velký úsměvPalec nahoru

  • 873079Lucie z Podkrkonoší | 15.02.17 | 09:53

    :-))) kdyz vstavam brzo, pripravim si obleceni vecer a rano si ho jen obleknu a jdu. Kdyz mam rano dost casu, vybiram si v klidu, pomalu, kombinuju satky, kabelky:-) ale vyhoda je, ze na me nikdy neceka muz, jezdime kazdy zvlast z domu.